Известие

Collapse
No announcement yet.

Отново отвлечен кораб

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Kuker Покажи съобщение
    Има, но се плаща.
    В случая е бил в конвой, ама все таяV
    Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
    Нагоре по стълбата, която води надолу
    sigpic

    Comment


    • #17
      Горките хорица .
      Моля се,всичко да свърши бързо и да се приберат живи и здрави при близките си.
      п.п.
      Недоумявам как се позволява , някакви маймуни да правят за смях целия свят.Откъде накъде се водят преговори с пирати,които за мен са равнозначни на терористи?
      Откъде имат и оръжия тия
      Конвенции,конвои,права на човека ...
      Kill em all...
      “And what is good, Phaedrus, And what is not good— Need we ask anyone to tell us these things...?”
      ― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle

      Comment


      • #18
        За момента не ни остава нищо друго, освен да послушаме и попрочетем некомпетентни и невярни коментари от журналистите...
        Днеска имах работа към БМФ и ги видях пред главния вход, накацали с фотоапаратите и камерите.
        _______
        146 JTD - ex
        Renault Megane II 1.5 dci - ex

        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

        Comment


        • #19
          Пирати отвлякоха гръцки кораб с 24 души на борда
          Е не!
          “And what is good, Phaedrus, And what is not good— Need we ask anyone to tell us these things...?”
          ― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle

          Comment


          • #20
            Еб*х му майката...толко ли е сложно да им се противодейства...Епа руснаците как се справиха..Да се съзаде едно звено с неограничени права и това е..Явно има интерес тези хора да са там и да отвичат и никоя държава от пострадалите не прави нищо по куечъна..Това НАТО какво му беше функцията, че немога да се сетя...
            Range Rover Vogue 4.4
            Rexton 270 cdi
            Honda CBR Repsol 1000 , Polaris Predator 500
            Колкото и да се опитваш, никога няма да си по-велик от пръдня на крава.

            Comment


            • #21
              Ох една прителка какво ми разправя.Този конвой бил цирк !
              Мъжът и минавал през Аденския залив наскоро и
              разказвал как един кораб ,недалеч от техния подава сигнал че стрелят по тях.От конвоя се започнало"къде сте точно,ала-бала", а били на няма 300 метра от подаващите сигнала. Корабът пак "бързо, помощ стрелят", конвоя отново пита къде са, сякаш нямат радари.... Така 3-4 пъти, и накрая корабът явно е успял да се спаси сам.....Иначе "системата "срещу пирати
              била следната:корабът се огражда с бодлива тел, и една помпа с маркучи, която пръска вода с някви химикали да се 'лъзгат чернилките , и да не могат да се катерят по въжетата. "Системата" струвала 35 хиляди евро.
              “And what is good, Phaedrus, And what is not good— Need we ask anyone to tell us these things...?”
              ― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от tanatos Покажи съобщение
                Еб*х му майката...толко ли е сложно да им се противодейства...Епа руснаците как се справиха..Да се съзаде едно звено с неограничени права и това е..Явно има интерес тези хора да са там и да отвичат и никоя държава от пострадалите не прави нищо по куечъна..Това НАТО какво му беше функцията, че немога да се сетя...
                Е то и аз тва написах.

                Иначе в Сомалия се случва точно това, което се случва и у нас, просто ние сме в Европа и затва има некои разлики. Посткомунистическа страна, управлявана от пирати/мутри.
                Last edited by търтей; d.m.y г., 12:21.
                Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                Comment


                • #23
                  батко епа толко ли трудно да оборудват всеки кораб с по 2ма военни с по една тежка картечница ?

                  или пък противопожарните шлангове щото са ужасно "леки" и нема да ги отвеят на 50 метра ?

                  има нещо мноооогооооо гнило в цялата работа
                  sigpic
                  днес съм в почивка ---

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от tanatos Покажи съобщение
                    Еб*х му майката...толко ли е сложно да им се противодейства...Епа руснаците как се справиха..Да се съзаде едно звено с неограничени права и това е..Явно има интерес тези хора да са там и да отвичат и никоя държава от пострадалите не прави нищо по куечъна..Това НАТО какво му беше функцията, че немога да се сетя...
                    То и американците се справиха, преди руснаците да вметнем, а НАТО не е пъдар на разни пирати, по скора да кажем това ООН каква му е функцията
                    Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                    Нагоре по стълбата, която води надолу
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
                      или пък противопожарните шлангове щото са ужасно "леки" и нема да ги отвеят на 50 метра ?
                      Това с противопожарните шлангове е стар антипиратски трик, който е заложен в инструкциите за борба с пирати много отдавна - по времето, когато сомалийските пирати са били още в проект на зачеване и въобще пиратски райони бяха съвсем други акватории. Тогава нападенията не са били толкова дръзки, така сериозно организирани и извършвани от толкова добре въоръжени хора (ако въобще са хора това), а и тогава корабите само се плачкосваха, а не отвличаха.
                      Иначе струята от противопожарния шланг в най-добрия си вариант е около 7-8, айде 10 метра да са...
                      Както казва един мой приятел, 'те стрелят с автомати насреща ти, ти иди ги поливай с вода'...
                      _______
                      146 JTD - ex
                      Renault Megane II 1.5 dci - ex

                      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                        Това с противопожарните шлангове е стар антипиратски трик, който е заложен в инструкциите за борба с пирати много отдавна - по времето, когато сомалийските пирати са били още в проект на зачеване и въобще пиратски райони бяха съвсем други акватории. Тогава нападенията не са били толкова дръзки, така сериозно организирани и извършвани от толкова добре въоръжени хора (ако въобще са хора това), а и тогава корабите само се плачкосваха, а не отвличаха.
                        Иначе струята от противопожарния шланг в най-добрия си вариант е около 7-8, айде 10 метра да са...
                        Както казва един мой приятел, 'те стрелят с автомати насреща ти, ти иди ги поливай с вода'...
                        аз не мога да си представя, как успяват аджеба да се качат на кораба ? от 6 страни едновременно ли тръгват ? и толкова ли няма прикрития и т.н.......




                        въобще не мога да си представя как става схемата било то с рпг-та да са, да се качат на кораб, на който бора му е на поне 10 метра височина абсолютно безпроблемно ? е въжета, ми просто се мята въжето обратно като се крият зад парапетите те да не би да поддържат непрестанен огън...

                        абе като цяло май са доста малоумни хората там, пък не знам...
                        sigpic
                        днес съм в почивка ---

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
                          аз не мога да си представя, как успяват аджеба да се качат на кораба ? от 6 страни едновременно ли тръгват ? и толкова ли няма прикрития и т.н.......




                          въобще не мога да си представя как става схемата...
                          Доскоро и двата (последни) танкера на параходството - 'Панега' и 'Батова' - стояха на котва във Варненското езеро. Който ги е виждал, знае за какво става дума. Надводния борд е много нисък, това е едно, макар че примерите с отвлечени кар-кериъри (който имат десет и повече пъти по-високи бордове) показват, че това не е проблем толкова.
                          Палубата на тези танкери е опасана с леъри (перила) в по-голямата си част от периферията. Лодката е бързоходна и силно маневрена, т.е. корабът не може да й избяга. Залепят се за него, хвърлят едно въже, което се омотава в тези перила и 2-3 амуджи се покатерват по него, докато другите стрелят по всеки, който се опита да им попречи. Веднъж качени на борда, всякаква съпротива секва, няма смисъл да ти обяснявам защо...
                          Отделно фактът, че отвличането е извършено при лошо време, показва колко силно мотивирани са тези апаши. малка лодка на 100 мили навътре в морето при лошо време...на тея животът не им е никак скъп
                          _______
                          146 JTD - ex
                          Renault Megane II 1.5 dci - ex

                          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                            Отделно фактът, че отвличането е извършено при лошо време, показва колко силно мотивирани са тези апаши. малка лодка на 100 мили навътре в морето при лошо време...на тея животът не им е никак скъп
                            ей тук е трагедията

                            а инче, не знаех, че танкерите са с перила, мислех, че са с плътен парапет или както там се казва
                            sigpic
                            днес съм в почивка ---

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
                              ей тук е трагедията

                              а инче, не знаех, че танкерите са с перила, мислех, че са с плътен парапет или както там се казва
                              По принцип танкерите са с такива 'перила', но дори и плътен да е 'парапетът' (вика му се фалшборд ), пак не е проблем да се закачат за него.
                              Виж как що-годе изглежда един модерен кар-кериър (този даже е на почти 20 години, модерните са още по-сандъкообразни ):


                              Виж къде му е парапетът и пак успяват да го откраднат. за мен лично беше немислимо да се случи, но ето, че откраднаха тая зима такъв.
                              А какво остава за корабче с има-няма 2-3 метра палуба над водата...
                              Ето - виж я баба Панега как изглежда:



                              P.S. Сега видях, че снимката е правена точно в деня, когато тръгнаха от Варна към Пакистан. Сам виждаш колко е 'трудно' да се метнеш на борда ...
                              Last edited by trustworthy; d.m.y г., 14:33.
                              _______
                              146 JTD - ex
                              Renault Megane II 1.5 dci - ex

                              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                              Comment


                              • #30
                                В цялата тая работа там има нещо много гнило... язък за поредните патещи нормални хорица.
                                Welcome to the real world

                                Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                                Comment

                                Working...
                                X