If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Волво започна да се прави отново в Китай от скоро, кво може да се очаква от кола с масово пройводство и хора, който не си гледата работата. Няма го надзора и качеството и контрола вече май.
Така като гледам това Volvo е 6 точки отвсякъде и според мен се е представило повече от отлично на теста! Дори не разбирам за какви проблеми при електрониките и тн. се говори при положение, че след удара веднага се задействаха чистачките, които явно имат за цел да изчистят кръвта на жертвите от предното стъкло. Просто уникална система за сигурност, само това мога да кажа... дори е толкова сигурна, че хората чак въздушни възглавници не са сложили
Абе нещо се се осрали при тестовата постановка. И S класата се челоса здраво при първата демострация пред журналисти, но си я използват системата и досега не съм чул да не работи в реалния живот.
---------- Post added at 11:12 ---------- Previous post was at 11:10 ----------
Китайците ще наливат пари и ще крадат ноухау, не знам защо сте решили, че правят боклуци и са некадърни. Китайците са пълни изроди и могат да направят каквото си искат, зависи каква цена ще им предложиш. Могат да ти направят хладилник и за 5$ и за 1005$.
Я, не плюйте другарите от КНР Волво е осрана марка от 15 години насам, откакто излязоха моделите S 40/ V 40и колкото хора познавам с по-нови модели на шведите, вият като вълци на месечина от ремонти и безбожно скъпи части. Със СААБ е абсолютно същото, много пъти съм споменавал, че познавам човек, който държи магазин за авточасти специализиран за тези 2 марки - то не са тампони на двигатели, не са полуоски, не са релета... Последното нормално Волво е 850, оттогава насам марката е пълен шит Пък който иска да вярва на легенди за неразвалящите си шведски коли може пък жълтурите да ги стегнат...
Както вече казаха и S класата при първия тест на автоматичната спирачка се изложи. После май се беше оказало, че са забравили да пуснат системата
Все пак такива грешки са недопустими според мен. Тук не става въпрос за китаец или американец или българин или какъвто и да е. Като казваш, че колата я има тази система, то тя трябва да работи перфектно и при най-малката възможност за грешка, тя да ти се изписва някъде и да знаеш да си ползваш сам спирачката, до отстраняване на проблема.
Я, не плюйте другарите от КНР Волво е осрана марка от 15 години насам, откакто излязоха моделите S 40/ V 40и колкото хора познавам с по-нови модели на шведите, вият като вълци на месечина от ремонти и безбожно скъпи части. Със СААБ е абсолютно същото, много пъти съм споменавал, че познавам човек, който държи магазин за авточасти специализиран за тези 2 марки - то не са тампони на двигатели, не са полуоски, не са релета... Последното нормално Волво е 850, оттогава насам марката е пълен шит Пък който иска да вярва на легенди за неразвалящите си шведски коли може пък жълтурите да ги стегнат...
Какви шведски коли, колега - от н'ам колко години Volvo е Ford, а SAAB - Opel
btw, нещо ново за концерта на Voodoo Glow Skulls?
Както вече казаха и S класата при първия тест на автоматичната спирачка се изложи. После май се беше указало, че са забравили да пуснат системата
Все пак такива грешки са не допустими според мен. Тук не става въпрос за китаец или американец или българин или какъвто и да е. Като казваш, че колата я има тая система, то тя трябва да работи перфектно и при най-малката възможност за грешка, тя да ти се изписва някъде и да знаеш да си ползваш сам спирачката, до отстраняване на проблема.
Аз например ако имах въпросното волво и гледам това клипче, вече няма толкова спокойно си махам крака от педала на спирачката. Защото празана пушка на 100години един път гърми.
Я сега помислете логично и си отговорете на въпросът- случайно ли става този сблъсък точно пред журналистите на двете от най- реномираните марки, при положение, че зад тази кола седят има няма 100 инженери най- малко?
И след това си отговорете на въпроса, колко от другите производители слагащи тази система и успешно представили се на теста се обсъждат по вестници, списания и форуми?
И ще разберете, че всъщност тестът е бил доста успешен, първо за мерцедес, а после и за волво.
Я сега помислете логично и си отговорете на въпросът- случайно ли става този сблъсък точно пред журналистите на двете от най- реномираните марки, при положение, че зад тази кола седят има няма 100 инженери най- малко?
И след това си отговорете на въпроса, колко от другите производители слагащи тази система и успешно представили се на теста се обсъждат по вестници, списания и форуми?
И ще разберете, че всъщност тестът е бил доста успешен, първо за мерцедес, а после и за волво.
Май ще излезеш прав.
Това е като непрестанните писания по медиите как еди коя си марка връща ХИЛЯДИ автомобили за корекция на някоя дреболия или нещо свързано със сигурността.
Ние обикновенно тъсим проблем в това ,но западняка ще си рече "Гледай как се грижат за клиентите си!"
Май ще излезеш прав.
Това е като непрестанните писания по медиите как еди коя си марка връща ХИЛЯДИ автомобили за корекция на някоя дреболия или нещо свързано със сигурността.
Ние обикновенно тъсим проблем в това ,но западняка ще си рече "Гледай как се грижат за клиентите си!"
М не мисля ,ето статистика на тойота след случката с педала на гаста. http://www.vesti.bg/?tid=40&oid=2811331 Западняка е сигурен ,че се грижат за него като клиент, защото той си има права като такъв. На него му е по ценно времето, дето ще трябва да се занимава да връща в завода някаква си кола, вместо да се вози на нея.
М не мисля ,ето статистика на тойота след случката с педала на гаста. http://www.vesti.bg/?tid=40&oid=2811331 Западняка е сигурен ,че се грижат за него като клиент, защото той си има права като такъв. На него му е по ценно времето, дето ще трябва да се занимава да връща в завода някаква си кола, вместо да се вози на нея.
Тази статистика не струва нищо без статистика колко са спаднали или са се покачили продажбите на останалите марки Щото на тойота може да са паднали с 8%, а на крайслер с 20%- кой е по успешен?
Comment