Известие

Collapse
No announcement yet.

Volvo се изложи на тест

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Volvo се изложи на тест

    Ето ,че на електрониката не може да и се вярва.

    http://spisanie.mobile.bg/avtomobili...urnalisti.html
    sigpic Alfasud/156 1.8ex
    156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

  • #2
    Волво започна да се прави отново в Китай от скоро, кво може да се очаква от кола с масово пройводство и хора, който не си гледата работата. Няма го надзора и качеството и контрола вече май.
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

    Comment


    • #3
      Така като гледам това Volvo е 6 точки отвсякъде и според мен се е представило повече от отлично на теста! Дори не разбирам за какви проблеми при електрониките и тн. се говори при положение, че след удара веднага се задействаха чистачките, които явно имат за цел да изчистят кръвта на жертвите от предното стъкло. Просто уникална система за сигурност, само това мога да кажа... дори е толкова сигурна, че хората чак въздушни възглавници не са сложили
      BMW E39 528i

      Comment


      • #4
        Абе това не е правено в Китай, китайцие за момента са само собственици.
        А иначе такива системи са пълна безмислица и само оскъпяват излишно колата
        Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
        Нагоре по стълбата, която води надолу
        sigpic

        Comment


        • #5
          Ся, като се замисля , тя и моята алфа може да демонстрира същите умения и без скъпата система за сигурност.
          П.П. Този път китайците май вина нямат.
          sigpic Alfasud/156 1.8ex
          156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

          Comment


          • #6
            Абе нещо се се осрали при тестовата постановка. И S класата се челоса здраво при първата демострация пред журналисти, но си я използват системата и досега не съм чул да не работи в реалния живот.

            ---------- Post added at 11:12 ---------- Previous post was at 11:10 ----------

            Китайците ще наливат пари и ще крадат ноухау, не знам защо сте решили, че правят боклуци и са некадърни. Китайците са пълни изроди и могат да направят каквото си искат, зависи каква цена ще им предложиш. Могат да ти направят хладилник и за 5$ и за 1005$.
            Last edited by DerMeister; d.m.y г., 16:35.
            Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
            Mazda 6 2.3 2005
            sigpic

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от DerMeister Покажи съобщение
              Китайците са пълни изроди и могат да направят каквото си искат, зависи каква цена ще им предложиш. Могат да ти направят хладилник и за 5$ и за 1005$.
              наблягам за по-невнимателните
              sigpic
              днес съм в почивка ---

              Comment


              • #8
                Я, не плюйте другарите от КНР Волво е осрана марка от 15 години насам, откакто излязоха моделите S 40/ V 40и колкото хора познавам с по-нови модели на шведите, вият като вълци на месечина от ремонти и безбожно скъпи части. Със СААБ е абсолютно същото, много пъти съм споменавал, че познавам човек, който държи магазин за авточасти специализиран за тези 2 марки - то не са тампони на двигатели, не са полуоски, не са релета... Последното нормално Волво е 850, оттогава насам марката е пълен шит Пък който иска да вярва на легенди за неразвалящите си шведски коли може пък жълтурите да ги стегнат...
                Giulietta 1,6 JTDm 2013
                156 SW 1,9 JTD 2003

                Comment


                • #9
                  Както вече казаха и S класата при първия тест на автоматичната спирачка се изложи. После май се беше оказало, че са забравили да пуснат системата
                  Все пак такива грешки са недопустими според мен. Тук не става въпрос за китаец или американец или българин или какъвто и да е. Като казваш, че колата я има тази система, то тя трябва да работи перфектно и при най-малката възможност за грешка, тя да ти се изписва някъде и да знаеш да си ползваш сам спирачката, до отстраняване на проблема.
                  Last edited by soldier; d.m.y г., 17:26.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                    Я, не плюйте другарите от КНР Волво е осрана марка от 15 години насам, откакто излязоха моделите S 40/ V 40и колкото хора познавам с по-нови модели на шведите, вият като вълци на месечина от ремонти и безбожно скъпи части. Със СААБ е абсолютно същото, много пъти съм споменавал, че познавам човек, който държи магазин за авточасти специализиран за тези 2 марки - то не са тампони на двигатели, не са полуоски, не са релета... Последното нормално Волво е 850, оттогава насам марката е пълен шит Пък който иска да вярва на легенди за неразвалящите си шведски коли може пък жълтурите да ги стегнат...
                    Какви шведски коли, колега - от н'ам колко години Volvo е Ford, а SAAB - Opel
                    btw, нещо ново за концерта на Voodoo Glow Skulls?
                    156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                    Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от soldier_vl Покажи съобщение
                      Както вече казаха и S класата при първия тест на автоматичната спирачка се изложи. После май се беше указало, че са забравили да пуснат системата
                      Все пак такива грешки са не допустими според мен. Тук не става въпрос за китаец или американец или българин или какъвто и да е. Като казваш, че колата я има тая система, то тя трябва да работи перфектно и при най-малката възможност за грешка, тя да ти се изписва някъде и да знаеш да си ползваш сам спирачката, до отстраняване на проблема.
                      Аз например ако имах въпросното волво и гледам това клипче, вече няма толкова спокойно си махам крака от педала на спирачката. Защото празана пушка на 100години един път гърми.
                      sigpic Alfasud/156 1.8ex
                      156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                      Comment


                      • #12
                        Я сега помислете логично и си отговорете на въпросът- случайно ли става този сблъсък точно пред журналистите на двете от най- реномираните марки, при положение, че зад тази кола седят има няма 100 инженери най- малко?

                        И след това си отговорете на въпроса, колко от другите производители слагащи тази система и успешно представили се на теста се обсъждат по вестници, списания и форуми?

                        И ще разберете, че всъщност тестът е бил доста успешен, първо за мерцедес, а после и за волво.
                        Lexus IS200

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
                          Я сега помислете логично и си отговорете на въпросът- случайно ли става този сблъсък точно пред журналистите на двете от най- реномираните марки, при положение, че зад тази кола седят има няма 100 инженери най- малко?

                          И след това си отговорете на въпроса, колко от другите производители слагащи тази система и успешно представили се на теста се обсъждат по вестници, списания и форуми?

                          И ще разберете, че всъщност тестът е бил доста успешен, първо за мерцедес, а после и за волво.
                          Май ще излезеш прав.
                          Това е като непрестанните писания по медиите как еди коя си марка връща ХИЛЯДИ автомобили за корекция на някоя дреболия или нещо свързано със сигурността.

                          Ние обикновенно тъсим проблем в това ,но западняка ще си рече "Гледай как се грижат за клиентите си!"
                          Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
                            Май ще излезеш прав.
                            Това е като непрестанните писания по медиите как еди коя си марка връща ХИЛЯДИ автомобили за корекция на някоя дреболия или нещо свързано със сигурността.

                            Ние обикновенно тъсим проблем в това ,но западняка ще си рече "Гледай как се грижат за клиентите си!"
                            М не мисля ,ето статистика на тойота след случката с педала на гаста. http://www.vesti.bg/?tid=40&oid=2811331 Западняка е сигурен ,че се грижат за него като клиент, защото той си има права като такъв. На него му е по ценно времето, дето ще трябва да се занимава да връща в завода някаква си кола, вместо да се вози на нея.
                            sigpic Alfasud/156 1.8ex
                            156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
                              М не мисля ,ето статистика на тойота след случката с педала на гаста. http://www.vesti.bg/?tid=40&oid=2811331 Западняка е сигурен ,че се грижат за него като клиент, защото той си има права като такъв. На него му е по ценно времето, дето ще трябва да се занимава да връща в завода някаква си кола, вместо да се вози на нея.
                              Тази статистика не струва нищо без статистика колко са спаднали или са се покачили продажбите на останалите марки Щото на тойота може да са паднали с 8%, а на крайслер с 20%- кой е по успешен?
                              Lexus IS200

                              Comment

                              Working...
                              X