Та колеги ситуацията е следната:
купувам си уеб камера, маркова, хубава, с параметри, които съм уточнил предварително и изчел една камара сравнения и тестове. Купувам я от голяма верига за битова техника (не искам да правя реклама нито на веригата, нито на марката камера). Прибирам се, разпечатвам кутията (!!!) (в магазина не ми тестваха камерата и ми дадоха запечатана кутия), прочитам инструкцията, пъхам инсталационното ЦД и следвам стъпките по инсталацията точно както е в уизарда, рестартирам и ... ГРЕДА! Камерата очевадно не успява да се справи с осветеността в помещението, мига постоянно (все едно някой си играе с яркостта от макс до мин.) и на моменти не успява да фокусира. Закачам я на лаптопа си, в друга стая, резултата същият. Заигравам се с настройките подобрение нулево. До тук всичко е ОК, няма драми, че е дефектна и т.н. Пакетирам я обратно в оригиналната и опаковка, която абсолютно внимателно съм отворил, събирам вътре инструкциите, рекламните брошури и инсталационното ЦД и обратно в магазина. Там обяснявам какъв е точно проблема, показвам камерката в оригиналната опаковка, показвам касовата бележка от преди няколко часа, но разбиране = 0 (нула). Първо се опитаха да ме обвинят мен в некомпетентност, после се опитаха да ми обяснят колко скапан е стационарният ми компютър и в крайна сметка не искат да признаят рекламацията на камерата. Предложението им е да я оставя за ремонт?! Тая камера, която съм си закупил преди малко повече от 2 часа и не съм използвал и една секунда!!!
Питанката ми е нямаше ли някакъв член от закона за защита на потребителите, според който при рекламация до 24 или 48 часа след покупката стоката следва да бъде подменена с нова или да се възстанови сумата?
купувам си уеб камера, маркова, хубава, с параметри, които съм уточнил предварително и изчел една камара сравнения и тестове. Купувам я от голяма верига за битова техника (не искам да правя реклама нито на веригата, нито на марката камера). Прибирам се, разпечатвам кутията (!!!) (в магазина не ми тестваха камерата и ми дадоха запечатана кутия), прочитам инструкцията, пъхам инсталационното ЦД и следвам стъпките по инсталацията точно както е в уизарда, рестартирам и ... ГРЕДА! Камерата очевадно не успява да се справи с осветеността в помещението, мига постоянно (все едно някой си играе с яркостта от макс до мин.) и на моменти не успява да фокусира. Закачам я на лаптопа си, в друга стая, резултата същият. Заигравам се с настройките подобрение нулево. До тук всичко е ОК, няма драми, че е дефектна и т.н. Пакетирам я обратно в оригиналната и опаковка, която абсолютно внимателно съм отворил, събирам вътре инструкциите, рекламните брошури и инсталационното ЦД и обратно в магазина. Там обяснявам какъв е точно проблема, показвам камерката в оригиналната опаковка, показвам касовата бележка от преди няколко часа, но разбиране = 0 (нула). Първо се опитаха да ме обвинят мен в некомпетентност, после се опитаха да ми обяснят колко скапан е стационарният ми компютър и в крайна сметка не искат да признаят рекламацията на камерата. Предложението им е да я оставя за ремонт?! Тая камера, която съм си закупил преди малко повече от 2 часа и не съм използвал и една секунда!!!
Питанката ми е нямаше ли някакъв член от закона за защита на потребителите, според който при рекламация до 24 или 48 часа след покупката стоката следва да бъде подменена с нова или да се възстанови сумата?
Comment