Известие

Collapse
No announcement yet.

BMW и ръчни предвки срещу стептроник

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • BMW и ръчни предвки срещу стептроник

    Загледал съм се по едно БМВ е46 328 стептроник. Аз лично предпочитам с ръчни скорости поради 2 причини- по- добро ускорение и по- нисък разход. На това БМВ му дават 7.5 секунди от 0-100 но не става ясно дали това е с ръчни скорости или със стептроника. На други места чета, че с автоматични скорости от 0 до 100 прави за 9 секунди, което е супер зле и ако е така ме отказва тотално. В крайна сметка с 3 вида скоростни кутии ли се предлага тая кочина- ръчни, стептроник и автоматични? А и официални данни за ускоренията общо взето никъде не намирам, та ако някой може да помогне ще съм благодарен.
    Lexus IS200

  • #2
    чак пък 2 секунди разлика, слабо
    sigpic
    днес съм в почивка ---

    Comment


    • #3
      Другият въпрос е- ако съм в ръчен режим на стептроника, ще се подобри ли ускорението?
      Lexus IS200

      Comment


      • #4
        http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1193.html
        В скоби са стойностите за Автомата,явно наистина разликата е брутална,това ускорение ще го постигнеш с JTD 140,а разхода е от земята до небето....
        Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
          http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1193.html
          В скоби са стойностите за Автомата,явно наистина разликата е брутална,това ускорение ще го постигнеш с JTD 140,а разхода е от земята до небето....
          Аз там го гледах също. Обаче чесно казано на тия сайтове им нямам много вяра. По разни форуми цитират 7,1 за ръчните и 8,1 за стептроника.

          Затова искам официални данни- от някое сервизно ръководство или юзър менюал, но не намирам
          Lexus IS200

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
            http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1193.html
            В скоби са стойностите за Автомата,явно наистина разликата е брутална,това ускорение ще го постигнеш с JTD 140,а разхода е от земята до небето....
            Грешни са данните в каталог.ауто.ру. Сега бръкнах в базата данни на БМВ и проверих.

            Модификацията 328i се произвежда от април 1998 до юни 2000 г. След това е заменена с 330i - 231 к.с.

            328i е 193 к.с., 280 Нм

            Автомата е само един - 5-степенен. Ускорява от 0 до 100 за 8,1 сек, максимална скорост 235 км/ч, среден разход 10,1 л, градско 15,3, извъградско 7,1.

            Ръчката е 5-степенна, ускорява от 0 до 100 за 7,0 сек, максимална скорост 240 км/ч, среден разход 9,1 л, градско 12,5, извъградско 7,0.

            Това естествено са данни на производителя
            Volvo XC90 D5 '06
            Alfa Romeo Spider 2.0 '90
            Lancia Ypsilon 1.2 '00



            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
            ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
            ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
              Грешни са данните в каталог.ауто.ру. Сега бръкнах в базата данни на БМВ и проверих.

              Модификацията 328i се произвежда от април 1998 до юни 2000 г. След това е заменена с 330i - 231 к.с.

              328i е 193 к.с., 280 Нм

              Автомата е само един - 5-степенен. Ускорява от 0 до 100 за 8,1 сек, максимална скорост 235 км/ч, среден разход 10,1 л, градско 15,3, извъградско 7,1.

              Ръчката е 5-степенна, ускорява от 0 до 100 за 7,0 сек, максимална скорост 240 км/ч, среден разход 9,1 л, градско 12,5, извъградско 7,0.

              Това естествено са данни на производителя
              Мерси за точната информация

              Ще ходя да я погледна днес, ако много ме грабне, може и да преглътна тази 1 секунда разлика в ускорението. Ако не май до Германия ще трябва да се ходи за читаво такова БМВ.
              Lexus IS200

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
                Другият въпрос е- ако съм в ръчен режим на стептроника, ще се подобри ли ускорението?
                Аз от позицията на прясно разочарован бих казал - по-скоро не. В ръчен режим можеш да си избереш друг момент за смяна на предавката, но скоростта на фактическото превключване си остава същата - крайно неудовлетворителна (поне за selespeed, но при bmw-то не ще да е по-различно с тази секунда разлика). Кутиите с двоен съединител вероятно сменят по-бързо от всеки факир зад волана, обаче тия по масовите коли са като женки на шофьорски курс...

                Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
                Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

                Comment


                • #9
                  Аз мога да ти споделя впечатления от 330 i стептроник.
                  Не знам дали беше с включен ASR или нещо друго (возих се на задната седалка), но на първа и втора ми се стори мудна - в смисъл не залепя, както би трябвало. На по-високи предавки вече дърпаше както трябва
                  '05 166 V6
                  '98 156 2.0 TS ex ...

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от 156 Покажи съобщение
                    Аз мога да ти споделя впечатления от 330 i стептроник.
                    Не знам дали беше с включен ASR или нещо друго (возих се на задната седалка), но на първа и втора ми се стори мудна - в смисъл не залепя, както би трябвало. На по-високи предавки вече дърпаше както трябва
                    Незная до колко е било от предавките ,колкото до оборотите,все пак това не би трябвало да е като дизел и първа и втора да се ползват като скорости за плитка и дълбока орън

                    Имайте предвид ,че ако се качите на автомат има голяма вероятност да свикнете на мързелашко каране,а тази кола все пак има спортни амбиции.Не че разликата в ускорението е проблем,ама лимозина ли караш или спортен седан
                    Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                    Comment


                    • #11
                      Щом е 5 степенен автоматик изобщо не се замисляй, ръчката е отживелица Един ден ще се чудиш защо си се чудил
                      sigpic
                      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                      Comment


                      • #12
                        на автоматика шукарията е че тея 8 секунди до 100 са ти гарантирани - автоматика не изтърва скорости, не му се спи, не включва без да иска по-рано, не изпуска съединител и т.н.

                        демек - дава ти едно постоянство

                        тея 7,1 секунди я ги доближиш някога , я не
                        sigpic
                        днес съм в почивка ---

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
                          на автоматика шукарията е че тея 8 секунди до 100 са ти гарантирани - автоматика не изтърва скорости, не му се спи, не включва без да иска по-рано, не изпуска съединител и т.н.

                          демек - дава ти едно постоянство

                          тея 7,1 секунди я ги доближиш някога , я не


                          Абсолютно си прав!!!
                          Audi A6 3.0 TDI
                          Infiniti FX35

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
                            на автоматика шукарията е че тея 8 секунди до 100 са ти гарантирани - автоматика не изтърва скорости, не му се спи, не включва без да иска по-рано, не изпуска съединител и т.н.

                            демек - дава ти едно постоянство

                            тея 7,1 секунди я ги доближиш някога , я не
                            Не се бях замислял над този въпрос това ми донесе малко надежда, хе хе.
                            Lexus IS200

                            Comment


                            • #15
                              Окей,автоматика е готин заради това,но ако си свикнеш с колата и можеш да караш защо да не доближиш тия 7.1 секунди?А мойто мнение е че за среден седан с такъв голям разход поне да си правиш кефа с ръчките,виж ако беше 5-та серия,по може.
                              Alfa 155 1.7,1.8 ex
                              Alfa 166 2.4 3 ex
                              155 1.8 MY 95 sport

                              Comment

                              Working...
                              X