Известие

Collapse
No announcement yet.

BMW и ръчни предвки срещу стептроник

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ма как може да питаш, автоматик естествено

    Comment


    • #17
      Хах не се базикайте с колегата Не знам защо темата е пусната в Alfa форума, а не в този на bmw... все пак там хората баварки си карат, имат директни наблюдения по въпроса и ще бъдат по-обективни в отговорите Аз например нямам голям опит с автоматичните кутии, но за сметка на това през годините съм дочул това онова Та единствената причина която аз намирам като плюс на автоматика е мързела при шофиране... газ, спирачка, газ, спирачка... абе жените го обожават Аз например търсех и взех баварец с ръчни защото:

      1. Ако нямам скоростен лост, който да ръчкам, буквално ще умра от скука в колата.

      2. Далеч няма да мога да му извадя душата на тоя баварец ако реша да му я вадя... т.е. без ръчка забравете за всякакви дрифт изпълнения.

      3. Всеки, който е по-запознат с материята знае, че автоматичните кутии на BMW (а и не само) обичат да сдават багажа по-често от ръчните такива.

      4. Ако случайно автоматика сдаде багажа това което предстои е само едно дълбоко дълбоко бъркане в джоба... а както всички знаем (или поне аз) поддръжката на едно BMW струва майка си и баща си + дядо си и баба си

      Като се абстрахираме от моето мнение за автоматична скоросна кутия и поразпитаме истинските BMW фанатици "ръчка или автомат?"... отговора ще е единодушен - "ръчка"!
      BMW E39 528i

      Comment


      • #18
        Мене ако питаш единствено помисли над въпроса после как ще го продадеш. Защото БМВ 3-ка с що годе як мотор (харчещ) и автомат трудно се продава, като остарее и решиш да я махаш такива коли ще търсят рацери които никак няма да се кефят на автомат. Говори и с някой джамбазин, но съм сигрен че и той ще каже че после е трудно продаваема и то на по ниска цена, за разлика от мерцедес например където с ръчки е по трудно и евтино.

        Comment


        • #19
          Днеска ходих да гледам 2 БМВ-та 330 и 328 със стептроник и двете. Обаче за съжаление 328-цата беше доста позахабена, а 330-ката незнайно защо не беше фейслифт, а би трябвало да е, защото този мотор се слага след фейслифта. Така че, тепърва ще се търси нещо. Може би ще се наложи да ходя до Германия, защото тук изборът не е голям

          П.С. сега проверих и май 330 се произвежда от 2000 година.
          Last edited by Mind_Control; d.m.y г., 21:20.
          Lexus IS200

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от BoxerPower Покажи съобщение
            Хах не се базикайте с колегата Не знам защо темата е пусната в Alfa форума, а не в този на bmw... все пак там хората баварки си карат, имат директни наблюдения по въпроса и ще бъдат по-обективни в отговорите Аз например нямам голям опит с автоматичните кутии, но за сметка на това през годините съм дочул това онова Та единствената причина която аз намирам като плюс на автоматика е мързела при шофиране... газ, спирачка, газ, спирачка... абе жените го обожават Аз например търсех и взех баварец с ръчни защото:

            1. Ако нямам скоростен лост, който да ръчкам, буквално ще умра от скука в колата.

            2. Далеч няма да мога да му извадя душата на тоя баварец ако реша да му я вадя... т.е. без ръчка забравете за всякакви дрифт изпълнения.

            3. Всеки, който е по-запознат с материята знае, че автоматичните кутии на BMW (а и не само) обичат да сдават багажа по-често от ръчните такива.

            4. Ако случайно автоматика сдаде багажа това което предстои е само едно дълбоко дълбоко бъркане в джоба... а както всички знаем (или поне аз) поддръжката на едно BMW струва майка си и баща си + дядо си и баба си

            Като се абстрахираме от моето мнение за автоматична скоросна кутия и поразпитаме истинските BMW фанатици "ръчка или автомат?"... отговора ще е единодушен - "ръчка"!

            Там е работата, че само си дочувал Само човек който не е карал автоматик и не му знае пълните възможности може да говори така

            1. Нема как да умреш от скука, по-скоро ще се кефиш доста на автомата, без да ръчкаш като обезумял в града в адските задръствания.

            2. В голяма грешка си.Всичко което може да го правиш с ръчка е напълно възможно с автоматика. Само, че с автоматика след като свършиш с кефа, само му казваш накаде да отиде.

            3. Тука има малко истина, но не на всички кутии.Зависи на какво ще случиш.

            4. Подръжката не струва чак толкова много. Тея митове за скъпата подръжка не са много верни.Сумите въобще не са космически.

            Това да кажеш кое е по-добро е много субективно. Все едно да питаш вафла "Мура" или „Морена„ и двете са вафли ама.. Зависи какво търсиш и какво искаш. Ако ти е кеф да ръгаш като замаян - ръгай..Ако не мятай се на автомата и си прави кефа.Въпрос на вкус и лични предпочитания..
            Range Rover Vogue 4.4
            Rexton 270 cdi
            Honda CBR Repsol 1000 , Polaris Predator 500
            Колкото и да се опитваш, никога няма да си по-велик от пръдня на крава.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от tanatos Покажи съобщение
              Въпрос на вкус и лични предпочитания..
              най-вече
              BMW E39 528i

              Comment


              • #22
                Автоматика!!!, без право на обжалване. Мога да ти дам пример с БМВ 325I след 300 хил мили нема никви ядове.....
                А за този пробег ако беше ръчка сигурно щеше да е на шести съединител и осма помпа. И още един плюс, двигателя е много по запазен когато е обслужвал автоматична кутия.
                sigpic Alfasud/156 1.8ex
                156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                Comment

                Working...
                X