Известие

Collapse
No announcement yet.

В отговор на икономичните и бързи дизели

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • В отговор на икономичните и бързи дизели

    Фолксваген е но може и Алфа да разработи нещо за любителите на бензина

    http://www.autoactual.com/cgi-bin/news/ ... &tmpl=News

    Публикувано в списание AutoAktual Magazine
    1995 Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - ex
    2000 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136cv - ex
    1995 Alfa Romeo 164 Q4 3.0 V6 24V 232cv

  • #2
    че то това е много стара идея на ланча
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от търтей
      че то това е много стара идея на ланча
      РеалиЗирана в Ланча Делта S 4 в далечната 1985 година

      1750ccm. 600k.c.

      Comment


      • #4
        И на всичкото и отгоре този 1.4 170 к.с на голф го сравняваха в Автобилд с новата дизелова Астра 1,9 - 150 кс - както знаем тя в с двигател ФИАТ-груп. Е Голфа ускоряваше малко по бързо до 100 - ама после на еластичност Астрата го мачкаше. Разхода на гориво - пак в полза на астрата(макар и с малко) и пак се оказа че дизелака е по добър - и според Автобилд все пак инженерите от Инглощат(може и да греша точно името) се били справили много успешно и това бил най-модерния дизел (само дето не е на инженерите от Инглощат
        2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
        CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

        Comment


        • #5
          абе аз много мразим голфове, ама инфото е полезно - не се присмивайте по сфетофарите на голФ 1.4 да не останете изненадани
          Audi A6 & Alfa GTV

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от sharky
            абе аз много мразим голфове, ама инфото е полезно - не се присмивайте по сфетофарите на голФ 1.4 да не останете изненадани
            Ами вземам си една дизелова 147 -ца 140к.с - чипвам я и го разцепвам тоя голф А може и с чипнато дизелово Гранде Пунто
            2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
            CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

            Comment


            • #7
              А пък аз ще зачакам да стане на една година таз кочина да видя колко коня ще са и останали Те швабите ни компресорите са им кат хората а пък за турбо колите имат една свястна
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #8
                "....Инженерите на VW са положили много усилия, за да комбинират в TSI двигателя турбо и механичен компресор и да извлекат максималните ползи и от двата компресора...."
                На някой май му е спрял часовника преди 20 години
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от BatVas
                  И на всичкото и отгоре този 1.4 170 к.с на голф го сравняваха в Автобилд с новата дизелова Астра 1,9 - 150 кс - както знаем тя в с двигател ФИАТ-груп. Е Голфа ускоряваше малко по бързо до 100 - ама после на еластичност Астрата го мачкаше. Разхода на гориво - пак в полза на астрата(макар и с малко) и пак се оказа че дизелака е по добър - и според Автобилд все пак инженерите от Инглощат(може и да греша точно името) се били справили много успешно и това бил най-модерния дизел (само дето не е на инженерите от Инглощат
                  Ти що не вземеш да ми продадеш твоята кола и си купи един дизел наду ми главата дизел та дизел/май сближаването с Петко и Киро не ти влияе добре /
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Mury
                    Първоначално публикувано от BatVas
                    И на всичкото и отгоре този 1.4 170 к.с на голф го сравняваха в Автобилд с новата дизелова Астра 1,9 - 150 кс - както знаем тя в с двигател ФИАТ-груп. Е Голфа ускоряваше малко по бързо до 100 - ама после на еластичност Астрата го мачкаше. Разхода на гориво - пак в полза на астрата(макар и с малко) и пак се оказа че дизелака е по добър - и според Автобилд все пак инженерите от Инглощат(може и да греша точно името) се били справили много успешно и това бил най-модерния дизел (само дето не е на инженерите от Инглощат
                    Ти що не вземеш да ми продадеш твоята кола и си купи един дизел наду ми главата дизел та дизел/май сближаването с Петко и Киро не ти влияе добре /
                    Aз ако осигуря финансирането - ще си купя една дизеларка 147 или 156. Моята ти я запазвам за теб - ако до тогава си взел друго - ще си я запазя и ще си я карам само събота и неделя - аз си я обичам моята алфичка Може и едно турбо да и сложа ако не ми трябват пари като си взема друга

                    Eто и две БМВ - Бензин и Дизел - забележи че дизела е по малко коне
                    330xi автоматик - 6.9 до 100км/ч, 258к.с. при 6600об/мин, 300Nm при 2500об/мин, 1км от място - 26.9сек.
                    330xd автоматик - 6.7 до 100км/ч, 231к.с. при 4000об/мин, 500Nm!!! при 1750об/мин, 1км от място - 27сек.

                    Сега ще ти цитирам какво казва инструктура на БМВ - драйв дей в различните градове на БГ

                    "В Бургас имаше един младеж, който твърдеше, че бензиновата била по-бърза, наложи се да му направя един старт, както трябва да се стартира с тази кола и след като се размаза на седалката от въртящия момент до края на деня караше само дизели! Отделно се наредиха цяла дружина за същото упражнение, та и един горд собственик на X5 4.8is, но нали го раздавам инструктор трябва да се спазва благоприличие, иначе на драго сърце щях да му нацепя шортичките на късото разстояние, което имаше. Силно изненадан щеше да бъде, че дизелак го понабива или в най-лошия случай върви до него."
                    2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                    CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от BatVas
                      Първоначално публикувано от Mury
                      Първоначално публикувано от BatVas
                      И на всичкото и отгоре този 1.4 170 к.с на голф го сравняваха в Автобилд с новата дизелова Астра 1,9 - 150 кс - както знаем тя в с двигател ФИАТ-груп. Е Голфа ускоряваше малко по бързо до 100 - ама после на еластичност Астрата го мачкаше. Разхода на гориво - пак в полза на астрата(макар и с малко) и пак се оказа че дизелака е по добър - и според Автобилд все пак инженерите от Инглощат(може и да греша точно името) се били справили много успешно и това бил най-модерния дизел (само дето не е на инженерите от Инглощат
                      Ти що не вземеш да ми продадеш твоята кола и си купи един дизел наду ми главата дизел та дизел/май сближаването с Петко и Киро не ти влияе добре /
                      Aз ако осигуря финансирането - ще си купя една дизеларка 147 или 156. Моята ти я запазвам

                      Eто и две БМВ - Бензин и Дизел - забележи че дизела е по малко коне
                      330xi автоматик - 6.9 до 100км/ч, 258к.с. при 6600об/мин, 300Nm при 2500об/мин, 1км от място - 26.9сек.
                      330xd автоматик - 6.7 до 100км/ч, 231к.с. при 4000об/мин, 500Nm!!! при 1750об/мин, 1км от място - 27сек.

                      Сега ще ти цитирам какво казва инструктура на БМВ - драйв дей в различните градове на БГ

                      "В Бургас имаше един младеж, който твърдеше, че бензиновата била по-бърза, наложи се да му направя един старт, както трябва да се стартира с тази кола и след като се размаза на седалката от въртящия момент до края на деня караше само дизели! Отделно се наредиха цяла дружина за същото упражнение, та и един горд собственик на X5 4.8is, но нали го раздавам инструктор трябва да се спазва благоприличие, иначе на драго сърце щях да му нацепя шортичките на късото разстояние, което имаше. Силно изненадан щеше да бъде, че дизелак го понабива или в най-лошия случай върви до него."
                      Те тоя се е превъзбудил малко не се бие лесно X5 при тва 4.8.Аз съм карал 4.6 и ми се изправиха косите как върви този танк
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #12
                        Х5 е 360кс на същия въртящ момент като дизела, та все си мисля макар и да понатежава че бензина ще го разцепи яко, тоя много сажди са му влзнали в главата и му е промит мозъка

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Bobo
                          А пък аз ще зачакам да стане на една година таз кочина да видя колко коня ще са и останали Те швабите ни компресорите са им кат хората а пък за турбо колите имат една свястна
                          Май ще са 6 месеца
                          С тоя 1.4 литров мотор и тези феноменални 170 к.с. ще се изпили мотора за 1/2 година После и велосипеди ще го бегат
                          Спомнете си преди години "житейският" път на G60 (1.8 с механично турбо)
                          Тук предвидливо са сложили 2 турбини, за да може като се окенза едната другата да те придвижи до сервиза
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Dodo 155
                            Първоначално публикувано от Bobo
                            А пък аз ще зачакам да стане на една година таз кочина да видя колко коня ще са и останали Те швабите ни компресорите са им кат хората а пък за турбо колите имат една свястна
                            Май ще са 6 месеца
                            С тоя 1.4 литров мотор и тези феноменални 170 к.с. ще се изпили мотора за 1/2 година После и велосипеди ще го бегат
                            Спомнете си преди години "житейският" път на G60 (1.8 с механично турбо)
                            Тук предвидливо са сложили 2 турбини, за да може като се окенза едната другата да те придвижи до сервиза
                            Тука имаш разминаване на понятията - първо Г60 е с механичен компресор задвижван от ремък а не с турбо Второ Фолксвагена не е с две турбини а с една и с един механичен компресор и трето компресора работи в ниските обороти а турбината във високите Правете разлика м/у turbocharger и supercharger - първото се задвижва от изгорелите газове а второто се върти от ремък
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • #15
                              За мен механично турбо = механичен компресор Все като се скъса ремъка ще д***ш супата
                              С тия механични компресори американците са много добри
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X