Известие

Collapse
No announcement yet.

Ще има ли интерес

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ще има ли интерес

    Има едно уредче което мери дебелината на боята.
    Например, от Завода дебелината е около 1,03 до 1,29
    Ако си купиш нова част и си я боядисаш, дори бояджията да е господ, дава от 2,50 нагоре

    Та по тоЗи начин тук се откриват удряните коли.
    Дали ще има интерес например срещу 50 лева да се Замерва цялата кола, когато човек е тръгнал да купува кола, и така ще Знае какво купува

    Как мислите

    Уредчетата са раЗлични, но професионалните тук са към 800 еуро

  • #2
    Re: Ще има ли интерес

    Първоначално публикувано от 156 m-jet
    Има едно уредче което мери дебелината на боята.
    Например, от Завода дебелината е около 1,03 до 1,29
    Ако си купиш нова част и си я боядисаш, дори бояджията да е господ, дава от 2,50 нагоре

    Та по тоЗи начин тук се откриват удряните коли.
    Дали ще има интерес например срещу 50 лева да се Замерва цялата кола, когато човек е тръгнал да купува кола, и така ще Знае какво купува

    Как мислите

    Уредчетата са раЗлични, но професионалните тук са към 800 еуро
    Мисля, че ще има пазар за подобна услуга, но не особено голям. За съжаление повечето лица от мъжки пол в БГ разбираме (или си мислим, че разбираме) от жени, футбол, политика и автомобили. По тази причина често при покупка на автомобил "втора ръка" ходим на оглед сами или с приятел "разбирач" за да спестим някой лев.
    А иначе цена от 50 лв. ми изглежда ОК.
    Само за инфо: в БГ ги мерим с магнит и лист хартия. Ако има съмнително място се поставя листа и върху него магнита. Ако магните не хване, значи кита е повечко и следователно на това място е имало удар. Обаче на фона на описаното уредче нашенския начин си е направо смешен.
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD, 2000 г.

    Comment


    • #3
      Интересен начин

      Само ако е алуминий, май с магнитчето няма да стане, или да речем някакав вид пластмаса

      Comment


      • #4
        Точно така е. Прав си. Само че, българският метод се използва от "пестеливи" хора, а те коли направени от по-скъпи материали не купуват. А и метода работи при по-нескопосано направените коли. Българските автоджамбази полагат малко повече старание при ремонта на по-лъскавите автомобили и там нашия метод не върши работа.
        Alfa Romeo 156 2.4 JTD, 2000 г.

        Comment


        • #5
          Човек купуващ кола за 5 до 8 хиляди едвали ще даде 50 лева за мерене на боята - ама се продават и доста по скъпи коли и там мисля е нишата за това уредче.

          Ама от дрга стрна ако е имало надраскано с ключ например по боята е е биядисано надрасканото - ще разбре че е боядисвано, ама това не пречи колата да е перфектна, а това да го откажи - щото ще мисли че е удряна
          2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
          CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от BatVas
            ...Ама от дрга стрна ако е имало надраскано с ключ например по боята е е биядисано надрасканото - ще разбре че е боядисвано, ама това не пречи колата да е перфектна, а това да го откажи - щото ще мисли че е удряна
            Няма да стане така, защото ако е одраскано с ключ, просто боята ще е по-дебела, а при удар дебелината ще е още по-голяма , тъй като ще има и кит
            Alfa Romeo 75 24V

            Comment

            Working...
            X