If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Това БМВ 7 е модел 2002-2005 ,преди фейслифта!Пълен Кенеф!Даже и самите германци го признават в статия на Ауто Билд!Цени между 12000 и 16000 евро!Ужасно бъгава електроника и още куп дефекти,които струват една кофа пари за отстраняване!И е ужасно грозно!Не напразно изгониха Крис Бенгъл!
Следователно и колегата злобее, щото кара среден клас Алфа а се задява с висок клас Бмв с половин десетилтие по-нова, така ли да те разбираме?
Може и така да ме разбираш, но е факт, че тези които най-много плюят по италианските автомобили карат подобни коли - познавам много такива
Също така познавам и човек, който е нещо като флитер (отговорник автопарк) на един новобогаташ с коли в гаража като Порше Кайен, Тойота Лендкрузер, Мерцедес МЛ, БМВ 5 и Z4 и Нисан Мурано, всичките купувани чисто нови от магазина и в момента на по около 40 000 км. Най-проблемен бил МЛ-а, който повече време е в Балкан Стар отколкото на разположение, следван от 5-цата с току що сменена строшена автоматична скоростна кутия, системни ел. проблеми и с дръжка за вратата, която му останала в ръката , следвана по повреди от Кайена. Най-добре представящият се автомобил от тях бил Нисана. Човекът е искрен щото е тъст на баровеца и се възмущаваше "как може коли, които струват 2 торби пари, взети нови от магазина, а не на незнаен брой километри, да се развалят толкова сериозно и толкова често".
Колеги, нека не създаваме изкуствен конфликт между феновете на двете марки. Крайно ненужно е.
правилно го каза човека ама това е толкова типично за българина... както беше казано и по друг повод - феновете на алфа ромео в целия свят на всички езици се обозначават с думата "алфисти"... а в България освен алфисти има и "алфаджии"...
с такива теми и коментари и вие и колегите от БМВ форума падате на нивото на най-простите "голфаджии" (ползвам думата като нарицателно за силно ограничен в техническите си познания в областта на автомобилите човек, който само повтаря в опити да убеди по-скоро себе си, че неговото е най-най а всичко друго е пълен боклук и за нищо не става), без да имам нищо против колегите от фауве форума и собствениците на голфове - всички сме фенове и си имаме някакви причини да си харесваме и обичаме колите...
винаги може да се намерят някакви доводи, че твоята е по-добра а тая на "лошите" е скапана - алфите раждат, бемветата прегряват, на мерцедесите им е скапана електрониката, ситроените незнамсикакво им става а пък за фордовете да не говорим и т.н... истината е, че всяка марка си има силни и слаби модели и от друга страна колкото и силен да е модела, като е попаднал в ръцете на мърляч преди да дойде при теб, няма как да останеш с добро мнение към марката...
Тъпото е, че вместо да се подкрепяме като хора, които имат еднакви интереси и са част от една и съща (суб)култура, във всички авто форуми се величае собствената марка и се плюят наред всички останали (което за мен е проява на ултимативна комплексарщина) и всъщност хората, които са ти най-близко като мислене за теб са "лошите", "врага" и трябва да ги късаме на гонки и да показваме наляво и надясно клипчета как примерно астра ГСИ бие кола дето струва колкото завода в който е сглобявана астрата и от цялото нещо извода да е, че оня със скъпата кола е балък щото някой с 10К лева тунинг го е откъснал... щеше да е смешно ако не беше тъжно... ама и аз за к'во ли пиша... АЛФА РУЛЗ и всичко останало СЪКС!!!
Пак ще ни се смеят в БМВ форума.
Алфата си е Алфа, тя се чупи много, все има проблеми, но кефи! Не мисля, че е добре в този форум да коментираме качеството на БМВ.
alfa -bmw хора какво се занимаваме с глупости като 70%от колите в бг са зети от некви морги даже производители сигорноса забравили,че са правили такива модели ние тука тая била такава оная била незнамси кво.А ко човек търси качество са японските коли.За справка влезнете в форума на toyota и ще видите теми те им вобще няма знаетели неска нещо се разлопа или раздрънка.
alfa -bmw хора какво се занимаваме с глупости като 70%от колите в бг са зети от некви морги даже производители сигорноса забравили,че са правили такива модели ние тука тая била такава оная била незнамси кво.А ко човек търси качество са японските коли.За справка влезнете в форума на toyota и ще видите теми те им вобще няма знаетели неска нещо се разлопа или раздрънка.
Има само "Отваряне на VVT-I мотор за оправяне на серийни дефекти
За БМВ не си прав, щото 90 процента от пишещите в онзи форум карат коли преди 2000 година и все още не са се сблъскали челно с болезнената реалност на поддръжката на едно БМВ от по-ново поколение. VW феновете вече почнаха да реват от Пасат 4, скоро като върнат на вторични суровини 2-китe и 3-ките от разните му там Пасати и Голфчета ще ги видите как ще ходят като изнасилени от магаре, като скочат по инерция на следващото поколение от същата марка
От написаноти разбрах че БМВ е пълен кенеф и тея дето си ги купуват нови са будалиЗа тов започвам да се чудя на един приятел защо аджеба оня ден си купи нова Х5 ами не си взе една 159И като се замисля тоя се набутва с 3то Бмв защото са трошливи кенефиЕйй колко заблудени хора има да си купуват Бмвта ,Мерцедеси и там някви скапани ТойотиКупувайте си италянска марка там е истината за вечния автомобил
новите BMW нямат нищо общо със старите модели
само дефекти дават, ама то и другите марки не остават по назад.
Съгласен съм. Сега последните за които се сещам, че се оплсекаха са Ферари с невероятно красивата 458 Italia, която се запалва доста често.
Ferrari 458 Italia се прибира в сервизите http://news.automedia.bg/read/10507.html
Пак ще ни се смеят в БМВ форума.
Алфата си е Алфа, тя се чупи много, все има проблеми, но кефи! Не мисля, че е добре в този форум да коментираме качеството на БМВ.
Ми не е задължително да се чупи много и все да има проблеми. Има не повече от която и да е кола нааналогична възраст. Аре стига сме подхранвали градските митове и легенди.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment