Известие

Collapse
No announcement yet.

Официално: Fiat ще продава част от Ferrari

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Официално: Fiat ще продава част от Ferrari



    Целта е по-голям дял в Chrysler.
    Слуховете, които се появиха по-рано през годината се оказаха верни. Днес изданието Automotive News, публикува информация според която, във Fiat планират продажбата на дял от супермарката Ferrari. Информацията е определена като официална и гласи, че целта на италианците е придобиването на по-голям дял в Chrysler.

    Плановете на италианския концерн включват придобиването на 25% от Chrysler през първото тримесечие на следващата година, като целта процентът да нарасне до 35% в края на 2011 година.

    Това е станало ясно от изявление на изпълнителният директор на италианския гигант Серджо Маркионе, направено пред анализатори. Според тях, Маркионе е дал да се разбере, че Fiat и Chrysler ще станат една компания.

    Очаква Fiat да се раздели с акции във Ferrari на стойност $3.1 млрд., като целта е собствеността на групата във екзотичната марка да достигне до 51%. Както знаете в момента Fiat притежава 85% от Ferrari и 20% от собствеността на американската Chrysler.

    Пред анализаторите Маркионе е потвърдил интересът на Volkswagen Group към Alfa Romeo, но е споделил, че ако има продажба, тя ще бъде на изключително висока цена.
    http://www.automedia.bg/news/article_11252.html
    156 SW '02

  • #2
    Смятай
    Alfa 155 1.7,1.8 ex
    Alfa 166 2.4 3 ex
    155 1.8 MY 95 sport

    Comment


    • #3
      Маркионе
      Alfa Romeo 166 2.4JTD /// Lancia Delta 2.0 16V GT

      ex Mercedes-Benz W124; ex Lancia Kappa

      Comment


      • #4
        Всичко е бизнес! Най- ще боли ако Фауве купи Алфа . За Ферари, все още ще си държи Фиат контрол.


        Даването на газ, води до пристрастяване!
        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
        Volvo V50 2.0D by RuBig

        Comment


        • #5
          ФИАТ няма интерес да продава Алфа точно в момента в който търси повече от Крайслер... все пак Алфа е единствената позната от масовите италиански марки там.
          До колкото помня, те разчитат на името Алфа и базата на Крайслер да завладеят пазар в щатите.
          Но в днешно време нищо не би ме учудило... а като гледам как ФВ унифицира всичко що докопа, не ми се коментира.
          Welcome to the real world

          Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

          Comment


          • #6
            Ми то точно това е идеята-чрез Крайслер да продават италянски по-лесно и достъпно в Щатите,за да станат толкова големи като VW.Всичко е за пазарните дялове
            Alfa 155 1.7,1.8 ex
            Alfa 166 2.4 3 ex
            155 1.8 MY 95 sport

            Comment


            • #7
              Все пак задържат 51% от ферари. А дано да вземат пазарен дял а с крайслер заводите и повече производство и продажби, а то поради факта ,че в щатите Алфа е разпознаваема марка, да вземат да правят повечко модели, по големи мотори , по ексклузивни версии на Алфа
              2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
              CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

              Comment


              • #8
                Малко спорно е колко американци са чували за Алфа Ромео, но поне е сигурно, че са повече от тези, които са чували за Фиат. Като цяло за тях ще е екзотика.
                http://www.loqu.com/top-10-most-popu...s/usacars-1271 - като гледам са чували за фолксве.
                Last edited by Derry; d.m.y г., 22:10.

                Сърцата са по-капризни от умовете.

                Comment


                • #9
                  Е очаква се да се ползват платформи и решения на Крайслер в по-големите класове на Алфа ... това може да е от полза.
                  Welcome to the real world

                  Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                  Comment


                  • #10
                    На мен са ми странни хората, които критикуват такова решение ... явно просто не са го премислили и реагират импулсивно ...
                    Маркионе взе много добри, премерени и навременни решения и като гледам продължава ! Евала на него и екипа му най-вече !
                    „За мен най-лошото в България, е чудесното наслаждение, което имат тук хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.“ (13.12.1881) - Константин Йосфи Иречек

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Ichkin Покажи съобщение
                      На мен са ми странни хората, които критикуват такова решение ... явно просто не са го премислили и реагират импулсивно ...
                      Маркионе взе много добри, премерени и навременни решения и като гледам продължава ! Евала на него и екипа му най-вече !
                      Не може продажбата на част от печеливша компания да е добро решение ,ако им трябват пари да теглят заем !
                      Незнам колко печеливша е Ферари ,но не изглеждат да са зле.
                      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                      Fiat Bravo II 1.4 90hp
                      sigpic
                      Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
                        Не може продажбата на част от печеливша компания да е добро решение ,ако им трябват пари да теглят заем !
                        Незнам колко печеливша е Ферари ,но не изглеждат да са зле.
                        Е щом не знаеш, колко е печеливша, как знаеш, че продажбата й е лошо решение? + това ако теглят кредит, алфата дето искаш да си я купиш нова, няма да е 35 000 евро, а ще е 38 000 евро. Все пак тия лихви трябва да ги връща някой.
                        Lexus IS200

                        Comment


                        • #13
                          mochko, само да те подсетя, че да управляваш концерн не е като да управляваш кварталното магазинче
                          А твърдението ти не е вярно, поради простата причина, че целта е от печеливша, компанията да стане по-печеливша
                          Аз не съм им проверявал всичките фактури и договори до вчера, но определено има логика в действията на човека ...
                          И ... замисли се ... ако Ферари не е печеливша компания ... на кого ще я продадеш ?
                          „За мен най-лошото в България, е чудесното наслаждение, което имат тук хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.“ (13.12.1881) - Константин Йосфи Иречек

                          Comment


                          • #14
                            ферари в италия е икона. едва ли от фиат ще се осмелят да я продадат. а и не е за първи път някой да иска да ги купи.
                            точка

                            Comment


                            • #15
                              Те не продават Ферари, а дял/акции в нея.
                              Контролния пакет и собственост си остават техни.

                              Докато мераците на ФВ за Алфа са за цялостна покупка... след фиаското със СЕАТ или търсят заместник за нишата или просто искат да унифицират още една марка.
                              Welcome to the real world

                              Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                              Comment

                              Working...
                              X