Известие

Collapse
No announcement yet.

Подово покритие за гараж,съвети???!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
    Може да сложиш плочки и на тях да налепиш едни специални ленти срещу хлъзгане.
    какви са тези ленти колега?

    Гаража е 18 кв.,ще почвам финната мазилка в понеделник,майстора ми даде цена 3лв./кв. Замазката ще почака докато реша какво да правя,иначе днес попаднах на евтина циментова на weber

    http://www.baumarket.bg/product/webe...odova-zamazka/

    не мога да се реша да го остава само на циментова,не ми харесва,искам да има по-завършен вид. Май нещата си отиват към гранитогрес с грапава повърхност,надявам се да намеря по-евтин за 9-10 лв. Плочкаджията пък ми търси 12 лв./кв.

    Дано цялото нещо влезе в 500-600 лв.

    Comment


    • #17
      Ето ти 3 "гаражчета" с епоксидна саморазливна да добиеш представа за външен вид. И 3-та не са с антихлъзгащ ефект, и специално 2-рия ще има драми зимата с тоя наклон отпред, може вече и да е имало, защото снимките са на 1-2 години:
      http://trendi.snimka.bg/other/podove.550117.0.big

      С антихлъзгащ ефект е правилното, но се чисти малко по-трудно и визията не е толкова шукаритетна. А, и е скъпо...
      Last edited by TRENDi; d.m.y г., 08:36. Основание: Още 1 гараж бях забравил в телефона...
      75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
      155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
      FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
      Мненията са като задниците - всеки си има!

      Comment


      • #18
        Не седи лошо,ама безспорно ще троши ламарини.При мен има същия наклон като при втория,на кота -2.40 е,така че няма начин да го правя такова. Имам иначе полиран мрамор 14 кв.,дето се чудя какво да го правя и е баш "стъкло" като това,ама не смея да го сложа,че...

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от nov_s_fiat Покажи съобщение
          Не седи лошо,ама безспорно ще троши ламарини.При мен има същия наклон като при втория,на кота -2.40 е,така че няма начин да го правя такова. Имам иначе полиран мрамор 14 кв.,дето се чудя какво да го правя и е баш "стъкло" като това,ама не смея да го сложа,че...
          Не си и помисляй за мрамора - това е мек камък с малка износoустойчивост и свойство да попива водата, водещо до петна.
          Last edited by old alfist; d.m.y г., 16:57.
          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
          Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
          Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
          sigpic

          Comment


          • #20
            Човек, не се занимавай с глупости - направи си една обикновена замазка на пода с цимент, теракол, пясък или там каквато е по-подходящата (устойчива) смес, даже може да сложиш и 'Ц200' вътре, а отгоре да намжеш с грунд или друг запечатващ разтвор и ти гарантирам, че няма да имаш проблем! Не строиш магистрала
            Освен това, да дадеш 500-600лв. за пода на помещение, в което ще прекарваш по 20мин. дневно звучи доста лекомислено
            sigpic

            Comment


            • #21
              Колега, по принцип пода в гаража трябва да има висока износоустойчивост. В същото време да усигорява добро сцепление и накрая да позволява добро оттичане на водата. Тези фактори се постигат със теракот;гранитогрес или саморазливни замазки със добавки. Изброените материали трябва да отговаят на тези стандарти - минимум дебелина на плочата 10мм (замазките са съгласно спецификацията на производителя). Достатъчна грапавост от порядъка на 1-3мм. Въпрос на избор е марката и цвета. А както са споменали други колеги, традиционният вариянт със циментова замазка със съответните пълнители за да не се рони и да не пропуска (попива) влага е за предпочитане от финансова гледна точка ( най евтино ). Дано съм бил от полза.
              sigpic
              Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
              АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
              АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

              Comment


              • #22
                колега, един слънчев ден като имаш гараж, ще решиш да си смениш маслото вътре. ще сложиш легена и после като го дръпваш , ще изплискаш. маслото ще се разтече по целия гранитогрес и ще ти омаже гумите едно хубаво. та за това си слагаш циментовата замазка, миеш я с маркуча и една метла и не ти пука има ли петна по нея. все пак това е гараж.
                точка

                Comment


                • #23
                  500-600 лв. се надявам да излезе целия гараж,не само пода. Чак толкова луд не съм

                  Comment


                  • #24
                    Ся и аз да кажа нещо.Мани ги сичките замазки и тем подобни щуротии.Питай някой стар майстор как се прави замазката с мозайка.Това е най-здравото решение за гараж.От наблюденията ми от ходене по сервизи едно 70-80% са с такава настилка на пода.Много малко са с плочки или гранитогрес и останалите са с обикновен бетон.Помисли си малко,че може да ти се наложи да я вдигнеш на крик.. и т.н. да не пропднеш в плочките.
                    Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                    Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                    Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от ludkanar Покажи съобщение
                      Ся и аз да кажа нещо.Мани ги сичките замазки и тем подобни щуротии.Питай някой стар майстор как се прави замазката с мозайка.Това е най-здравото решение за гараж.От наблюденията ми от ходене по сервизи едно 70-80% са с такава настилка на пода.Много малко са с плочки или гранитогрес и останалите са с обикновен бетон.Помисли си малко,че може да ти се наложи да я вдигнеш на крик.. и т.н. да не пропднеш в плочките.
                      колега с мозайката няма ли да стане пак много гладко, при условие че има наклон и зимно време може да създава проблеми
                      иначе мозайката е наистина здрава

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от raffaello Покажи съобщение
                        колега с мозайката няма ли да стане пак много гладко, при условие че има наклон и зимно време може да създава проблеми
                        иначе мозайката е наистина здрава
                        Мозайката си е много плътна настилка и може да бъде и нетъркана - просто ще има вид на цим.замазка, само трябва да се оставят фуги за линейните разширения, но напоследък започна да стават много скъпи материалите.
                        Last edited by old alfist; d.m.y г., 08:25.
                        Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                        Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                        Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Ако не се шлайфа мисля че няма да стане много гладко,а за цените незнам как са.Сетих се за мозайката щото имам внас и затова.
                          Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                          Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                          Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                            Със скромния си опит с гаражи съм определено ЗА това изказване. Само ще добавя, че доколкото съм чувал има и допълнителни грундове за масла които се полагат след това.
                            Да и цената им не е малка. Но ако се отиде на шлайфан бетон, при шлайфането може да се използва топинг, който го прави маслоустойчив.

                            .....Питай някой стар майстор как се прави замазката с мозайка.Това е най-здравото решение за гараж.От наблюденията ми от ходене по сервизи едно 70-80% са с такава настилка на пода.......
                            Мозайката е решение, но трябва да се шлайфа. В противен случай не е гладка и събира масла и прах. С нея може да се направи и наклон. Фугите се остявят на около 3 м. Т.е. за гараж е неоходима 1 фуга. Разстоянието зависи от дебелината. При шлайфания бетон също се оставят фуги(те се нарязват след шлайфане и после се пълнят със силикон) Мозайката се прави 1:1 цимент мозайка така че си отива доста цимент.
                            В крайна сметка изборът зависи от това за какво ще се ползва гаража и колко интензивен ще е трафика върху тязи настилка. Ако е само за лични нужди, може да се направи една гланцирана замазка, върху която да се нанесе(след изсъхването) това за което Роби говори- полимерна емулсия за под.

                            Ако не се шлайфа мисля че няма да стане много гладко,а за цените незнам как са.Сетих се за мозайката щото имам внас и затова.
                            Много гладко ще стане, повярвай. А цените съм ги написал по горе
                            Last edited by fiore; d.m.y г., 12:16.
                            Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                            sprint tropheo
                            155/1.8
                            156/2.0 Selespeed

                            Comment

                            Working...
                            X