Известие

Collapse
No announcement yet.

Лошо колеги

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Лошо колеги

    .....лошо
    ОкаЗва се , че на Ауди А3 Турбо, накладките и дисковете са мноооо по евтини отколкото на Алфата ми, а като се има в предвид, че и иЗкарват повече , и почваш да си Задаваш раЗни неудобни въпроси

    Ясно е, че става дума За оргинални части

  • #2
    Ето един неудобен въпрос: не е ли нормално в Германия частите за Ауди да са по-евтини от тези за Алфа Ромео, нищо че и двете страни са в ЕС?
    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

    Comment


    • #3
      нормалното в случая е че стават от Голф и Октавия, и сигурно затва така


      а иначе в Германия са най-ниските цени за резервни части за Алфа в цяла европа, вкл БГ

      което е странно, но е факт
      '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
      '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
      '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

      Comment


      • #4
        Прав е Вальо, това са си спирачки от Шкода или Голфиня. Като кажеш А3 Турбо и вече си мислим, че е егати колата. То пък не било нищо особено (да пипано е, но никой не е "пипал" спирачките) и сравнено с алфата е евтина малка кола. Какви са дисковете на алфата и на аудито ?
        Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

        Comment


        • #5
          Вие па като почнете да плюете немските коли та чак смешни ставате, нормално е на най-мощната модификация спирачките да са по-сериозни, или си мислите че само куБетата Ви са с по-големи дискове , немците спират в стълбовете

          П.П. Насо сравнена с твойта кола не мисля че е евтина , а за малка можем да поспорим , или гледаш че радиуса на завой и е обидно малък спрямо твойта аааааааааааааа

          Comment


          • #6
            оооо тука стана мача аз съм и за двата отбора и нема казвам кое е по убууу

            Comment


            • #7
              Сичко е хубаво стига да те кефи и от време на време да ти върши работа

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от EvgeniiM
                Вие па като почнете да плюете немските коли та чак смешни ставате, нормално е на най-мощната модификация спирачките да са по-сериозни, или си мислите че само куБетата Ви са с по-големи дискове , немците спират в стълбовете
                къде ме видя да плюя ?
                както има А3/А4 1.8Т така има и Октавия с тоя мотор, и си мисля че е възможно спирачките да са им еднакви? има логика в това разсъждение, както има и в това през канала на Шкода да са по евтини ? дотук не виждам нищо обидно, просто разсъждаваме
                '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Naso
                  Прав е Вальо, това са си спирачки от Шкода или Голфиня. Като кажеш А3 Турбо и вече си мислим, че е егати колата. То пък не било нищо особено (да пипано е, но никой не е "пипал" спирачките) и сравнено с алфата е евтина малка кола. Какви са дисковете на алфата и на аудито ?
                  това са спирачки от горните модели на Шкода
                  за статистиката
                  А3 1.8Т - 110/132кW моделите са
                  предни - 288мм вентилирани
                  задни - 232мм плътни дискове

                  на QV знаете са 284мм/240мм - демек малко или много подобни

                  SKODA Octavia 1.8i 20V Turbo (110 kW) - абсол. същите като на А3 - 288м(в) отпред/232мм(плътни) отзад

                  а за 132кВ модела
                  SKODA Octavia 1.8i 20V Turbo RS (132 kW) - 312мм(в) предни такива сещате се на 145/6/155 не са слагани дори на Q4

                  всички данни са взети от уеб каталога на Брембо
                  '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                  '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                  '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Naso
                    Прав е Вальо, това са си спирачки от Шкода или Голфиня. Като кажеш А3 Турбо и вече си мислим, че е егати колата. То пък не било нищо особено (да пипано е, но никой не е "пипал" спирачките) и сравнено с алфата е евтина малка кола. Какви са дисковете на алфата и на аудито ?
                    Абе, не е кой Знае какво, прав си има много по бърЗи коли от нея в класа и , дори Голф R 32 e по бърЗ. Само За евтина..........ето това е проблема , За парите който струват на старо тея коли, можеш да купиш горе долу 2 Алфи 156, говориме За 1998 коли , а като нова точно мойта А3 ка е струвала 24.000 евро, а Алфата ми дето е 5 години по нова, един клас по висока,с повече екстри , комби и диЗел, и то як, струваше 25.000 евро

                    Например За 5500 което е реалната продажна цена на това Ауди, аЗ лично имам на плаца Алфа 166 3.0, 1999 год. с всички екстри вкл. ксенон и навигация с телевиЗор и Алфата събира прах а Аудито моа го продам много бърЗо ...........
                    Логиката на паЗара може ако иска колегата Valjo да ви я обясни


                    .

                    Comment


                    • #11
                      Логиката на пазара е ясна - лошото е че в последно време доста хора се светнаха за Алфите - преди КюВе тата седяха доста дълго по къщите - сега злия пусна едно свястно и го лапнаха на другия ден, а гледам все повече алфи по БГ пътищата - ЛОШО-ако има търсене цените не падат - нека си купуват Ауди и жените на Алфа да падат , че да можем да си купуваме по нови коли за цената на 3-4 години по старо ауди
                      2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                      CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                      Comment

                      Working...
                      X