Колеги, прикачвам една снимка за да видите каква е нафтата на Schell српямо другите големи вериги. Няма да коментирам тази мътилка
Известие
Collapse
No announcement yet.
Нафтата на Shell за нашите любимки
Collapse
X
-
Колега преди време и аз правих разни тестове? Оказа се,че нафтата у нашия Шел е най-добра,май за всеки град е различно,осебено много зависи от концисионера,ако му трябват парички лоша работа.156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon
-
Първоначално публикувано от barash Покажи съобщениеКолега преди време и аз правих разни тестове? Оказа се,че нафтата у нашия Шел е най-добра,май за всеки град е различно,осебено много зависи от концисионера,ако му трябват парички лоша работа.
Comment
-
Та относно шелската нафта да ви споделя нещо. мото
Работя във фирма ,която работи с шел.Предоколо година ни беше наредено през пролетно-летния сезон да зареждаме обикновен дизел. До този момент карахме през всички сезони с ви пауър така наречения.Та какви са моите впечатления- карам джъмпер 2.8 ивековия мотор от 4г. карам само ви пауър дизел .От есента на 2009г.карам с обикновен дизел и ооо чудо разлика никаква.Та да обобщя,както казваше един приятел преди доста години добавките на шел са отработено масло и вода.33 1.7 8v 4x4 92г.-ex , 155 2.0тс 8v-ex
166 2.4 jtd 150 03г.
Comment
-
Първоначално публикувано от gelle Покажи съобщениеТа относно шелската нафта да ви споделя нещо. мото
Работя във фирма ,която работи с шел.Предоколо година ни беше наредено през пролетно-летния сезон да зареждаме обикновен дизел. До този момент карахме през всички сезони с ви пауър така наречения.Та какви са моите впечатления- карам джъмпер 2.8 ивековия мотор от 4г. карам само ви пауър дизел .От есента на 2009г.карам с обикновен дизел и ооо чудо разлика никаква.Та да обобщя,както казваше един приятел преди доста години добавките на шел са отработено масло и вода.
Никъде не са казали хората, че добавките увеличават октановото число. Добавката я дават за почистване и предотвратяване натрупването на отлагания, вследствие на което евентуално може да забележиш леко поотпушване на двигателя.
Друг е въпроса вече в нашата мила родина какво и по колко сипват... и дали изобщо сипват
Tази мътилка може да е резултат от мръсотия в резервоарите на въпросната бензиностанция. Горивата на всички бензиностанции идват от Лукойл, това трябва да ви е ясно.Alfa Romeo 166 2.4JTD /// Lancia Delta 2.0 16V GT
ex Mercedes-Benz W124; ex Lancia Kappa
Comment
-
Те поне цетановото число да подобряваха, ама и това не правятAlfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Comment
-
Е какво излиза, че нафтата на Шел е най скапана, а тая на Вальо Златев примерно по добра?Е не ми се вярва определено.Мои близки си карат дизеловия автопарк само с шел, най често Ви паур и не съм чул да имат проблеми.Възможно е, някой и някъде да е направил нещо или да се случи пък и някоя магария, но това определено не е практика в Шел.Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Comment
-
Нафтата на Шел си е доста добра.Вие какво очаквате да литне колата ли.....Има си всички добавки които трябва но вода абсурд.Зареждаите на Ромпетрол и Еко те за сега са наи добре.Има една добра тема за нафтата във Хонда форума мисля че беше как са тествани няколко вериги за дизелово гориво...
Comment
-
До голяма степен качествата на горивата зависят от фирмената култура на веригите - може и да се появят отделни единици правещи изключение, но ако нарушенията се превърнат в нещо константно всяка държаща на себе си фирма не би подновила договорите си с такива фирми работещи под тяхното лого.
Моето мнение е, чe Shell държи на имиджа си.Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
sigpic
Comment
-
работил съм известно време в шел и мога да кажа по-въпроса, че.
1.Крит зареждаха новите си дизелови автомобили с обикновен дизел и им се бяха прецакали по-вечето нови автомобили и говореха, че ще се махат.
2.в-паура е това дето би трябвало да е обикновеното гориво.някои хора намират разлика с него, като разход , ускорение и т.н., а някои не.нещата са субективни доста, но в крайна сметка всичко опира до пари.
3.според мен е важно кой точно стопанисва дадената бензиностанция.повечето само използват името шел и до там........мене ме нема, в целата схема........
Comment
-
Първоначално публикувано от sen7 Покажи съобщениеспоред мен е важно кой точно стопанисва дадената бензиностанция.повечето само използват името шел и до там........Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
sigpic
Comment
-
Аз сменях дюзи на KIA Sorento на 36000км заради ШЕЛ-ската нафта, повече няма да сипя там. После чистих резервоар и цедка на горивна помпа, заради боклуци в скъпата им нафта. Не стъпвам на бензиностанцията им на бул. България повече.Arena Coast Customs
Comment
-
Тя е готина, ама е правена на запад, а и на запад, като видиш "мидата", това си е символ за качество. Само у нас е пълно мазало с франчайза им. От големите вериги, те се справят най-зле с контрола, колкото и да бяха първите с гпс-и на цистерните и т.н.
Аз съм се убедил, че бензиностанциите вече не трябва да се делят на вериги, а на читав и скапан конкретен франчайзер. Пример с два Лукойла - този на Червено знаме срещу Дунев е с много добри горива, и не съм го забелязал само аз, а този на Ботевградско шосе след Подуене, е пълен леш...Две черни перли...
Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93
Comment
Comment