То това е голяма новина,в София на колелото на 4ти км стават същите катастрофи на всеки 20мин и без НСО.
Известие
Collapse
No announcement yet.
НСО недосегаемите...
Collapse
X
-
Лична статистика,живея точно на кръговото и съм виждал какви ли не изяви.Един ден докато си седяхме пред блока с приятели зсякохме колко пъти ще се натресат,да ти кажа резултата беше такъв че на катаджийте им трябваха секретарки да могат да смогват да пишат.
Comment
-
Е, то може да се случи всичко навсякъде, но не е точно така според мен.Аз съм минавал доста пъти там, зависи, просто човек винага трябва да е нащрек.
А че тия от НСО си крата както им падне си е вярноAlfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Comment
-
Няма нужда да коментираме, че това кръгово е много опасно и е хубаво, че го разчертаха и го маркираха, ама чобаните пак от най-лявата лента излизат през още 2, за да напуснат кръговото, без мигач, с 70-80 километра в час и направо си е ебало майката там. Тролейбуси паркирали на сянка, разни автобуси за южните села също висят под моста и става ебаси тапата. Да не говорим за разни фирмички там и паркинги в това число и бившия Итал сервиз.... ще взема посредата да вкарам 2 трактора и да си садя картофи както ни съветва ББ. ама пък те взеха, че сложиха ограда и насадиха някакви слонски треви, от които да нямаш никаква видимоста на никаде... НО КОМЕНТ!Alfa 155 2.0TS 8V '93
sigpic
VW LADAVAGEN '81
CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ
Comment
-
Аим тъй като града е пренаселен, а отделно никога градската структура в последните 60 г не е била замисляна за такова автомобилно движение, сега избиват разни проблеми, съчетани с простотията, както казваш ти.
За целта просто трябва ред и внимание-реда от КАТ, организация най често безполезна на тоя етап.Но вниманието е в ръцете на шофьорите.
Иначе да превърнем цяла София в шосета, пак няма да се оправим.Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от fred Покажи съобщениеАим тъй като града е пренаселен, а отделно никога градската структура в последните 60 г не е била замисляна за такова автомобилно движение, сега избиват разни проблеми, съчетани с простотията, както казваш ти.
За целта просто трябва ред и внимание-реда от КАТ, организация най често безполезна на тоя етап.Но вниманието е в ръцете на шофьорите.
Иначе да превърнем цяла София в шосета, пак няма да се оправим.Alfa 155 2.0TS 8V '93
sigpic
VW LADAVAGEN '81
CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ
Comment
-
Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщениезаеби, днес една 911 карера с шофьор някаква фуста с големи очила така си беше огънала вратата, че сигурно слизаше от другата страна... ама иначе на светофара тръгваше с пълна газ
(;Alfa 155 2.0TS 8V '93
sigpic
VW LADAVAGEN '81
CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ
Comment
-
Моето мнение е че до някъде все пак хората си вършат работата, държавни служители са, да правят грешки, но все пак имат правото да се "разполагат" така на пътя, за сравнение с мутрите които си позволяват по 3 пъти повече!
Пример от вчера отпред и отзад Mercedes S65AMG и по средата Ферари F430, ако няма проблем има пари кара си, НО не може двете С-класи да карат точно посредата на осевите линия и всички да се чудят къде да отиват, само и само да е освободен пътя на тоя с Ферарито...Буквално се спираше движението...Ето от такива трябва да се пазим защото са на всяка крачка и са необозначени, докато тия от НСО поне от 500м се виждат и поне имаш време за някаква реакция, в буквалния смисъл имаш време да се чудиш как да се защитиш да не минат от горе ти...156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениеМоето мнение е че до някъде все пак хората си вършат работата, държавни служители са, да правят грешки, но все пак имат правото да се "разполагат" така на пътя, за сравнение с мутрите които си позволяват по 3 пъти повече!
Пример от вчера отпред и отзад Mercedes S65AMG и по средата Ферари F430, ако няма проблем има пари кара си, НО не може двете С-класи да карат точно посредата на осевите линия и всички да се чудят къде да отиват, само и само да е освободен пътя на тоя с Ферарито...Буквално се спираше движението...Ето от такива трябва да се пазим защото са на всяка крачка и са необозначени, докато тия от НСО поне от 500м се виждат и поне имаш време за някаква реакция, в буквалния смисъл имаш време да се чудиш как да се защитиш да не минат от горе ти...
Как искам НСО и тия да се срещнат на пътяLexus IS200
Comment
-
И да се срещнат нищо няма да стане. Има културни "мутри" дето си се движат с кортеж, съвсем прилично си изпреват и не пречат. Просто си карат по бързичко с вклюени заглушители. И дават да бъдат изпреварени разбира се
Има друг тип ,Живко говори за тях. Те са мутра-селянин. Решил че пътя му е бащиния. Те като решиш да ги изпревариш не ти дават път и трябва яко да им святкаш и да ги притискаш. На тях не им стиска нищо да направят на пътя поради ред причини, и в един момент те пускат. И все пак избягвайте подобни спречквания.
За НСО...не са по различни от горните два типа, само дето имат сини лампи.Range Rover Vogue 4.4
Rexton 270 cdi
Honda CBR Repsol 1000 , Polaris Predator 500
Колкото и да се опитваш, никога няма да си по-велик от пръдня на крава.
Comment
-
Първоначално публикувано от tanatos Покажи съобщениеИ да се срещнат нищо няма да стане. Има културни "мутри" дето си се движат с кортеж, съвсем прилично си изпреват и не пречат. Просто си карат по бързичко с вклюени заглушители. И дават да бъдат изпреварени разбира се
Има друг тип ,Живко говори за тях. Те са мутра-селянин. Решил че пътя му е бащиния. Те като решиш да ги изпревариш не ти дават път и трябва яко да им святкаш и да ги притискаш. На тях не им стиска нищо да направят на пътя поради ред причини, и в един момент те пускат. И все пак избягвайте подобни спречквания.
За НСО...не са по различни от горните два типа, само дето имат сини лампи.156 2.4JTD 136+ PS
Comment
Comment