Известие

Collapse
No announcement yet.

2 неща от , които си ги знаем и не ги спазваме.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 2 неща от , които си ги знаем и не ги спазваме.

    Днес докато гледах как един полицай ловеше разни бързаци на околовръстното за към Княжево и се замислих за две неща, които и аз май въобще не спазвам.
    Първото е, че като светне жълто трябва да се натисне спирачката и да намалиш, а не да натиснеш газта, за да излетиш.Той и полицая така ги ловеше точно, застанал на островчето и някой се засветкал да мине на жълто, ама докато мине през кръстовището пешеходците го хващаха и айде 20 лева.
    Другото е , че никой не мисли като паркира.Имам чувството, че живея на ши^ан паркинг.Защо навсякъде най-дясната лента на платното се ползва за постоянен паркинг ?! А ако не е дясната лента ще е тротоара.А замисляш ли се, че ако трябва да мине майка с количка от там може да не си и оставил въобще място ? Знам, че на места е адски трудно с паркирането, но ето ти две дребни неща, за които да помислиш.Колко време ще ти отнеме - 2 минути ? И така.В това число влизам и аз де, но ще гледам да се държа по-малко, като шейх в пустиня.Лека вечер
    мене ме нема, в целата схема........

  • #2
    Принципно съм съгласен, само да уточня-минаването на жълто в крайна сметка не е забранено.Може да спре, може и да не спре- в смисъл разтегливо пониятие, кое създава или не създава опасност за движението.Па тази причина нашите родни катаджии използват и това, в името на личните си облаги

    жълта светлина - означава „Внимание, спри!". Това не се отнася само за онези от водачите, които в момента на подаването на този сигнал, след като им е било разрешено преминаването, са толкова близо да светофара, че не могат да спрат, без да създадат опасност за движението. При подаване на този сигнал на кръстовище водачите, които навлизат или се намират в кръстовището, са длъжни да го освободят.
    Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
    Нагоре по стълбата, която води надолу
    sigpic

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
      . Това не се отнася само за онези от водачите, които в момента на подаването на този сигнал, след като им е било разрешено преминаването, са толкова близо да светофара, че не могат да спрат, без да създадат опасност за движението[/I]
      Да, а някои си мислят, че като набият яките кучки и успеят да спрат преди стоп-линията на жълто, не създават никаква опасност Често такива спират и след 1 секунда минават, като ги подпре следващия
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • #4
        Ако инфраструктурата ни беше както трябва, това нямаше да е така......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          Ако инфраструктурата ни беше както трябва, това нямаше да е така......
          Самосъзнанието бих казал аз .
          Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
          Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
          Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
            Да, а някои си мислят, че като набият яките кучки и успеят да спрат преди стоп-линията на жълто, не създават никаква опасност Често такива спират и след 1 секунда минават, като ги подпре следващия
            особенно ако е мокро или заледено , пък и не всички коли имат спирачки като алфата
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
            sigpic

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
              Да, а някои си мислят, че като набият яките кучки и успеят да спрат преди стоп-линията на жълто, не създават никаква опасност Често такива спират и след 1 секунда минават, като ги подпре следващия
              Мда
              Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
              Нагоре по стълбата, която води надолу
              sigpic

              Comment


              • #8
                Манталитет...
                Няма случай почти в който да реша да оставя малко по-голяма дистанция и някой да не се вреже пред мен набивайки спирачки да не цуне предния... зад мен гледам същите идиотии.
                Ха спирай рязко на жълто де... и после гледай надписа - открит нов хардуер в багажника.

                А за паркирането, ми пак манталитет, на Вуте да му е зле... и да не преодим, да не се минем.
                Welcome to the real world

                Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Ако инфраструктурата ни беше както трябва, това нямаше да е така......
                  За паркирането е манталитета, Феро... живея на центъра на София (ти дори знаеш къде) и няма да ти казвам всяка сутрин, като дойдат всичкото навлеци, работещи там в региона, как се паркира - просто ми е беден речника.
                  И не мога да ги разбера тия хора - има трамваи при нас от десетилетия, има автобуси, и то идващи и минаващи през най-удобните точки на София, направиха им метро - и пак, квартала в работен ден е пълно мазало. Кеф ти работещи там, кеф ти идващи по работа в района, кеф ти студенти-кисели гъзарчета, дето трябва с кола да дойдат, нищо че обикалят като гламави по 20 мин и не могат да намерят място, щото в синята зона - сакън да паркират, левче на час е...

                  А да не почвам с темата обществени паркинги на хипермаркети и молове, че там ще стана чак вулгарен... на тема да помислиш за другите, когато паркираш, сигурно сме най-пропадналите простаци от страните, които се водят към "цивилизования свят"...
                  Две черни перли...

                  Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

                  Comment


                  • #10
                    Освен да цитирам една приятелка
                    "вместо да идвате НА мола, по-добре вървете си НА село!"
                    “And what is good, Phaedrus, And what is not good— Need we ask anyone to tell us these things...?”
                    ― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от -Bobby- Покажи съобщение
                      За паркирането е манталитета, Феро... живея на центъра на София (ти дори знаеш къде) и няма да ти казвам всяка сутрин, като дойдат всичкото навлеци, работещи там в региона, как се паркира - просто ми е беден речника.
                      И не мога да ги разбера тия хора - има трамваи при нас от десетилетия, има автобуси, и то идващи и минаващи през най-удобните точки на София, направиха им метро - и пак, квартала в работен ден е пълно мазало. Кеф ти работещи там, кеф ти идващи по работа в района, кеф ти студенти-кисели гъзарчета, дето трябва с кола да дойдат, нищо че обикалят като гламави по 20 мин и не могат да намерят място, щото в синята зона - сакън да паркират, левче на час е...

                      А да не почвам с темата обществени паркинги на хипермаркети и молове, че там ще стана чак вулгарен... на тема да помислиш за другите, когато паркираш, сигурно сме най-пропадналите простаци от страните, които се водят към "цивилизования свят"...
                      Ех, Боби, прав си, ама до някъде. Аз искам да идвам на работа с обществен транспорт, защото, въпреки че имам служебно място в подземния паркинг, не виждм смисъл да търкалям колата всеки ден. ОБАЧЕ!!! возенето в обществения транспорт у нас е цяло приключение! Първо, ако си облечен с костюм и обувки си обречен на настъпване, побутване, избърсване и всякакви други цапащи действия. Второ, ходенето по чистите ни улици, еле па в зимен или дъждовен сезон, е равносилно на въргаляне в калта. Трето, шанса да слезнеш от трамвай, рейс и метро с един портфейл по-лек или с изтарашена чанта е 50/50. Искам, ама не мога! Как да си оставя колата? Иначе, друже, ще ти кажа защо престанах да ходя без кла поне 3 дни от седмицата. Попаднах на един луд в рейс 72, който започна да ме блъска и обижда защо съм му седял на главата....пред 3 майки с деца и 5-6 пенсионера. Не ми е проблем да до осмиря и ошляпам, все пак съм точно 2 пъти по-тежък от него, но защо трябва да се принуждавам да падам на неговото ниво и да изглеждам като кретен и простак в очите на околните. Докато няма нормални условия в обществения транспорт ще си спирам пред вас
                      няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                      Comment


                      • #12
                        Абе да стане бензина 5 кинта ше се видиме тогава кой сме баровците,ние сме си чешити всичко ни пречи,решение няма винаги за нищо,може да се пътува с кола кооперативно за работа отиваш качваш колегите и айде,ама един се успал,друг нема да идва,3 ти ще идва по късно...па те карат да спираш за закуски,за цигари,за вестник па ти се оплакват...то е страшно,ни така ни така иначе от разликата кола автобус в времето не знам дали правиш и 10 мин разлика на ден ако се смята чистеното от снега сутрин,да загрее,после да търсиш място за паркинг,и като се прибереш пак да въртиш за местенце,ако ходиш сам на работа и си без багаж винаги е по -добре с автобус по бързо и по-лесно,за метрото вече няма спор то бие всичко по-точки,ама колата нали е пред нас а то требе до метрото да се оди или пеша или да се прикачиш от некъде па те домързи а ключовете са ти в джоба...

                        Comment


                        • #13
                          Цялата история с паркирането винаги ми е била интересна. Преди си мислех, че просто трябва да се забрани да се паркира по улиците и ще спечелим една лента. Проблема е, че просто нямаме много паркинги (което до някъде е добре - това е друга тема) и просто тези коли няма къде да идат. За това съм ОК - еднопосочна улица - 2 ленти - нека едната е за паркиране. Цяла Европа работи така.

                          Обаче това да ми паркираш по тротоарите го мразя! Напоследък, защото Алфата е ниска, не го правя. Според мен трябва просто да има възможност да го щракна един такъв, да пратя снимката на КАТ и да му пратят честитка за 50 лв. Не е толкова страшно да паркира половин метър по-наляво...
                          Subaru Legacy 3.0R
                          Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 140+bhp
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от -Bobby- Покажи съобщение
                            И не мога да ги разбера тия хора - има трамваи при нас от десетилетия, има автобуси, ..
                            О,да...е сега тръгвам на работа с 'фтУбуса
                            Много ще ми е гот отгоре ми да се натиска някой потен Карамфил от Игнатиево...примерно
                            Това просто няма как да се случи
                            По-скоро бих вървяла пеш(и съм го правила ..живея супер близо до офиса )
                            “And what is good, Phaedrus, And what is not good— Need we ask anyone to tell us these things...?”
                            ― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle

                            Comment


                            • #15
                              Близо, близо колко да е близо Ще изтъркаш токчетата ако вървиш пеша Сега сериозно, не че това не беше.Проблема с паркирането е огромен.Вики много добре знае в района където са ни офисите каква лудница е, може по 30 минути да обикаляш като пумпал да място. И в един момент или спираш на майната си или на тротоара.

                              Искам да има платени паркинги на центъра
                              Range Rover Vogue 4.4
                              Rexton 270 cdi
                              Honda CBR Repsol 1000 , Polaris Predator 500
                              Колкото и да се опитваш, никога няма да си по-велик от пръдня на крава.

                              Comment

                              Working...
                              X