Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за шкурене на пластмаса...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за шкурене на пластмаса...

    ...
    Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 10:43.

  • #2
    колега за махането на боята пробвай със спирачна течност наикпни си детайла вътре за час два и си ти, боята пада като сварена юфка и плюс това спирачната не вреди на пластмасата, изпробвано е
    sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
    Suzuki GSXR 750 W настоящ
    Kawasaki KZ 440A вече бивш

    Comment


    • #3
      За кита няма проблем никакъв, лака както и боята са на една и също основа така че нямаш проблеми и за това, за шагрена обаче не съм никак сигурен защото това си е вид хидроизолация но на друга основа за там колегите ако могат да те посъветват нещо..... ама си мисля че с ацетон ще изкараш и него само внимавай с пластмасата
      sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
      Suzuki GSXR 750 W настоящ
      Kawasaki KZ 440A вече бивш

      Comment


      • #4
        Взимаш коресилин, напояваш парчета чаршаф и ги поставяш да постоят няколко минути на детайла, после пада сравнително лесно с шпакла.
        Arena Coast Customs

        Comment


        • #5
          да колега за ацетона знам за това и писах да се внимава с пластмасите, а иначе за това дето казваш песакоструя със сода... по принцип песакосътуята си е цяла машина предполагам знаеш защото си е опасна, а по принцип всяка машина може да се зареди със въпросната сода, само че не е необходимо и с нормалния кварцов пясък може да се свърши работата просто трябва да се намали силата на струята, работил съм на такава машина за гравиране на стъклени и кристални изделия, също така съм правил и върху метал, това се коригира от силата на потока на въздуха лесно е стига на майсторите който работят да им се занимава да я пренастроят, за друго решение аз лично не се сещам, но смятам че ще се справиш блестящо със спирачната течност до сега не ми се е случвало дава грешки
          sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
          Suzuki GSXR 750 W настоящ
          Kawasaki KZ 440A вече бивш

          Comment

          Working...
          X