Известие

Collapse
No announcement yet.

Трябва ми следната джаджа....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Трябва ми следната джаджа....

    .......нещо като вакуумен суич, но да не отваря или затваря веригата при вакуум, а при определено налягане - ако е леко регулируемо ще е още по добре - да речем на 0,2 - 0,5 бара или нещо от сорта........в моя случай ми трябва да затваря ел верига.....Сега имам едно, но то е най - вече за вакуум, има две положения нормално отворена верига, и нормално затворена.....пак мое да свърши работа, но затваря много рано, само да надуя лекинко с уста и затваря, а ми трябва малко по късно.......
    Откъде мое да се намери такава гадост?
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  • #2
    А след него не може ли да се сложи закъснителна ел. верига? Примерно -регулируемо тайминг реле?
    От него да идва само командата , а релето да закъснява.
    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
    Автогаз сервиз-
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

    Comment


    • #3
      Предложиха ми го - не става......в смисъл че не ми върши работа - трябва да реагира на момента.......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Провери в АТЦ(еър трейд център)!Има пресостати с по два маркуча, за вакуум и за налягане , с един нормално отворен и един нормално затворен контакт.Имат регулация.
        ALFA 155 SQUADRA CORSE - BULGARIA

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Alexandrov70 Покажи съобщение
          Провери в АТЦ(еър трейд център)!
          Това къде е?
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            На Цариградско шосе с/у ОМВ на Горубляне - на два или три етажа офис сграда с кафеникава фасада мисля че е.След практикер в посока София.
            ALFA 155 SQUADRA CORSE - BULGARIA

            Comment


            • #7
              Джаджата от пералня или миялна машина това което като натежи водата в пералнята и надуе налягане от тежеста си и цъква и си го връткаш кога да цъка (при какво налягане)

              Само,че да го обърнеш на обратно налягането което надува водата в пералнята примерно да ти идва атмосферното налягане и другия край на джаджата да я забодеш на колектора.

              Не знам дали ме разбра.
              sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

              Comment


              • #8
                Ники, кФо си намислил пак бре Уеслииииии
                sigpic
                Subaru Legacy 3.0 H6
                Alfa Romeo 156 2.0 - Ex
                0888 511 533 - Бонев

                Comment


                • #9
                  При фолксваген пасат 1.9тди мисля имаха такова реле на надув към вакум регулатора на турбината ако не се лъжа но не съм сигурен за параметрите на които отваря веригата и е електрическо което ме навежда на мисълта че може да се върже да отваря в дадения момент.Намира се в десния горен край в коша на мотора когато гледаш колата отпред .
                  Alfa Romeo 1.8 16v Twin Spark+


                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Bonev Покажи съобщение
                    Ники, кФо си намислил пак бре Уеслииииии
                    Нищо сложно бре, просто при 0,5 бара налягане тва да ми прави верига - ще слагам водната инжекция на Купето, и ми трябва да се пуска при тва налягане горе долу.....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #11
                      нещо такова ли ? http://bg.farnell.com/freescale-semi...sor/dp/1555608 пък може и някой стар сензор за налягане на масло да ползваш от онези дето гасят лампата за основен ремонт P.S.кулера със студена вода ли ще къпеш?Щото един линеен температурен сензор MCP9700 от 3 кинта би вършил същата работа със известно закъснение от около 2-3 секунди (което би било от полза предполагам),само трябва някой като мен да ти съчини една просташка схемичка с компаратор(това е една джаджа дето сравнява напрежения) и резистор за регулиране на задание и да си я напоиш на платка
                      Last edited by 546; d.m.y г., 09:57.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщение
                        P.S.кулера със студена вода ли ще къпеш?
                        Мне, ще пръскам вода след дросела......датчика за "основен ремонт" ще трябва да проверя при какво налягане се активира, макар че малко примитивно ми се види....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #13
                          Тази история с вода след дросела не ми е понятна,на хамериканските драгсери горивото съдържа няколко процента вода,но основното май е метанол,с бензина нямам представа как ще е . Ако сложиш и веро току виж започне да праи сапунени мехури и ако запишеш клипче ще е върха .Датчика на 1.7 рено от осемдесетте бачка на 0.2 -0.3 доколкото си спомням,вероятно на повечето коли от онова време са в същите граници,само едно на ум с тока,едва ли ще понесе над 0.5 ампера.Според мен колкото е по-елементарно,толкова е по-здраво и безотказно.Относно сензора от линка към Фарнел даташита казва бързодействие от 1 милисекунда , 18миливолта стъпка на килопаскал, точност около 1.5 % при температура 0-85 'C и 4 бара максимално налягане преди да се пръсне ,вероятно е правен е в Тайван значи последното делиш на две и истината е някъде таммммм. Пак трябва компаратор и тример + стабилизирано захранване демек ценер-резистор и обратно сложен шотки за защита от обратни напрежения,микро реле и платка на която да споиш изброените елементи и е добре да се ползва шармован кабел до сензора при тези мизерни тоци и напрежения.Във Ст.З. бол електрончици без работа,ако си имаш някой приятел от тях може и микропрофесорно управление да изпедепцаш и да стане ултра модерно ,дори може и да работи известно време.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                            Нищо сложно бре, просто при 0,5 бара налягане тва да ми прави верига - ще слагам водната инжекция на Купето, и ми трябва да се пуска при тва налягане горе долу.....
                            точно за водна инжекция може да си купиш такова пресостатче, до 1.5 бара примерно регулируемо.
                            От ибей, W/M injection pressure switch или нещо от сорта потърси.
                            Доста е компактно, даже има тука за продаване цял комплект водна инжекция, но само ключето едва ли ще го продаде собственика.

                            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                            YouTube
                            evo2 600

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
                              точно за водна инжекция може да си купиш такова пресостатче, до 1.5 бара примерно регулируемо.
                              От ибей, W/M injection pressure switch или нещо от сорта потърси.
                              Доста е компактно, даже има тука за продаване цял комплект водна инжекция, но само ключето едва ли ще го продаде собственика.
                              Да бре, има ги в щатите, но избягвам да поръчвам от щатите каквото и да било, но тук нищо не намирам, и май ще съм принуден......
                              Ей тук го има най - евтино......http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Boost...Q5fAccessories
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment

                              Working...
                              X