Известие

Collapse
No announcement yet.

Молба за оглед на автомобил в Стара Загора

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Халдекса си има плюсове, но повечето от тях не са в зоната 4х4 експлоатация на колата. Идеални са за гоуф. Ама до там.
    А в Митвас (които не надминават нивото на аутоиталия по компетентсност) може и да не са виждали такъв строшен щото драйверите на тия коли ги карат само и единствено в града където двойното не работи
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #17
      Ми тя таз кола си е за градо или да ходиш на ски с нея. Гледах в топ гиър опити да го карат извън пъто и заключението беше че е по добър от.........................RAV4
      Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
      sprint tropheo
      155/1.8
      156/2.0 Selespeed

      Comment


      • #18
        Бе аз не съм казал че на Пламен няма да му върши работа. Той знае кво мисля по въпроса.
        Само казвам че неубивамо 4х4 и халдекс не трябва да се споменават в едно изремение щото е забавно.
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #19
          Много ти благодаря за информацията, Пинко! Определено беше много полезна. И аз бях чувал/чел добри неща за модела, но за първи път от достоверен източник
          Ще пиша на л.с. за вин номера, ако нямаш против.

          Иначе като цяло добри работи се говорят за тези автомобилчета. Ясно е, че не стават за хард офроуд, но и не е това целта, поради която се купуват.
          Х-трейл определено са презирани от офроудърите, но от друга страна, в качеството си на шосейни джипове, имат едно немалко предимство, подсказано ми от уважаемия колега Търтей () - на са на рама, което е в полза на пасивната безопасност.
          Просторни са, не разбирам от 4й4 задвижване, но ми допада идеята да имам на стендбай задните колела в случай на нужда, предлагат се с доста екстри, а и не на последно място са доста икономични.
          От централно разположеното табло се абстрахирам по подразбиране.
          Все още не съм се отказал да чакам накояй кондидат да хвърли едно оченце на място
          _______
          146 JTD - ex
          Renault Megane II 1.5 dci - ex

          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

          Comment

          Working...
          X