If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Автомобила е наистина в перфектно сестояние. Фабричен газов инжекцион BRC , който увеличава мощността на колата от 144 к. с. на 165 к. с. при разход на газ от 8 до 10 литра на 100км в зависимост от скоростта на каране , което за своят клас и конски сили е невероятно икономично дори сравнено с дизеловият вариант.
[quote=търтей]кво ще кажете за това - газова 6 повече коне:
Първоначално публикувано от "мобиле.бг":19jvef6t
Автомобила е наистина в перфектно сестояние. Фабричен газов инжекцион BRC , който увеличава мощността на колата от 144 к. с. на 165 к. с. при разход на газ от 8 до 10 литра на 100км в зависимост от скоростта на каране , което за своят клас и конски сили е невероятно икономично дори сравнено с дизеловият вариант.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Айде стига,сега некой негов приятел му е направил кур-капан и нарочно са му пуснали обява,на един колега така продаваха аудито,запалиха му телефона,трябва да ви кажа
Представете си тогава, ако се сложи и метан, и АГУ ... тогава с колко ли ще се вдигнат конете според мен в мобилето трябва да може д асе пускат коментари
Представете си тогава, ако се сложи и метан, и АГУ ... тогава с колко ли ще се вдигнат конете според мен в мобилето трябва да може д асе пускат коментари
Ами ако има метан и се сложи нитро ще стане нитрометан - драгстееер!
Comment