If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Тоя номер съм го виждал на автобуси на СКГТ... за да го правят, явно полза има.
Но тия автобуси навъртат такъв километраж дневно при такъв разход, че сметката е друга.
На лек автомобил обаче сметката не излиза от никъде.
Но ентусиасти всякакви, то по едно време тук и самоделен електромобил се продаваше
Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
8000 Евра конверсия на автобус - пише го на сайта дето го рекламират в блога по-горе.
Лекия автомобил ще е доста по-евтин разбира се, то на тия системи скъпото им е в бутилките - само те са 5000 Евра на автобуса.
Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
В Австралия подобна система струва около 4000 австралийски долара, но там държавата стимулира поставянето и като връща 50% от цената. Има китайски системи за дизел/газ като цените им са от 700 до 1200 долара без бутилката.
e.и му майката вече и на лайна ще почнат да ги карат тия коли.Мисля си, че с каквото гориво излиза от завода колата с такова трябва да се кара и никога не съм си мислил за алтернативни горива.
Tipo 1.4 EX, 156 2.0 Selespeed-EX, 156 2.4 JTD 6-speed 01' EX, , 166 2.4JTD remaped 00', Vectra C 1.9CDTI remaped 06'EX,Mercedes E 220 CDI Avantgarde 00'EX, BMW 525 D 02'EX, 147 1.9JTD
Тва нещо преди няколко години беше 5000 лири в Англето, като там субсидираха 70 или 80% от инвестицията...гледах по Дисковерито, как боднаха такова на едно Чероки....30% повече торк и не знам си колко по-нисък разход...
дизел+газ беше....
Comment