Известие

Collapse
No announcement yet.

Истина ли е, JTD + газово ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от crocodil Покажи съобщение
    За метан + дизел съм чувал. При всички положения не е 100% газ по време на движение. С две думи: зле.
    Как ще е зле бе! Ти знаеш ли газ на дизел какво??? Това се равнява на нитро! Тая кола не повече от 2-3 литра нафта и е разхода на 100км!!! И отделно ще върви като ненормална, чак ще се плашите

    Ето и едно видео за размисъл 130-ката до къде са стигнали
    http://www.youtube.com/watch?v=ZwuvZ0oq3I4

    http://www.youtube.com/watch?v=pf9P6...eature=related
    Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 14:18.
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #17
      човек какви са тези таи шитни.. дай нещо на английски/немски
      sigpic
      днес съм в почивка ---

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
        човек какви са тези таи шитни.. дай нещо на английски/немски
        http://www.ozonlpg.com/diesellpg.html

        http://www.autogasonestop.com/diesel.htm

        http://www.torquegas.com.au/html/die...nversions.html

        Накратко предимства (с мой превод )

        - Системата лесно може да се прехвърлят от автомобил на автомобил
        - Системата може да бъде адаптирана на всеки турбо дизел
        - Мощност увеличава 25 до 60%
        - Икономия на гориво до 20 до 50%
        - Въртящ момент е нараснал 30 до 60%
        - Помага за предотвратяване на турбо лага
        - Чисто масло (тези които карат на газ знаят че маслото остава бистро)
        - Конски сили и въртящ момент с печалби от 25 до 60%
        - По-лесно запалване и по-тих двигател
        - По-малко разходи за поддръжка
        - Разходи за гориво намали с до 50%
        Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 15:52.
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #19
          Ако пробвам да пусна пропан-бутан от малка бутилка направо в въздушния филтър и да пробвам с кранчето да давам газ дали ще прецакам нещо на мойта ?Ако има ефект като нитро дъртата печка да не вземе да литне като Ферари,че веднъж преди 20 години се возих 5 минути в едно пластмасово 308 и още ми държи влага. Много не вярвам това с мощноста да е истина, освен във оборотите на които ЖТД-то почва да се умисля,тоест над 4000,а за въртящия момент съм убеден ,че няма начин да се повиши.Тая работа,ако ставаше само с тунджа ехехеей-нафтата направо с маркуч щяха да я наливат .Тук из града щъкат разни автобуси на метан и не забелязвам да са станали нещо по бързи,само дето не кадят и са по на делавера.

          Comment


          • #20
            Повярвай карал съм тди + газ и мога да ти кажа, че разликата в мощността е огромна! Даже без да се бута буста. Намалява се нафтата само процентно колкото газ се вкарва и става нещо уникално.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Абсолютно става нещо лудо без бууста да се бара ако се ремапне вече става нещо много злокобно
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #22
                Е добре де щом има само плюсове системата:
                Много по-висока мощност;
                Сериозно намаление на разхода;
                Спадане на вредните емисии...

                Се чудя защо по дяволите производителите на коли измислят какви ли не дивотии за да оптимизират горепосочените неща, ами не вземат да боцнат просто по една бутилка в багажника и да го направят фабрично?

                На старите коли - майанта им , ама след като системата има такива плюсове - поне за новите нещо да се измисли.

                Има ли нещо официално да е излязло от завода ?
                Last edited by pr_00f; d.m.y г., 11:44.
                Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
                  Е добре де щом има само плюсове система:
                  Много по-висока мощност;
                  Сериозно намаление на разхода;
                  Спадане на вредните емисии...

                  Се чудя защо по дяволите производителите на коли измислят какви ли не дивотии за да оптимизират горепосочените неща, ами не вземат да боцнат просто по една бутилка в багажника и да го направят фабрично?

                  На старите коли - майанта им , ама след като системата има такива плюсове - поне за новите нещо да се измисли.

                  Има ли нещо официално да е излязло от завода ?
                  Или поне тунингистите на дизели щяха масово да ги слагат.
                  Last edited by pr_00f; d.m.y г., 11:44.
                  Fiat Punto 1.4GT 1996
                  Hyundai Tucson 2.0 2007
                  Renault Clio 1.5 2019

                  Comment


                  • #24
                    Просто като видя накъде написано 30-50 % повече мощност и 30-50 % икономия на гориво написани в едно изречение някак си моментално се сещам за нео-сокет
                    Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                    ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                    Comment


                    • #25
                      ми.... че остава да видим някой газифициран дизел и от форума.... но си е интересен проект... при време+ пари ... и аз бих се пробвал
                      Alfa Romeo 145 JTD 105+ HP BY sigpic
                      Alfa Romeo GT 1.9JTD 150+ HP BY DAGI

                      Comment


                      • #26
                        http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...564&f1=details
                        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                        Comment


                        • #27

                          То с тази обява тръгна темата
                          Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                          ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                          Comment


                          • #28
                            Икономия и мощност на куп... а дали?

                            Икономията на гориво е пределно ясна, инак нямаше де що има дизел в СКГТ да е с метанови бутилки отгоре.
                            Я се сетете колко по-евтин е метана от дизела
                            Дизел - 2.40, метан - 1.10
                            Ако се реализира 40:60 дизел:метан - със сходен сумарен разход ще получите: 2.40 - (0.4*2.40 + 0.6*1.10) = 0.78 лв. икономия на литър изразходвано гориво - ~33% икономия в цената на горивото.
                            Тук вече опира до това колко струва уредбата и какъв пробег се предвижда, ако е 4000 лв. за автомобил със среден разход 10/100 - над 50 000 км. само да се избие уредбата при горната сметка (40:60)
                            (Дизелите на СКГТ разход от 30/100 го нямат за нищо... все пак).

                            И тук следва интересния въпрос, тая увеличена мощност от де ще се вземе - за да свърши някаква работа тоя двигател, трябва му определена доза горивна смес, ако искаме от него повече работа, трябва да вдигнем количеството смес и икономията отиде ли по дяволите?

                            А на нови автомобили е тотална безсмислица да се прави подобна схема, ако ще правиш нов автомобил на метан, по-добре го прави с "бензинов" мотор, за чий са ти помпи високо налягане, горивни рейки, подгреви и още 1 тон щуротии за да тъпчеш газ през колекторите?
                            Е за това всички блу драйвове са на "бензинови" мотори.
                            Welcome to the real world

                            Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
                              Е добре де щом има само плюсове системата:
                              Много по-висока мощност;
                              Сериозно намаление на разхода;
                              Спадане на вредните емисии...

                              Се чудя защо по дяволите производителите на коли измислят какви ли не дивотии за да оптимизират горепосочените неща, ами не вземат да боцнат просто по една бутилка в багажника и да го направят фабрично?

                              На старите коли - майанта им , ама след като системата има такива плюсове - поне за новите нещо да се измисли.

                              Има ли нещо официално да е излязло от завода ?
                              Защото газифициране на дизел лека кола е над 5000лв сега предполагам ти стана ясно че трудно биха се избили тези пари ако сложим на наще колици!
                              156 2.4JTD 136+ PS

                              Comment


                              • #30
                                И кое по-скъпото от поставяне на такава уредба на бензинов автомобил?
                                Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                                Comment

                                Working...
                                X