Известие

Collapse
No announcement yet.

Истина ли е, JTD + газово ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    1. Само дето не казвате дупки в буталата ще има или не.Имам приятел газаджия който би отделил един следобед за да пробваме с някой газов инжекцион,а да свалим тримовете на ЖТД-то надали ще е голям проблем ,че да докараме 30/70 съотношение.Но момента на запалване в зависимост от натоварването,съотношението гориво/въздух според температурата на въздуха и мотора,както и куп други фактори ми е чудно как ще ги нацелим.Най-вероятно при бедна смес ще стопим турбината,а на пълна газ ще прави детонации като за последно.Някой в Ямбол да вземе да погледне това ЖТД от обявата и да каже с каква газова система е,ако е с плочка ще се пробвам.Може пък да се окаже някъв хипер тънък тунинг дето бих го рискувал.

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
      Има
      Значи правим нова кола, трябва да има нисък разход, достатъчна мощност и да отговаря на някаква еко норма.
      Обаче трябва и производствената себестойност да е ниска, че да можем да спечелим от нея.
      Е кое е по-екологично, по-евтино и т.н. дизел+метан или метан на бензинов мотор с резервоарче 10 л. за резерва бензин?
      То колега целият свят е луднал на тема ЕКО , еко норми , зелени енергии и какво ли не , но май производството на нещо еко , не е много еко . Например акумулаторите... енерго спестяващите крушки ... ако това "ЕКО" бе толкова достъпно ..
      Alfa Romeo 145 JTD 105+ HP BY sigpic
      Alfa Romeo GT 1.9JTD 150+ HP BY DAGI

      Comment


      • #48
        Да, но в конкретния случай с метана изгарянето на едновъглеродна молекула ли отделя повече сажди и вредни вещества или това на тежък въглеводород?
        Welcome to the real world

        Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

        Comment


        • #49
          Добре, айде сега гатанка
          Кое е по-еко
          100% дизел или 40% дизел и 60% метан/ПБ?
          156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

          OEM & Ventura Garage
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

          Comment


          • #50
            Гатанката ти предполага вече произведен дизел, демек кола на старо - която не оправдава цената на уредбата.
            Говорехме за производство на нов автомобил, защо са само бензинови преработените на метан.
            Welcome to the real world

            Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

            Comment


            • #51
              Що се джанкате за глупости?! Естествено, че производството на такива агрегати не е никакъв технолочен проблем. Икономическите интереси обаче са други.
              Споко. В скоро време ще се появят всякакви разработки според мен. Мисля, че в следващите десетилетия ще има всякакви алтернативи на бензина и дизела или по-скоро всякакви хибридни двигатели.

              Между другото, много се работи и има вече създадени конвенционални Газови Инжекциони за дизелови агрегати и на метан и на LPG. Първите работят 60/40 вторите 50/50.
              0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
              Автогаз сервиз-
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

              Comment


              • #52
                това което ми казаха за цената на такава уредба: дизел + пропан вече не е 4к, а поне 50% надолу, не знам колко точно, а и има твърде много фактори, определящи цената все пак, като се почне от конкретния двигател, та до размера на бутилката

                и айде стига с тия "тежки" метанови бутилки, 50л бутилка, тежи колкото джобно гадже
                предлагам да не си возите гаджето повече, да не ви скапва окачването
                или да си махнете бас-а, че и той тежи
                Ако парите ти стигат, значи нямаш въображение.
                AR 156, 1.6 TSpark 2000г на метан - R.I.P.

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщение
                  1. Само дето не казвате дупки в буталата ще има или не.Имам приятел газаджия който би отделил един следобед за да пробваме с някой газов инжекцион,а да свалим тримовете на ЖТД-то надали ще е голям проблем ,че да докараме 30/70 съотношение.Но момента на запалване в зависимост от натоварването,съотношението гориво/въздух според температурата на въздуха и мотора,както и куп други фактори ми е чудно как ще ги нацелим.Най-вероятно при бедна смес ще стопим турбината,а на пълна газ ще прави детонации като за последно.Някой в Ямбол да вземе да погледне това ЖТД от обявата и да каже с каква газова система е,ако е с плочка ще се пробвам.Може пък да се окаже някъв хипер тънък тунинг дето бих го рискувал.
                  Точно че има много настройки и неща заради които ти искат 4000+лв
                  156 2.4JTD 136+ PS

                  Comment


                  • #54
                    Кофти сделка при цена от 4500 в обявата, ако са тръшкани 4000+,доколкото схващам от обявата продавача е финансирал чипването и газификацията.Има някаква уловка тука

                    Comment


                    • #55
                      Как ги изчислихте тея 4000лв. само не разбрах?
                      Единственото снимано в обявата е една бутилка за пропан бутан. Предполагам, че уредбата отпред си е най-обикновена уредба за инжекцион с плочка или нещо подобно. Цената на инвестицията едва ли е над 500лв.
                      0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                      Автогаз сервиз-
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                      Comment


                      • #56

                        Comment


                        • #57
                          Може би е малко офтопик, понеже става въпрос за камиони, но ето един фабричен метан-дизел
                          (за който питаше).

                          Защо не чист метан или пък бензин/метан?

                          1. Инвестицията за развойна дейност по добавяне на метанова система към съществуващ дизелов мотор е смехотворна в сравнение с тази за чисто нов дизел, отговарящ на новите еконорми. Първото дава 25% икономия на гориво и аналогично намаляване на вредните емисии, докато еволюцията на дизела е довела до такъв резултат за няколко десетки години. И тва в още в пилотната версия на новата система. Второто вече е огромен проблем за производителите на камиони, понеже в Евро 6 вредните вещества в отработените газове са на практика по-ниски от тези във въздуха на голям град, а възможностите на големите дизели в тва отношение са почти напълно изстискани още за Евро 5...

                          2. При международен транспорт не може да се разчита, че навсякъде по пътя има метан-станции, така че работата само на дизел е задължително условие.

                          3. Защо не бензин-метан? За камионите няма нужда от отговор. За леките коли - ми при метан-дизела се постига мноооого по-висока енергийна ефективност от работата в комбина в сравнение с бензиновия мотор.

                          Та метан-дизелът не е универсално спасение - просто има огромен потенциал за определени приложения.
                          Last edited by bass; d.m.y г., 11:45.

                          Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
                          Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от Ignat Покажи съобщение
                            До колкото виждам ти си човека с тази кола, малко инфо няма да е зле...

                            Comment


                            • #59
                              Възможно е! Не говоря за конкретния случай!
                              Най-добри резултати има на метан като там се постига резултати от 20% дизел и 80%метан.При прупан бутана
                              тези резултати са около 30-40% дизел и останалото LPG.
                              http://www.slavgasbg.com/
                              Тук има малко информация за това какво правят хората със автобусите.Приложение в нашите коли ще има когато уредбата стане достъпна.Иначе ефекта за който се споменава е на лице!
                              sigpicРемонт на ГНП със електронно управление, механични и комънреал.Ремонт на дюзи,комънреал и по-старо поколение.

                              Comment


                              • #60
                                аз дадох но някой го махна помислиха че правя реклама

                                Comment

                                Working...
                                X