Завиждат колега! Я пусни някой клип, ако не си продал колата как върви? 0-100 за 4,3сек. 2.6/100 ?!?! Нещо такова :]
Известие
Collapse
No announcement yet.
Истина ли е, JTD + газово ???
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Ignat Покажи съобщениеLast edited by Ранобудниче; d.m.y г., 02:11.
Comment
-
Първоначално публикувано от Ранобудниче Покажи съобщениеМожеш да пробваш и с някоя буква следващия път, когато се опитваш да постваш
Comment
-
при поставяне на метан на дизел, нафтата се ползва само за да запали метана. пилотно впръскване - т.е. се подава нафта колкото на празен ход. метана е устойчив на детонации и това му позволява да се запали чак от нафтата. в тоя случай разхода е около 20% нафта - 80% метан. тия системи се слагат заводски в автобуси и камиони. проблема при леките коли са бутилките за метан.
добавянето на пропан-бутан е по-специфично тъй като има вероятност ако е в по-голямо количество той да детонира преди да се впръсне нафта.
двете системи трябва да се слагат на двигатели с директно впръскване и предимствата са
-намален разход
-намалена димност
-увеличена мощност
-по-евтино
-двигателя определено се чувства че работи по-добре
-маслото се запазва чисто
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=11675
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=1224точка
Comment
-
Да колега много си прав,при газта малко да повишиш подаването и се получава едно гадно пречукване.При газта не се бара нафтата а само се подава газ около 30%.След като се подаде точното количество газ се получава повишаване на оборотите на двигателя и от там ти идва икономия и мощност.Пример задържам оборотите на 1500 и пускам газ оборотите се повишават на2500 без да натискам педала на газта.
Comment
Comment