Известие

Collapse
No announcement yet.

Истина ли е, JTD + газово ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Завиждат колега! Я пусни някой клип, ако не си продал колата как върви? 0-100 за 4,3сек. 2.6/100 ?!?! Нещо такова :]
    Alfa Romeo 147 1.8 Една сбъдната мечта!
    146 1.4 - Темпераментната друсалинда
    Fiat Punto 1.2 - Сефтака

    Comment


    • #62
      v

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от Ignat Покажи съобщение
        Можеш да пробваш и с някоя буква следващия път, когато се опитваш да постваш
        Last edited by Ранобудниче; d.m.y г., 02:11.
        Grande Amore: Alfa Romeo 159 1.9 JTD
        My Red Love
        AR 145 1.4 TS - ex

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от Ранобудниче Покажи съобщение
          Можеш да пробваш и с някоя буква следващия път, когато се опитваш да постваш
          Добре

          Comment


          • #65
            при поставяне на метан на дизел, нафтата се ползва само за да запали метана. пилотно впръскване - т.е. се подава нафта колкото на празен ход. метана е устойчив на детонации и това му позволява да се запали чак от нафтата. в тоя случай разхода е около 20% нафта - 80% метан. тия системи се слагат заводски в автобуси и камиони. проблема при леките коли са бутилките за метан.
            добавянето на пропан-бутан е по-специфично тъй като има вероятност ако е в по-голямо количество той да детонира преди да се впръсне нафта.
            двете системи трябва да се слагат на двигатели с директно впръскване и предимствата са
            -намален разход
            -намалена димност
            -увеличена мощност
            -по-евтино
            -двигателя определено се чувства че работи по-добре
            -маслото се запазва чисто

            http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=11675
            http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=1224
            точка

            Comment


            • #66
              Да колега много си прав,при газта малко да повишиш подаването и се получава едно гадно пречукване.При газта не се бара нафтата а само се подава газ около 30%.След като се подаде точното количество газ се получава повишаване на оборотите на двигателя и от там ти идва икономия и мощност.Пример задържам оборотите на 1500 и пускам газ оборотите се повишават на2500 без да натискам педала на газта.

              Comment

              Working...
              X