Известие

Collapse
No announcement yet.

Водородни системи за лек автомобил

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
    Лично мойто мнение е че ще действа, за нас всичко ново е налудничево, ноооо всичко е до време и до свикване, до преди една година ако кажеш на някой че си караш дизела с газова уредба щяха да ти се смеят и да не вярват, ама лека полека дори тук взе да се налага по света да не говорим
    Да ти кажа не всичко налудничаво работи. Иначе мога да ти дам две много по-прости идеи.
    1. Взимаш два малки електромотора, закачаш ги за главините на задните колела и им подаваш "излишния" ток от алтернатора. Те поне доказано ще имат несравним КПД спрямо двигателя на колата. Ще работи ли? Категорично НЕ
    2. Взимаш един реактор за студен синтез, загребваш малко пясък ползваш формулата Е=МС*2 и обикаляш света 24000 пъти. Ще работи ли? Категорично ДА. Малък недостатък е че никой още не е измислил как да направи реактора за студен синтез
    Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
    Peugeot 508 RXH 02.2013

    Comment


    • #17
      много ми е интересно, що харчат гориво за производство на ток, после харчат тока за производство на водород и кислород, чак тогава ръгват това нещо обратно в двигателя
      виж ако на тавана имаше 1 фотоволтаик за електричество, ама пак няма сметка да минаваш през водорода

      хората са измислили Керс-а
      събираш остатъчна кинетична енергия, преобразувана в електрическа, в батерии и я ползваш директно
      и пак не е като да няма загуби
      и разни други системи за събиране на енергия от "отпадни" процеси
      Ако парите ти стигат, значи нямаш въображение.
      AR 156, 1.6 TSpark 2000г на метан - R.I.P.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от mim Покажи съобщение
        много ми е интересно, що харчат гориво за производство на ток, после харчат тока за производство на водород и кислород, чак тогава ръгват това нещо обратно в двигателя
        виж ако на тавана имаше 1 фотоволтаик за електричество, ама пак няма сметка да минаваш през водорода

        хората са измислили Керс-а
        събираш остатъчна кинетична енергия, преобразувана в електрическа, в батерии и я ползваш директно
        и пак не е като да няма загуби
        и разни други системи за събиране на енергия от "отпадни" процеси
        Щуротии всякакви... инак не е проблем да се събира енергия, проблема е да се съхранява икономически изгодно и при добро КПД.
        Welcome to the real world

        Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

        Comment


        • #19
          Малий ,а ако посолят водата и разграждат солта до натрий и хлор и после ги сипят в моторя ще върви дори и без вода
          За тези които уроците в даскалото не съ им били важни да прочетат последните 5-6 изречения от този урок поне два три пъти http://himiq.atspace.com/urok1.html

          Comment


          • #20
            Бре и да ги чете някой пак не стига - водорода бил енергоизточник, чушки и доматки... в тая ситуация водорода просто се явява акумулатор.
            Вземаш енергия да разложиш водата... съхраняваш водорода... и после го изгаряш до вода.

            И пак се връщаме в началото - КПД и икономическа изгода... в конкретния случай и безопасност де.
            Welcome to the real world

            Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

            Comment


            • #21
              Който се интересува от алтернатива енергия може да погледне тук:

              http://www.mazeto.net/
              Alfa Romeo 155 2.0 16V Super

              Comment

              Working...
              X