Известие

Collapse
No announcement yet.

От къде да си купя ключ за джантите с тефлонов пръстен?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • От къде да си купя ключ за джантите с тефлонов пръстен?

    ...
    Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 10:36.

  • #2
    Ако не си намериш, може да навиеш на твоя ключ изолирбанд.
    166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
      Става дума за тефлоновия пръстен (или по-скоро цилиндър), инсталиран на камъка на ключа - той се върти свободно около камъка и не позволява на ключа да надере леглото на джантата около болта... С нормален ключ почти винаги ръбчето на дупката с болта е надрано...
      Виждал съм в някои гумаджийници, но никой не знаеше откъде си ги е купувал
      Или за 2 лева,стругар ще ти направи една тефлонова втулка за ключа.Която предполагам с Локтайт няма да мръдне


      Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

      Comment


      • #4
        "Факом" имат вложки. Само ключ ако имаш предвид "кръстачка" или нещо подобно не знам дали се продава. А Факом ги потърси в Гугъл. Предполагам повечето фирми за инструменти предлагат такива вложки. Просто тези на Факом са оставили добро впечатление в мен.
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • #5
          Предполагам това търсиш: http://zimber-tools.com/rcni-instrum...lternator.html
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Предполагам това търсиш: http://zimber-tools.com/rcni-instrum...lternator.html
            Тези пръстени колко ще бъдат ефективни при използване със гайковерт, някой има ли представа,смятам да закупя такива и да ги ползвам във центъра ми за гуми,защото имам капризни клиенти които държат да не се появи някоя драскотина по джантите им.
            Alfa romeo GTVex
            Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
            Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
            Аudi A3 1.8 20V 02"

            Comment


            • #7
              Ами пръстена си стои неподвижен, а инструмента се върти вътре в него, ако опитва да се върти блокираш го с ръката - ся естествено по-евтините се износват по-бързо, ама ти сигурно си го знаеш
              AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

              Comment


              • #8
                Тези камъни са точно за това. И за гайковерт стават и на ръка също могат да се ползват. Не нараняват лаковото покритие на джантата. Имам такива на Форс и вършат прекрасна работа.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от badmadafaka
                  Искаш да кажеш, че имаш клиенти дето не са мърлячи и всъщност им дреме дали ще им надерат джантите за 1000++ лева когато им ги свалят от колата..?
                  Идеята на тия неща е точно както го каза колегата - тефлона стои неподвижно опрян в отвора докато се върти камъка
                  Да това искам да кажа,а също и аз държа на тези неща без клиента да обръща внимание,стараем се да пазим джантите,също имам и приспособления за машините за да не се наранавят джантите при захват на машината.

                  Сега ще си набавя и тези вложки.
                  Alfa romeo GTVex
                  Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
                  Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
                  Аudi A3 1.8 20V 02"

                  Comment

                  Working...
                  X