Известие

Collapse
No announcement yet.

малко тунинг

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • малко тунинг

    Здравеите колеги,искам да питам дали някой е правил следният експеримент:имам алфа 145 1,9тди и искам да и сложа турбо от 2,5 с по големи дюзи и повече въздух.Интерисувам се дали буталата ще издаржат на тягата.Благодаря предварително на всички.

  • #2
    Слагай, буталата са ти най-малкия проблен.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщение
      Слагай, буталата са ти най-малкия проблен.
      Хаха точно
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #4
        Опа взимам си думите назад,не видях, че моторя е 1.9 тди,обърках го с жтд.Гледам си от Ямбол,там имате човек дето може да ти сложи газово за по-голяма тяга.
        Last edited by 546; d.m.y г., 00:14.

        Comment


        • #5
          значи парво имам тази алфа от 5 години и сирурно е една от най-тормозените дизелови коли в българия и да не и е уроки нищто и няма и второ това момче което слага газовете е братовчед ми и трето този мотор е доста по издражлив от жтд то.да верно е че жтд то може да се помпи много,но относно клапана за високо налягане който е едно от нещата който се развалят най-често,демферният маховик и турбините за сега предпочитам да си карам простото дизелче.бях на вална да слагам газ,но поне за сега се отказах.днес сложих дюзите,ефект има доста голям най-скоро време ще сложа и турбото пак да става каквото ще.

          Comment


          • #6
            Всеки мотор е здрав, ако се грижи човек за него. Демпферния маховик има за цел да те пази от превъртане на шлиците на феродовия при як тормоз,ама карай смело като ги замажеш на първа може да се прибереш.С голямото турбо ще е по голям лага и ще се стремиш да държиш в обороти повече, което предполага и по агресивно превключване, та очаквай и други ремонти.Относно буталата голям зор трябва за да ги счупиш,но с желание и постоянство се постига много.
            P.S. от каква кола са тия дюзи, че ми стана интересно,чак да има голяма разлика във тягата само от тях,да не би старите да са били много зле.
            Last edited by 546; d.m.y г., 03:12.

            Comment


            • #7
              чак голяма тяга не,но има разлика и в оборотите и във вървенето която се усеща.от капа 2.4 тдс са.ами аз си мисля чв може да не се счупят буталата,но да стопя някое от тях(дай боже да не се стига до там )а относно старите не бяха добре.преди бях пуснал повече нафта и се получаваше същият ефект както сега с дюзите.

              Comment


              • #8
                Споко буталата,сипваш нафта и караш,ама само нафта,без нищо към нея.Кой знае колко повече въздух няма да вкараш,освен ако не вдигнеш налягането с много,ама не ми се вярва да успееш само с поставянето на турбина от 2.4,най много да окадиш махлата.като вървеж ще е сигурно по-тромава заради лага,но пък ще тегли като камион.На регата преди много години сложихме опелско от 2.3 мотор, голем смех.
                Last edited by 546; d.m.y г., 21:14.

                Comment

                Working...
                X