Известие

Collapse
No announcement yet.

Помощ за обезвъздушаване на парно

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Помощ за обезвъздушаване на парно

    Здравейте,моля някой който разбира от тези работи да помогне.
    Проблема е че вече четвърти ден се опитвам да обезвъздуша парното в къщи,но нещо не се получава и радиаторите остават студени.
    До сега съм пробвал от едни винтили,които се намират на радиаторите и от една тапа на топломера(с червената шайба на първата снимка).
    Радиаторите в момента са хладки в горния десен ъгъл(от към тръбите) и студени на всякъде.
    Моля дайте някакви съвети,че се изчерпах вече.
    Благодаря предварително!

    Ето и снимки на инсталацията:

    Click image for larger version

Name:	Снимки0400.jpg
Views:	1
Size:	81.2 Килобайта
ID:	2390740

    Click image for larger version

Name:	Снимки0401.jpg
Views:	1
Size:	87.4 Килобайта
ID:	2390741

    Click image for larger version

Name:	Снимки0405.jpg
Views:	1
Size:	89.7 Килобайта
ID:	2390742
    155 TS 8V-Medium +146 1,6 Boxer
    Suzuki Gsx-r K6 1000+Suzuki VStrom 650-служебния+Ducati 800SS-R.I.P.


  • #2
    Първоначално публикувано от soldier81 Покажи съобщение
    Здравейте,моля някой който разбира от тези работи да помогне.
    Проблема е че вече четвърти ден се опитвам да обезвъздуша парното в къщи,но нещо не се получава и радиаторите остават студени.
    До сега съм пробвал от едни винтили,които се намират на радиаторите и от една тапа на топломера(с червената шайба на първата снимка).
    Радиаторите в момента са хладки в горния десен ъгъл(от към тръбите) и студени на всякъде.
    Моля дайте някакви съвети,че се изчерпах вече.
    Благодаря предварително!

    Ето и снимки на инсталацията:

    [ATTACH]83341[/ATTACH]

    [ATTACH]83342[/ATTACH]

    [ATTACH]83343[/ATTACH]

    Обезвъздушаването става точно от тези винтили,пробки на самия радиатор.
    1.Пускаш парното
    2.Изчакваш колкото е необходимо да загрее нормално
    3.Развиваш пробката постепенно докато започне да излиза пара и вода(под пробката дръж някакъв съд да събираш водата).
    4.След като започне да тече само топла вода от пробката без въздух си готов,завиваш добре пробката.
    Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
    Citroen C2 1,6 Sensodrive

    Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
    Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
    Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

    ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

    Comment


    • #3
      Точно това правя,започва да тече само вода(даже я изчаках да напълни една кофа),но тече само хладка вода.
      Направо се чудя вече какво може да става.
      155 TS 8V-Medium +146 1,6 Boxer
      Suzuki Gsx-r K6 1000+Suzuki VStrom 650-служебния+Ducati 800SS-R.I.P.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от soldier81 Покажи съобщение
        Точно това правя,започва да тече само вода(даже я изчаках да напълни една кофа),но тече само хладка вода.
        Направо се чудя вече какво може да става.
        А парното какво е?Тоест локално твое,или централно на целия блок?
        Ако е на блока и комшиите по или до теб не са си обезвъздушили радиаторите е възможно да ти прави проблеми.....
        До тук стигат моите познания.
        Късмет!
        Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
        Citroen C2 1,6 Sensodrive

        Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
        Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
        Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

        ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

        Comment


        • #5
          Ако имаш възможност, изхода на радиатора го премести от другата страна. Т.е. тръбата от долен десен ъгъл на радиатора да иде на долен ляв ъгъл. Тогава водата иска, не иска ще минава през целия радиатор и ще е по-топло. Но това няма да ти реши сегашния проблем като че ли

          Comment


          • #6
            Монтажа ти е грешен на радиаторите. Купи си автоматични вентили,защото и за в бъдеще ще имаш проблеми.

            ---------------
            Хоризонтални радиатори,не зависимо от броя глидери се връзва на кръст!Преправи инсталацията и сложи вентили.
            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

            Comment


            • #7
              Аз не разбирам, но не ми е ясно тези тройници да ги наречем за какво са?
              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
              Lancia Kappa JTD '98 -

              Comment


              • #8
                Ако обезвъздушителните вентили са на ниско, няма да се обезвъздуши, някъде ще прави въздушна възглавница.Ако това което гледам на първата снимка е в ниското - забрави.Сложи обезвъздушители на всеки радиатор.Така както ти е изградена схемата на връзване на радиаторите, въздуха няма как да отиде надолу.Освен това трябва да имаш подпитъчна вода, да допълваш системата когато падне налягането.Трябва да имаш и манометър и налягането да е мах.3,8 атм.

                Все пак в топлофикация работя.
                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                  Ако обезвъздушителните вентили са на ниско, няма да се обезвъздуши, някъде ще прави въздушна възглавница.Ако това което гледам на първата снимка е в ниското - забрави.Сложи обезвъздушители на всеки радиатор.Така както ти е изградена схемата на връзване на радиаторите, въздуха няма как да отиде надолу.Освен това трябва да имаш подпитъчна вода, да допълваш системата когато падне налягането.Трябва да имаш и манометър и налягането да е мах.3,8 атм.

                  Все пак в топлофикация работя.
                  Това е така само че системата при него не е локална.Би трябвало да виждаш пломбата на изходящия колектор.
                  Както казах монтажа на радиаторите е тотално объркан!Това ако беше локално парно от затворен тип,до сега щеше да е станало голф игрище.

                  ---------------
                  Сега се заглеждам още по-внимателно...махни капачката от вентила на входящата тръба.
                  Last edited by Linkestis; d.m.y г., 19:07.
                  sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
                    А парното какво е?Тоест локално твое,или централно на целия блок?
                    Ако е на блока и комшиите по или до теб не са си обезвъздушили радиаторите е възможно да ти прави проблеми.....
                    До тук стигат моите познания.
                    Късмет!
                    Парното е централно от ТЕЦа
                    155 TS 8V-Medium +146 1,6 Boxer
                    Suzuki Gsx-r K6 1000+Suzuki VStrom 650-служебния+Ducati 800SS-R.I.P.

                    Comment


                    • #11
                      А защо топла и студена вода до радиатора са заедно?
                      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                      Lancia Kappa JTD '98 -

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                        Ако обезвъздушителните вентили са на ниско, няма да се обезвъздуши, някъде ще прави въздушна възглавница.Ако това което гледам на първата снимка е в ниското - забрави.Сложи обезвъздушители на всеки радиатор.Така както ти е изградена схемата на връзване на радиаторите, въздуха няма как да отиде надолу.Освен това трябва да имаш подпитъчна вода, да допълваш системата когато падне налягането.Трябва да имаш и манометър и налягането да е мах.3,8 атм.

                        Все пак в топлофикация работя.
                        Вентилите са в горния ляв ъгъл на радиатора,има някакви вентили в разпределителната кутия (тези тумбестите неща преди разпределителите за радиаторите)ама не знам те каква роля играят.

                        ---------- Post added at 19:18 ---------- Previous post was at 19:16 ----------

                        Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                        Сега се заглеждам още по-внимателно...махни капачката от вентила на входящата тръба.

                        Тази черната пластмасовата ли?

                        ---------- Post added at 19:19 ---------- Previous post was at 19:18 ----------

                        Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                        А защо топла и студена вода до радиатора са заедно?
                        Не знам да има топла е студена,има вход и изход.

                        ---------- Post added at 19:34 ---------- Previous post was at 19:19 ----------

                        Ако има някакво значение-най-високата точка на системата е лирата в банята,тя си е гореща,няма вентил за обезвъздушаване на нея.
                        155 TS 8V-Medium +146 1,6 Boxer
                        Suzuki Gsx-r K6 1000+Suzuki VStrom 650-служебния+Ducati 800SS-R.I.P.

                        Comment


                        • #13
                          На всеки радиатор трябва да сложи автоматичен обезвъздушител, преди рег. вентил и тая простотия в долния край на радиатора трябва да се махне ,само главоболия ще имаш.Този трипътник в долната част на радиатора, байпасира потока на топла вода през радиатора при достигане на желаната температура в помещението.Много често блокират и парно нанай.Щом е блок, трябва да има обезвъздушители в най високата точка.Щом е от ТЕЦ-а обади се да ти го оправят, трябва да имат дежурни.Нашето парно не е изградено така, има си централна абонатна станция за всеки вход.Доливането и следенето на налягането се извършва от нас в командна зала.Не ти трябва манометър и подпитъчна вода в случая.
                          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                          Comment


                          • #14
                            Лирата ти е топла защото само тя е вързана правилно.

                            --------------
                            dimitar_vd62 тук в София е малко по-сложно с дежурния от топлофикация.Тук абонатните станции в повечето случай обслужват до три входа като за целта допълването е автоматизирано.Разбира се може и ръчно.Но повярвай..ако се обади в топлофикация ще му се изсмеят.Просто да накара невероятния майстор да преправи инсталирането на радиаторите.
                            Last edited by Linkestis; d.m.y г., 19:42.
                            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                            Comment


                            • #15
                              Аха сега се светнах за какво говориш.За левия ъгъл на радиатора, за ръчно обезвъздушаване на самия радиатор.Като писах преди не разбрах че е централно, мислех локално.Най добре се обърни към подръжката на теца.
                              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                              Comment

                              Working...
                              X