Известие

Collapse
No announcement yet.

Помощ за обезвъздушаване на парно

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Тези тумбести за които говориш са автоматични обезвъздушители за колекторите.Пак ти казвам радиаторите се връзват на кръст независимо от броя на глидерите или типа на системата.Подобни обезвъздушители но за АЛ радиатори трябва да имаш на всеки горен ъгъл.Тези в които си в момента са от комплекта за монтаж на АЛ радиатори които са боклуци.
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #17
      Ясно.
      Ще трябва да викам някой който разбира да превърже радиаторите.

      Благодаря ВИ!
      155 TS 8V-Medium +146 1,6 Boxer
      Suzuki Gsx-r K6 1000+Suzuki VStrom 650-служебния+Ducati 800SS-R.I.P.

      Comment


      • #18
        Ми нали това ти казвам щом е на теца викни ги да си го оправят.Сега ще сляза долу, да цъкна една снимка на модела който се показва на нашите клиенти и ще я постна.
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • #19
          ДА ти кажа честно за толкова години само веднъж съм виждал подобно нещо.Но там нямаше въздух,просто системата беше винаги хладка.
          --------------
          dimitar_vd62 абонатната станция е собственост на Топлофикация София,както и вертикалните щрангове.Като за целта се определя човек от входа/блока които има ключ и е отговорник.Тоест допълва или обезвъздушава системата както преди началото на отоплителния сезон така и при текущи ремонти.Отчитането става от фирми посредници.Персонала на топлофикация влиза в абонатната станция само при авария и то само до пределите на помещението в което е самата станция.Та в тази връзка ти казвам че освен че системата от вертикалният щранг е негова собственост..само ще му се изсмеят или ще доидат на частни начала и като видят че не разбира ще му свалят три кожи.
          Last edited by Linkestis; d.m.y г., 20:02.
          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

          Comment


          • #20
            Е, при нас не е тъй.Има си платени услуги, има си и такива дето са длъхни да ги правят.Ето снимките.Автоматичния обезвъздушител е в кутията на третата снимка, на радиатора си има ръчен - на втората снимка, няма трипътници дето да ти създават главоболия.
            Attached Files
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • #21
              При мен гореща е само тръбата на входа на кутията,от там нататък всичко е хладко(само лирата е по-топла).
              Лошото е че блока е нов и са населени само 4-5 апартамента.
              Парното мисля че монтирано от майстори на строителя,просто единственото нещо сложено като хората е дограмата.
              155 TS 8V-Medium +146 1,6 Boxer
              Suzuki Gsx-r K6 1000+Suzuki VStrom 650-служебния+Ducati 800SS-R.I.P.

              Comment


              • #22
                Лирата ти е топла щото сигурно е вързана като радиатора от моята снимка.Предполагам няма и трипътен вентил.
                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                Comment


                • #23
                  Ето как е вързана.

                  Click image for larger version

Name:	Снимки0410.jpg
Views:	1
Size:	99.7 Килобайта
ID:	2310802
                  155 TS 8V-Medium +146 1,6 Boxer
                  Suzuki Gsx-r K6 1000+Suzuki VStrom 650-служебния+Ducati 800SS-R.I.P.

                  Comment


                  • #24
                    Е баш де. Махай трипътниците.
                    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                    Lancia Kappa JTD '98 -

                    Comment


                    • #25
                      Ами направи така и с радиаторите, махни тези трипътни вентили.Ако са това което си мисля ще пречат.Ако теца е до централния щранг, извикай някой да ти оправи радиаторите.
                      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                      Comment


                      • #26
                        Тези тръби могат ли да се наставят по някакъв начин,или трябва да махам паркета?
                        155 TS 8V-Medium +146 1,6 Boxer
                        Suzuki Gsx-r K6 1000+Suzuki VStrom 650-служебния+Ducati 800SS-R.I.P.

                        Comment


                        • #27
                          Не мога да знам как е изпълнена схемата, от разпределителната ти кутия на първата снимка, до всеки радиатор трябва да отива една тръба с топла вода и да се връща една с отработена.Ако може да се елеминира трипътния клапан в долната част на радиатора и излишната тръба да се изолира смятам че ще ти се реши проблема безболезнено.Ако това е трипътен клапан. Ако са вързани радиаторите на принципа "влез-излез"...ще трябва къртене.В смисъл ако са скачени последователно.

                          ---------- Post added at 21:12 ---------- Previous post was at 21:09 ----------

                          Можеш ли да снимаш този тройник от различен ъгъл, че колегите взеха да се чудят какво е.
                          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                          Comment


                          • #28
                            Като гледам тръбите ти са 16-ка с вложка.елиминира се тройника.На изходящата се слага муфа и се удължава тръбата като минава зад радиатора.Не е нужно никакво къртене или дупчене!


                            -------------
                            Като ти гледам дограмата...като засилиш парното и навън е под нулата ще почнат едни рекички..
                            Last edited by Linkestis; d.m.y г., 21:25.
                            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                            Comment


                            • #29
                              Ся са светнах, туй е трипътен клапан който байпасира топлата вода при достигане на някаква температура.Това става или чрез някаква врътка на самия клапан или с магнит-вентил който се управлява от едно табълце на стената в стаята откъдето задаваш температурата в помещението.Ти обаче нямаш такова.Като гледах снимките и умувах стигнах до заключението че в разпределителното табло на първата снимка всичко е наред.До радиатора ти отиват две тръби - за топла и отработена вода.Махаш трипътния и ти остават две тръби които излизат от пода, тази по която идва топла вода я закачаш за регулиращия кран на горния десен край на радиатора, другата за долния десен/една под друга/.С това проблема ти е решен.Нищо няма да къртиш.

                              ---------- Post added at 21:29 ---------- Previous post was at 21:27 ----------

                              Колегата ме изпревари докато пиша, да ме извинява за дублажа.
                              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                              Comment


                              • #30
                                Мисля че за този става въпрос.
                                Явно е някакъв кран,на втората снимка в дупката се слага шестограм и се върти(в момента е отворен докрай).

                                Click image for larger version

Name:	Снимки0411.jpg
Views:	1
Size:	91.9 Килобайта
ID:	2310804

                                Click image for larger version

Name:	Снимки0412.jpg
Views:	1
Size:	91.1 Килобайта
ID:	2310805

                                Click image for larger version

Name:	Снимки0413.jpg
Views:	1
Size:	92.2 Килобайта
ID:	2310806


                                Иначе от кутията до радиаторите си вървят по две отделни тръби(в смисъл не са скачени радиаторите).
                                155 TS 8V-Medium +146 1,6 Boxer
                                Suzuki Gsx-r K6 1000+Suzuki VStrom 650-служебния+Ducati 800SS-R.I.P.

                                Comment

                                Working...
                                X