Известие

Collapse
No announcement yet.

Помощ за обезвъздушаване на парно

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Виж какво ти писахме с колегата ,това е решението.

    ---------- Post added at 21:34 ---------- Previous post was at 21:32 ----------

    Опитай да го затвориш, може пък да пусне топло.

    ---------- Post added at 21:35 ---------- Previous post was at 21:34 ----------

    Най добре го махни да стане като лирата.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #32
      Сега го затворих на единия радиатор да видя какъв ще е ефекта,това чудо ще изчезне със сигурност,само трябва да се ходи до железарията.

      Благодаря ви колеги за отделеното време,имам да черпя като се видим.Още един път БЛАГОДАРЯ!
      155 TS 8V-Medium +146 1,6 Boxer
      Suzuki Gsx-r K6 1000+Suzuki VStrom 650-служебния+Ducati 800SS-R.I.P.

      Comment


      • #33
        Ако стане добре, ако не има лек - топло женско дупе и червено винце.
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • #34
          Първо радиатора ти е вързан добре по отношение местопожението на приходната и отточната тръба, защото при толкова малко ребра не е необходимо тръбата на отточната вода да бъде от другата страна на радиатора, но лошото е, че холендъра се намира значително под най-високата точка.
          Явно при пълнене на инсталацията не са били отворени крановете на радиаторите, както твоите, така и на част от комшиите, но това се случва.
          В твоя случай единственото сигурно решение е да подложиш един съд под холендъра на входящата вода в близост до радиатора и леко с ключ да отвиваш и връщаш по малко - при всяко леко отвиване ще излиза въздух примесен с вода. Когато започне да излиза само вода, радиатора ще е обезвъздушен.
          Предполагам, че има въздушна възглавница някъде по щранга и е необходимо да си поиграш за да изкараш въздуха и на комшиите - възможно е да излезе първо повече вода и чак тогава да се появи въздуха.
          Last edited by old alfist; d.m.y г., 22:08.
          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
          Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
          Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
          sigpic

          Comment


          • #35
            Да,при пълненето ми бяха затворени крановете щото до онзи ден се чешех по главата с какво да се топлим зимата(мислех са слагам конвектори).

            Сега ще го пробвам и този вариант,ако не стане утре тези джунджурии излитат и ще го вържа както казаха другите колеги.

            Само някой да каже голямо ли е налягането в системата и трябва ли всички кранове да са отворени?
            155 TS 8V-Medium +146 1,6 Boxer
            Suzuki Gsx-r K6 1000+Suzuki VStrom 650-служебния+Ducati 800SS-R.I.P.

            Comment


            • #36
              Старуха стига де това са 10 глидера.На кое казваш малко?Въздух в щранга може да има само на таванското и то ако няма разширителен съд.
              Как на входяща ще изкара въздуха?Ако има въздух ще му трябва не съд а цистерна да източи 10 куб.м. вода да изкара въздуха на цялата кооперация.Този тройник които са сложили при него се използва със съвсем друга цел.Чисто и просто помаците които са копали за каналите на тръбите са ги пуснали заедно с еднаква дължина,по този начин в бъдещия монтаж се спестяват муфи,канали,тръби и т.н.
              Винаги от 8 глидера 40-ка на горе до 80-ка се връзват на кръст.Даже и 4 глидера 30-ка да ги вържеш на кръст отделянето на топлината ще е по-добро.

              ---------------
              Утре си отвори всички вентили,слез с човека от блока които има ключ,спрете помпата на абонатната и пуснете входящия да напълните системата до като излезе вода от преливната тръба.След това се качи и обезвъздуши допълнително твоите радиатори.
              Last edited by Linkestis; d.m.y г., 22:28.
              sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

              Comment


              • #37
                Еми зависи от потреблението при нас в момента е 4 атм, но това е до абонатната станция, там топлообмена става с топлообменник, виж на абонатната станция манометъра.Но ако ги махаш трябва да спреш парното и да източиш водата от системата.Добре ще е ако имаш кранове само за твоя апартамент, ама после отговорника трябва да допълва.
                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                Comment


                • #38
                  Има кранове в разпределителя на колекторите
                  sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                  Comment


                  • #39
                    Въпрос едно - не може ли да се монтира терморегулиращ вентил вместо обикновеното кранче? А не този трипътник?
                    Въпрос две - защо в старата ми квартира радиаторите започваха да греят след 2-3 дни? Значи ли това, че са се обезвъздушавали сами през това време? Защото определено не са били отворени по време на пълнене на системата и не съм ги обезвъздушавал ръчно. Но не бяха алумуниеви, ако има значение.
                    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                    Lancia Kappa JTD '98 -

                    Comment


                    • #40
                      По въпрос едно:спестили са няколко лева..тройника по-нагоре написах според мен защо е там
                      По въпрос две:предполагам са били или вафли или чугунени за това са и се затопляли по-бавно/отлагания и ръжда/ и най-вероятно са "бълбукали"
                      Плюс въздух по системата и морално остаряла абонатна станция от времето на комунизма
                      Last edited by Linkestis; d.m.y г., 22:52.
                      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                      Comment


                      • #41
                        Парното може да е слабо и по други причини.Топлота вода която идва от топлофикационното дружество е оборотна - тя не се използва директно - отдава топлината си на пластинчат топлообменник в абонатната станция, където температурата се отдава на друг отделен кръг.Ако пластинчатия топлобменник няма добра топлоизолация, ако е замърсен и затлачен с отлагания на утайки и котлен камък, няма да има добро топлоотдаване.Ако температурата на топлоносителя не съответства на температурата на околната среда - примерно, тука е 0 градуса и подаваме вода с 80 градуса.Зависи и от дебита на помпата на абонатната станция, и от налягането в системата.Абонатната станция трябва да може да обезпечи отоплението на живущите при пълно използване на наличните радиатори, ако подаването на топла вода от централата е в норми.След топлообменика температурата трябва да е поне 47 градуса за по отдалечените абонати.При нас за нормално топлоснабдяване се приема/за момента при 0градуса/ако подаващата вода е 75градуса а връщащата се в централата е с температура 47 градуса,което значи че най отдалечения абонат получава минимум 52-55 градуса до абонатната.Като в момента ми отчита 72 гр на крайната точка/най-отдалачената/.Също при запълване на системата трябва всички във входа да са отворили крановете си/желателно е/.Също така абонатнат станция изключва при външна температура от +15 градуса.По новите абонатни следят делта Т на входяща и изходяща вода.И махни тия трипътници.
                        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                        Comment


                        • #42
                          Големи специалистите по топлотехника - на колегата му се срина света от обяснения и предполагам, че съжалява, че е открил тази тема.
                          Last edited by old alfist; d.m.y г., 00:56.
                          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                          Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                          Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            От А до Я.
                            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                            Comment


                            • #44
                              Някои от така наречените специалисти с това си изкарват прехраната
                              sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                              Comment


                              • #45
                                Я колегата да се пробва да отвие капачките на автоматичните обезвъздушители първо и после да пробва почисти долния че като гледам тва вар ли е отгоре ? Защото така от него нищо няма да излезе от там в тоя случай .
                                2ро радиаторите не вързани грешно просто е изпозвана друга схема на връзване с 4пътен разпределител и както е казал старухата радиаторите не са му чак толкова големи (1850вата са ако на от 600мм ) .
                                3 отвии врътките до край за да се увеличи дебита и да излезе на някъде тоя въздух и след това от ръчните обезвъздушители почни да отвиваш по малко и да обезвъздушаваш .
                                4то така и така съм подхванал да пиша ще те посъветвам да смениш тия врътки с вентили с термоглава за да ти паднат сметките за парното .Когато можеш , но е хубаво да го направиш .
                                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X