Известие

Collapse
No announcement yet.

Помощ за обезвъздушаване на парно

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Ladjov спорихме ли едно време за едни камини с теб или се бъркам?
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #47
      не бъркаш но мисля че е важно да помогнаем на колегата не да се сражаваме
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
      sigpic

      Comment


      • #48
        Нееее..само питах
        Колегата обаче не споделя какво е станало.
        sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

        Comment


        • #49
          Ми още нищо съществено.
          Пробвах вариантите на всички.
          В събота с човека от блока допълнихме ръчно системата-това файда никаква.
          Варианта на старухата помогна до толкова че в момента радиаторите са топли само в горния край по дължина и десетина сантиметра надолу.
          Сега остава да сменя когато имам малко свободно време тези тройници ли са кво са и крановете на входа на радиаторите,че и те май ми правят проблеми,страх ме е само като наставям маркучите да не направя някоя беля на съседите отдолу.


          Щом има някакъв резултат ще пиша задължително.
          Благодаря на всички,все пак имам някакъв напредък в отоплението.
          155 TS 8V-Medium +146 1,6 Boxer
          Suzuki Gsx-r K6 1000+Suzuki VStrom 650-служебния+Ducati 800SS-R.I.P.

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от soldier81 Покажи съобщение
            Ми още нищо съществено.
            Пробвах вариантите на всички.
            В събота с човека от блока допълнихме ръчно системата-това файда никаква.
            Варианта на старухата помогна до толкова че в момента радиаторите са топли само в горния край по дължина и десетина сантиметра надолу.
            Сега остава да сменя когато имам малко свободно време тези тройници ли са кво са и крановете на входа на радиаторите,че и те май ми правят проблеми,страх ме е само като наставям маркучите да не направя някоя беля на съседите отдолу.


            Щом има някакъв резултат ще пиша задължително.
            Благодаря на всички,все пак имам някакъв напредък в отоплението.
            Понеже и аз съм изкарвал по някой лев от парни инсталации... щом си получил такъв ефект пробвай с лека "възпитателна цел" да почукаш по N - пътните вентили - доста често помага - само лекинко, не си изливай цялата яд. Като гледам от снимките останах с впечатление, че наклона на радиаторите ти е обратен - обезвъздушителя трябва винаги да е по-високо от входящия щуцер, пробвай с някакви подложки от страната на обезвъздушителите, примерно малки дървени камички. Въздухът винаги отива нагоре, следователно мястото, от което излиза трябва да е най-високо, иначе се получава т. нар. "тапа", т.е. през обезвъздушителя тече флуида, а вътре в радиатора въздуха си седи необезпокояван. Аз също смятам, че ако разкараш тези N-пътни вентили ще си решиш проблема,(това , че си отвил докрай шестограма означава, че те не работят като ветнили защото пружината не може да функционира, нещо като термостата на колата) само внимавай - топлата вода винаги трябва да влиза отгоре.
            Last edited by kiko73; d.m.y г., 10:11.
            AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

            Comment


            • #51
              До сега пробвах и този вариант,след като посъветвах крановете,откачих радиатора от стената и го обърнах почти вертикално с обезвъздушителя нагоре.
              Започна да изкарва малко вода с мехурчета въздух,след като започна да тече само вода изчаках десетина минути преди да го затворя.
              Ефект никакъв,радиатора е топъл в горната част и хладък надолу.
              Еба*и каръщината.
              155 TS 8V-Medium +146 1,6 Boxer
              Suzuki Gsx-r K6 1000+Suzuki VStrom 650-служебния+Ducati 800SS-R.I.P.

              Comment


              • #52
                Колкото и да не ви се ще,остава моя вариант да махне немската изгъзица,да удължи изходящата на кръст за да има парно!!!
                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                  Колкото и да не ви се ще,остава моя вариант да махне немската изгъзица,да удължи изходящата на кръст за да има парно!!!
                  Точно това ще направя,само малко свободно време да се отвори.
                  155 TS 8V-Medium +146 1,6 Boxer
                  Suzuki Gsx-r K6 1000+Suzuki VStrom 650-служебния+Ducati 800SS-R.I.P.

                  Comment


                  • #54
                    Преди да тръгнеш да разваляш направеното опитай още веднъж да обезвъздушиш.Спри притока на вода от колекторите и остави системата 15-20мин. в покой.Започни да обезвъздушаваш всички радиатори като започнеш от най-близкия до колектора. На всеки обездушен радиатор затваряш крановете, за да не върне евентуално пак въздух и така до най-крайния. Продължавам да твърдя, че на толкова малко ребра не е необходимо да се връзва на кръст.
                    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                    Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                    sigpic

                    Comment

                    Working...
                    X