Известие

Collapse
No announcement yet.

Стартиращо-зарядна станция

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Стартиращо-зарядна станция

    Имал ли е някой от вас досег до такова чудо, би ли вършило работа в минусовите температури?
    Темата ми естествено е предизвикана от нежеланието на колата да запали тая сутрин, та трябваше да опъвам кабели до буса на отзивчив колега( жив и здрав да е).
    Гледам, че има някакви по 200+ лв. но има и по 50- 60 лв.
    Колата напоследък се кара само градско по-20 тина минути сутрин и още толкова вечер, та акумулатора няма шанс да зареди както трябва. Има ток, но не е достатъчен да запали колата.
    Мисълта ми е - тая станцийка ще успее ли да подпомогне акумулатора да завърти както трябва двг за да запали?
    Явно акумулатора си е "тръгнал", но до вчера палеше и може би има още живот в него, та точно сега не ми се дават пари за друг. От друга страна попитах за зареждане на този, но ми казаха че трябвало да го оставя за два дена. Че то след два дена като се дигнат температурите не вярвам да има проблем с паленето.
    Та си мислех за такова нещо, дали не би спасило положението за известо време, докато се постопли?
    Мамка и' и зима...
    ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
    ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
    ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
    ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

  • #2
    Принципно вършат работа, но по-добре ако ще купуваш такова вземи малко по-скъпо и с по-голям ампераж. Просто това на цена от 50лв за ново, нещо не се връзва и едва ли би ти било полезно.
    Alfa Romeo 166 2.4jtd

    Comment


    • #3
      аз съм малко скептичен към тия станции "всичко в едно, ама нищо не работи като хората"
      просто тая вечер като се прибереш, вземи акумулатора и го прибери на топло. ако имаш и зарядно- включи го през нощта и това е.
      точка

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
        аз съм малко скептичен към тия станции "всичко в едно, ама нищо не работи като хората"
        просто тая вечер като се прибереш, вземи акумулатора и го прибери на топло. ако имаш и зарядно- включи го през нощта и това е.
        Нямам зарядно, мога да си купя, но се чудя как ще заключа колата? Ключалка има само на шофьорското място, останалите врати нямат механично заключване. Сваля ли акумулатора, колата май остава отключена...
        ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
        ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
        ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
        ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

        Comment


        • #5
          Преди години, като си купувах 155-цата с такава някаква гад я запалихме за пръв път и после акумулатора си дойде в норма, като я покарах. Та за ударно решение на проблем с акумулатор, който не е за кофата, а има животец, но не е ползван скоро е решение мисля.


          Даването на газ, води до пристрастяване!
          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
          Volvo V50 2.0D by RuBig

          Comment


          • #6
            вдигаш капака и разхлабваш клемите. затваряш всички врати /само предния капак отворен/. заключваш само с ключа /само с централното/. сваляш акумулатора и затваряш капака.
            сутринта отключваш шофьорската с ключа и вдигаш капака и пак заключваш вратата. слагаш акумулатора и си отключваш с централното.
            точка

            Comment


            • #7
              Един глупав въпрос от моя страна .... ако ще даваш толкова пари за станцийка (която не се знае дали ще работи) що не си купиш акумулатор ?????
              Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

              Comment


              • #8
                Човека е обяснил в първия пост, че пробега му е малък и акумулатора неможе да зареди както трябва. Следователно и 5 да си купи и 5-те ще се разредят след време. Купи си такава станцийка ама малко по-скъпа за да ти върши работа, хем и зарядно ще имаш.
                Alfa Romeo 166 2.4jtd

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
                  Един глупав въпрос от моя страна .... ако ще даваш толкова пари за станцийка (която не се знае дали ще работи) що не си купиш акумулатор ?????
                  то и това го има, но най-добре е да си имаш едно скътано зарядно че като ти потрябва, да не се чудиш какво да правиш.
                  точка

                  Comment


                  • #10
                    Не знам , ама според мене 20 минути каране са предостатъчни , а и човека сам си е казал че акумулатора е сдал багажа.
                    Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                    Comment


                    • #11
                      между другото, мисля че компресора в тая станция може да постигне налягане максимум 1,6-1,8бара така че функцията за помпане на гуми май е спорна.
                      моето зарядно е тиристорна самоделка за без пари, ама върши работа. то каквото и да е, при нужда спасява положението.
                      точка

                      Comment


                      • #12
                        Тия 50-60 лева са цената само за едно обикновено зарядно от най-нисък клас... Съмнява ме да върши работа тая станция... Виж с тези по-скъпите може и да станат нещата ама дали пък цената им е оправдана...

                        Comment


                        • #13
                          Аз имам такава джаджа. Купувал съм я от Метро за около 50 лв. ЗА НИЩО НЕ СТАВА!!! Ояитвал съм се да давам ток на колата - нъцки. Кабелите са толкова тънки, че изобщо не могат да заредят нищо. Единственото нещо, което съм ползвал без проблем от тази хуйня е компресора. С него съм си помопил баскетболната топка, защото за гуми не става - не му работи датчика за налягане

                          Лично аз не бих ти препоръчал такова нещо.
                          няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                          Comment


                          • #14
                            за станция

                            Имах подобно автономно устройство за стартиране, беше менте някакво черно на цвят и без екстри, само фенерче като малка луминисцентна лампа. Кабелите му бяха нормална дебелина за ток, червен и черен с големите щипки. 2-3г. го ползвах да паля Ланча Зета 2.0i турбо - т.е. голям двигател със слаб акумулатор, който не се караше зимата много много понеже си карах Ипсилона предимно. Беше перфектното решение сутрин на студените температури когато не ще да завърти, и винаги е палила колата с него от първия път. Никога не ме е предавало даже и на път. Не го ползвам само щото или съм го забутал някъде, или съм го продал с колата За това конкретното, ако го взимаш, искай гаранция че да можеш да го върнеш бързо после.
                            Alfa 156 2.0 - ех,
                            Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
                            Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
                            Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

                            Comment


                            • #15
                              Аз имам такова(жълто),мисля че около 120-150лв беше някъде.
                              До сега никакви проблеми,даже един приятел си взе за автокъщата такова и върши перфектна работа.Ползвал съм го само за палене,другите джунджурии не знам що за стока са,не съм ги ползвал до сега.
                              155 TS 8V-Medium +146 1,6 Boxer
                              Suzuki Gsx-r K6 1000+Suzuki VStrom 650-служебния+Ducati 800SS-R.I.P.

                              Comment

                              Working...
                              X