Известие

Collapse
No announcement yet.

кой модел, според всеки от вас, е последната истинска Алфа

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
    Тяхна си работа.
    Ми да.
    Последната истинска Алфа засега е Жулиета,надявам се следващата истинска да е 4Ц.
    2011 Giulietta MA-ex
    1995 155 1.8 TS 8V
    2005 GT JTD-ex,1998 156 1.8 TS-ex,1993 155 2.5V6-ex

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
      Мерцедес Е класа, Субару Форестър... има и двама спряли на 155 и реставриращи стари ГТВта
      Аха, общо взето нищо по-добро не са си купили. Пък и няма как да е, аз новите коли ги свеждам горе-долу всички под общ знаменател.
      AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
      Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
      sigpic

      Comment


      • #33
        И аз си мисля, че последната истинска алфа е тая, която е произведена тая година
        Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
        Нагоре по стълбата, която води надолу
        sigpic

        Comment


        • #34
          164 това е колата
          алфа ромео 156 1.8 тс -на части
          алфа ромео 164 2.0тс -на части
          нисан примера п10 1,6 16в хечбек
          sigpic

          Comment


          • #35
            Ауууу,любимата ми тема за "драпанЙе"
            Ама съм с последно "предупреждение" и следващата стъпка май ще е


            Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
              Ауууу,любимата ми тема за "драпанЙе"
              Ама съм с последно "предупреждение" и следващата стъпка май ще е
              Е седи кротко тогава,нема смисъл да ставаш член на Българската Академия на Науките
              Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
              Citroen C2 1,6 Sensodrive

              Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
              Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
              Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

              ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

              Comment


              • #37
                Ще туря едни снимки,щото езика ми е остър.
                Attached Files


                Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
                  Ще туря едни снимки,щото езика ми е остър.
                  Щом Montreal(1970г) е последната, тогава това какво е?



                  и това


                  и това


                  а също и това



                  Разгледай и състезателните им коли, които излизат след Монреал-а. Твърдението ти е смешно и несериозно...
                  ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
                  ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
                  ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
                  ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от bager Покажи съобщение
                    ...Твърдението ти е смешно и несериозно...
                    Самият въпрос, поставен в тази тема е подвеждащ и предразполага към подобни изхвърляния. Аз затова поддържам мнението на Фред, че последната истинска Алфа е тази, която последна е излязла от завода. Да, много неща са се променили, има носталгия и т.н., но все пак не може с лека ръка да обявиш всичко произведено през последните 5, 10 или 20 години за брак.
                    Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                    Блог за работа и кариера

                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
                      Ще туря едни снимки,щото езика ми е остър.
                      Култов модел, но не за тази тема...
                      Welcome to the real world

                      Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от bager Покажи съобщение
                        Щом Montreal(1970г) е последната, тогава това какво е?



                        и това


                        и това


                        а също и това



                        Разгледай и състезателните им коли, които излизат след Монреал-а. Твърдението ти е смешно и несериозно...

                        Че аз нищо не съм твърдял.И всички до 75-цата са хубави,Алфета ГТ и ГТВ 6 са това което за мен олицетворява "духа" на Алфа.Просто Монтреал-а има "всичко" което аз мога да искам в този живот от една Алфа.

                        А "последната" състезателна Алфа е 33 Страдале,друга НЯМА!


                        Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
                          Че аз нищо не съм твърдял.И всички до 75-цата са хубави,Алфета ГТ и ГТВ 6 са това което за мен олицетворява "духа" на Алфа.Просто Монтреал-а има "всичко" което аз мога да искам в този живот от една Алфа.

                          А "последната" състезателна Алфа е 33 Страдале,друга НЯМА!
                          Точно така колега важно е кои какво иска от колата и понеже аз съм Монтьор и единственото което искам от моята кола е да я ремонтирам и постоянно да лежа под нея,мога да заявя че последната истинска алфа която ми дава уникалната възможност,просто да не излизам от под нея е моята чудесна алфа 156.
                          155 2.0 16v МY95 Sport

                          Comment


                          • #43
                            Спайдъра разбира се - всеки класически и лъскав спайдър по улиците без таван и с кръгли фарова с поколения е бил символ на красота и показ за класа за жителите на Западна Европа, затова и присъства с тази си роля в немалко филми. Този модел играе немалка част за разпространяването ролята на марката като автомобили не за случайни хора.

                            За съжаление днешно време ситуацията е коренно различна и джамбазите на Горубляне въобще не са съгласни с горното мое мнение - те явно не четат тоя форум и напук на хвалбите в него за алфите, държат дъмпингови цени от по 2 бона за "лачена" Алфа нов внос. Та понеже людете тука с по 10 000 мнения не щат да ги убедят в предимствата на Алфа Ромео от конструктивна, техническа, дизайнерска, амортизационна и каквато искаш точка и че Алфите трябва да се продават по минимум по 10 хиляди марки, ни принуждават да се насочим към други наистина световноналожени (т.е считай не само в Милано и София) марки които държат на реномето си и предлагат все още здрави, елегантни и качествени автомобили.
                            Attached Files
                            Alfa 156 2.0 - ех,
                            Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
                            Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
                            Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от adv_petrov Покажи съобщение
                              Спайдъра разбира се - всеки класически и лъскав спайдър по улиците без таван и с кръгли фарова с поколения е бил символ на красота и показ за класа за жителите на Западна Европа, затова и присъства с тази си роля в немалко филми. Този модел играе немалка част за разпространяването ролята на марката като автомобили не за случайни хора.

                              За съжаление днешно време ситуацията е коренно различна и джамбазите на Горубляне въобще не са съгласни с горното мое мнение - те явно не четат тоя форум и напук на хвалбите в него за алфите, държат дъмпингови цени от по 2 бона за "лачена" Алфа нов внос. Та понеже людете тука с по 10 000 мнения не щат да ги убедят в предимствата на Алфа Ромео от конструктивна, техническа, дизайнерска, амортизационна и каквато искаш точка и че Алфите трябва да се продават по минимум по 10 хиляди марки, ни принуждават да се насочим към други наистина световноналожени (т.е считай не само в Милано и София) марки които държат на реномето си и предлагат все още здрави, елегантни и качествени автомобили.
                              Махни ,че и на 2000 лева за лачена 156 ца нов внос няма кой да се огледа в нея.Търсенето опредля цената на колите, не търговците,А в България липсата на пари се усеща по силно отколкото в чужбина,и клиентите търсят по не претенциозни коли.Чича ти от село трее се вози да ходи на работа ,че има дечица да храни ,и не му трее кърпел Алфа Ромео да и прави рамонти за стотици левове всеки месец,и да пише във форуми като този защото вече алфата му лежи на 10 000 лева и като и даде газ и тя вземе та се счупи пак.
                              75 ЦАТА Е последната истинска Алфа,да отбележим за темата.
                              155 2.0 16v МY95 Sport

                              Comment


                              • #45
                                Един комшия си купи гараж за 27к да си държи Реното 21 в него...ем да си се вози набора в кошницата,ама да не ми разправя после че няма пари за по-хубава кола.Повечето са на принципа - нещо на 4 колела да ме вози.75-ца не съм карал, мисля че 159 си е Алфа отвсякъде, ся няма седна да минавам през всички модели, но ако си губат времето с такива като Мито, Алфа ще се размие сред други безлични марки.
                                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                                Comment

                                Working...
                                X