Известие

Collapse
No announcement yet.

кой модел, според всеки от вас, е последната истинска Алфа

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
    Точно така колега важно е кои какво иска от колата и понеже аз съм Монтьор и единственото което искам от моята кола е да я ремонтирам и постоянно да лежа под нея,мога да заявя че последната истинска алфа която ми дава уникалната възможност,просто да не излизам от под нея е моята чудесна алфа 156.
    Последно, монтьор ли си, джамбаз ли си, аскер ли си, от Враца ли си, от Пловдив ли си, че си се сдушил с пловдивските темпраджии - изясни се де

    Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
    Махни ,че и на 2000 лева за лачена 156 ца нов внос няма кой да се огледа в нея.Търсенето опредля цената на колите, не търговците,А в България липсата на пари се усеща по силно отколкото в чужбина,и клиентите търсят по не претенциозни коли.Чича ти от село трее се вози да ходи на работа ,че има дечица да храни ,и не му трее кърпел Алфа Ромео да и прави рамонти за стотици левове всеки месец,и да пише във форуми като този защото вече алфата му лежи на 10 000 лева и като и даде газ и тя вземе та се счупи пак.
    Ба, зимат ги бе, (и от 155-ците минават вече на тия евтинийки, да ги видим после сигурно ще плюят по 159), ма понеже си мислят, че като е евтина в Дупница, Михайловград или Горубляне и чарковете и са евтини и после, олеле-божке ма тая кола що е с потенциометър на газта, ми тоя дебитомер що се зацапва, що не са я направили като Темпричката с жило и ей така. На батя дечицата
    Giulietta 1,6 JTDm 2013
    156 SW 1,9 JTD 2003

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
      Последно, монтьор ли си, джамбаз ли си, аскер ли си, от Враца ли си, от Пловдив ли си, че си се сдушил с пловдивските темпраджии - изясни се де



      Ба, зимат ги бе, (и от 155-ците минават вече на тия евтинийки, да ги видим после сигурно ще плюят по 159), ма понеже си мислят, че като е евтина в Дупница, Михайловград или Горубляне и чарковете и са евтини и после, олеле-божке ма тая кола що е с потенциометър на газта, ми тоя дебитомер що се зацапва, що не са я направили като Темпричката с жило и ей така. На батя дечицата
      Прав си трее се изясни положението

      Значи аз съм от Пазарджик живея в Пазарджик ,но в момента Работя в Италия.По професия съм Механик ,ма от немане на Работа преди 10 години започнах да продавам коли.Работя с врачанлии и там ми е депозита кадето разтоварвам колите,и после ги продаваме.Аскер никога несъм бил ако изключим година и половина загуба на време в Чирпан,на времето.
      155 2.0 16v МY95 Sport

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
        Прав си трее се изясни положението

        Значи аз съм от Пазарджик живея в Пазарджик ,но в момента Работя в Италия.По професия съм Механик ,ма от немане на Работа преди 10 години започнах да продавам коли.Работя с врачанлии и там ми е депозита кадето разтоварвам колите,и после ги продаваме.Аскер никога несъм бил ако изключим година и половина загуба на време в Чирпан,на времето.
        Супер, баба ми е от Пазарджик и имам неизброимо количество братовчеди и братовчедки там Само не мога да разбера откъде тая необяснима злоба към 156 сред твоите авери по чат, санким тия 55-ци не се развалят
        Giulietta 1,6 JTDm 2013
        156 SW 1,9 JTD 2003

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
          Супер, баба ми е от Пазарджик и имам неизброимо количество братовчеди и братовчедки там Само не мога да разбера откъде тая необяснима злоба към 156 сред твоите авери по чат, санким тия 55-ци не се развалят
          Ами и аз и те караме Алфа от много години и сме били много доволни Ето аз ти давам пример моята 155 е на 347 000 километра и всичко и е орегиналното Дебитомер ламбда бубини еку предницата я правих за първи път на 280 000 километра аз я купих на 60 000 хиляди минах около 300 000 вече и немам грижа.
          Това ми е третата 155 първата я купих още 2003 година и тя като втората много километри мина аз минавам около 1000 км на седмица.
          После знаеш как е искаш нещо по добро и скачаш на 156 имаш вече мнение за марката имал съм жулиета,три броя 75, после три броя 155,сега имам 2 155ци и взимам 156 и от там почва неочакваното.
          Дебитомер сменяваш караш 6 месеца пак свети лампата диагностика опа пак трее дебитомер.Предница правих нема и 6 месеца слагам нови гуми отивам на стенд бако вика имаш един носач тръгнал.
          И ето така на татък и то за много неща ,и тогава се разочароваш и нещеш повече да я чуеш.
          Сега карам една 159 същия боклук тропа и един носач отпред а е 2007 година неща и да го сменявам ,че като го смена и докато доиде някои човек да е купи тои пак ще е за сменяване.
          155 2.0 16v МY95 Sport

          Comment


          • #50
            http://upload.wikimedia.org/wikipedi..._Junior_GT.JPG
            Volvo S80 D5 awd 2010г.

            Comment


            • #51
              За 75 годишншната на Алфа Ромео е пуснат модела 75.
              Мисля, че това е последната истинска алфа. Тя е уникална--- в света друго такова нещо няма.
              Alfa 155 2.0TS 8V '93
              sigpic
              VW LADAVAGEN '81
              CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                Ами и аз и те караме Алфа от много години и сме били много доволни Ето аз ти давам пример моята 155 е на 347 000 километра и всичко и е орегиналното Дебитомер ламбда бубини еку предницата я правих за първи път на 280 000 километра аз я купих на 60 000 хиляди минах около 300 000 вече и немам грижа.
                Това ми е третата 155 първата я купих още 2003 година и тя като втората много километри мина аз минавам около 1000 км на седмица.
                После знаеш как е искаш нещо по добро и скачаш на 156 имаш вече мнение за марката имал съм жулиета,три броя 75, после три броя 155,сега имам 2 155ци и взимам 156 и от там почва неочакваното.
                Дебитомер сменяваш караш 6 месеца пак свети лампата диагностика опа пак трее дебитомер.Предница правих нема и 6 месеца слагам нови гуми отивам на стенд бако вика имаш един носач тръгнал.
                И ето така на татък и то за много неща ,и тогава се разочароваш и нещеш повече да я чуеш.
                Сега карам една 159 същия боклук тропа и един носач отпред а е 2007 година неща и да го сменявам ,че като го смена и докато доиде някои човек да е купи тои пак ще е за сменяване.
                Аз пък съм карал Дедра сума ти години (и тя е преоблечена Темпра като 155-цата), още от 2001 година, и да ти кажа хич не и беше толкова здраво окачването, както ти го описваш Сменял съм го изцяло и предно и задно 2 пъти за 80 000 километра. Аре да не се ровя за цитати от вашият раздел, кой бил мазохист щото ги събрал 3, кой пак го прецакали реленцата, кой не му работят парно и ел. джамове, че ако се дебнеме ще се хванеме
                Да си чул някое многолостово окачване, независимо на коя марка да е особено трайно?!? Всичките са с алуминиеви елементи за да не тежат много и всичките струват скъпо, да така е, но пък поведението на колата при висока скорост и разни завойчета е съвсем различно от "голфаджийската" рецепта - макферсонче отпред, макферсонче отзад, един носач и евентуално отделен шарнирен болт, че да е още по-евтинко За дебитомера пък изобщо не си прав - моят, например, го смених лятото на 2009-та и още си бачка арабията.
                От друга страна, щом сте толкова доволни от Темприте с лупи, значи сте върли фиатаджии и изобщо не трябва да плачете по изгубеното наследство на Алфа Ромео
                Giulietta 1,6 JTDm 2013
                156 SW 1,9 JTD 2003

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                  Аре да не се ровя за цитати от вашият раздел, кой бил мазохист щото ги събрал 3, кой пак го прецакали реленцата, кой не му работят парно и ел. джамове, че ако се дебнеме ще се хванеме
                  а.
                  От друга страна, щом сте толкова доволни от Темприте с лупи, значи сте върли фиатаджии и изобщо не трябва да плачете по изгубеното наследство на Алфа Ромео


                  Ми то само това им се разваля,гръм да ги удари.Я релецене ще мъцне,я някой ел.джам ще сецне.Ама пусти да покапят тия разваляеми фиати с лупи,всичко се оправя с контакт спрей и ново реле,за колосалната сума от 18 лева.

                  И не това е нещото от което съм доволен,щото ей на уж са едни и същи,пък Темпра почти не виждам,а Дедра има ама повечето са дизел.Под капака има нещо,дето нито Фиат,нито Ланчия го има,а има и едни грозни ръбове по купето,които ми напомнят за 75.

                  И те така.

                  Ако някой ми предложи бартер - 75 за 155,повярвай ми и трите ги давам на секундата,няма да се замисля грам.


                  Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
                    Ми то само това им се разваля,гръм да ги удари.Я релецене ще мъцне,я някой ел.джам ще сецне.Ама пусти да покапят тия разваляеми фиати с лупи,всичко се оправя с контакт спрей и ново реле,за колосалната сума от 18 лева.

                    И не това е нещото от което съм доволен,щото ей на уж са едни и същи,пък Темпра почти не виждам,а Дедра има ама повечето са дизел.Под капака има нещо,дето нито Фиат,нито Ланчия го има,а има и едни грозни ръбове по купето,които ми напомнят за 75.

                    И те така.

                    Ако някой ми предложи бартер - 75 за 155,повярвай ми и трите ги давам на секундата,няма да се замисля грам.
                    Дедри, Темпри и Типовци с бензинови мотори колкото искаш, дизела е само един - като твоя, пак фиатски
                    Giulietta 1,6 JTDm 2013
                    156 SW 1,9 JTD 2003

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                      Дедри, Темпри и Типовци с бензинови мотори колкото искаш, дизела е само един - като твоя, пак фиатски

                      Двигатели много,само един е "истинският" бензинов;167202


                      Дизеловата я взех САМО и ЕДИНСТВЕНО заради невероятно запазеното купе.Двигателя пък се оказа ебаси бонуса.Тих,икономичен,динамичен......Едно хубаво купе и хубав двигател - кола за возене през деня.

                      За събота и неделя вадим 202 от гаража,посръчкваме се по околвръстното,мием се и пак в гаража,до другата събота или неделя.

                      2.5-то пък я взех само заради мотора,купето не е кой знае какво (ако не глътне всички финанси които съм отделил за нея,ще я обзаведем с един кожен салон).Един дизелов двигател е "крастата" която искам да си начесвам,който според мен има "правото" да се качва на това купе.

                      Болежки като реленца и ел.стъкла ги "преглъщам" с усмивка.


                      Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                      Comment


                      • #56
                        Ето я истинската Алфа -164 тд до 93-та.23 годишна,на 530 000 км.Не я давам за нищо на света.
                        http://clubalfaromeo.com/forum/attac...1&d=1282764989
                        http://clubalfaromeo.com/forum/attac...2&d=1282765012
                        http://clubalfaromeo.com/forum/attac...3&d=1282765031
                        http://clubalfaromeo.com/forum/attac...4&d=1282765052
                        http://clubalfaromeo.com/forum/attac...5&d=1282765070
                        164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от 164 td Покажи съобщение
                          съжелявам колега, но в тая кола няма нищо спортно. Тя изглежда тежка и е пенсионерска. Също като мерседес Е клас.
                          Не се обиждайте, но в тоя модел не виждам нищо, което да напомня на спортен дух. Напротив прилича на Волга или на Чайка
                          Alfa 155 2.0TS 8V '93
                          sigpic
                          VW LADAVAGEN '81
                          CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                          Comment


                          • #58
                            Истинските Алфи са с обозначение 105 и последвалите ги трансексуални отчасти.
                            И всичко свършва окончателно с един върхов в развитието си(за времето си и не само) мотор качен в Типо.
                            А да и Миланото(V6) държеше откъм мотори допреди 10-тина години макар и без пул-хебелчетата в главите.
                            155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
                            1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
                            GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
                            ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от 164 td Покажи съобщение
                              бате м тя оксижен бре ! със здраве да си я караш!
                              155 осем хиляди клапана 16 вериги
                              0884650778 токи4а

                              http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщение
                                Истинските Алфи са с обозначение 105 и последвалите ги трансексуални отчасти.
                                И всичко свършва окончателно с един върхов в развитието си(за времето си и не само) мотор качен в Типо.
                                А да и Миланото(V6) държеше откъм мотори допреди 10-тина години макар и без пул-хебелчетата в главите.

                                Чеки малко,той колегата се опитва да НИ убеди,че караме Фиат с лупи.
                                Не намесвай "баш" алфите.
                                Между другото,Вм-а е с "обратен" съединител ,днес го научих.


                                Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                                Comment

                                Working...
                                X