Днес последната истинска Алфа - 75 спечели Ендуранс Трофи в клас S1. Добро доказателство за това, че е истинска Алфа, дори и с 1.8 мотор. В тежка битка конкурентите в нейният клас не можаха да завършат, но тя успя за пореден път, че и на 1-во място. А отделно е и шампион за сезона в нейният клас.
Иначе аз като собственик на 33 (все пак тук гледам, че всеки си хвали своето) не мога да не припомня, че и 33 спада към последните истински Алфи. От гледна точка, на това, че и тя е от последните изградени от инженери на Алфа, а не на Фиат. В нея няма части от Фиат. Не е на платформа на Фиат и не е с мотор на Фиат.
Та тая тема всеки може да я интерпретира по свой собствен начин, според това какво притежава и според това какво му изнася.
От друга гледна точка всичко приключва приз 1986-та година, когато Фиат купуват Алфа Ромео. Дори на табелките в предния кош след това вече не пише Alfa Romeo SPA , а пише FIAT Auto SPA. На частите също вече след 86-та има щампа Фиат-Ланча, а не Алфа Ромео. Ха сега, къде е истината?
Иначе аз като собственик на 33 (все пак тук гледам, че всеки си хвали своето) не мога да не припомня, че и 33 спада към последните истински Алфи. От гледна точка, на това, че и тя е от последните изградени от инженери на Алфа, а не на Фиат. В нея няма части от Фиат. Не е на платформа на Фиат и не е с мотор на Фиат.
Та тая тема всеки може да я интерпретира по свой собствен начин, според това какво притежава и според това какво му изнася.
От друга гледна точка всичко приключва приз 1986-та година, когато Фиат купуват Алфа Ромео. Дори на табелките в предния кош след това вече не пише Alfa Romeo SPA , а пише FIAT Auto SPA. На частите също вече след 86-та има щампа Фиат-Ланча, а не Алфа Ромео. Ха сега, къде е истината?
Comment