Известие

Collapse
No announcement yet.

оценяват ли се форумните 156-ци

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
    ...А по-темата, цената на един автомобил се определя от пазара, и собственика ако иска да я продаде колата се съобразява с това. Във форума има не-малко лъскачки, които се продават от по 2-3 години и няма да се продадат никога.
    Много годишните продажби показват неадекватността или заблудата на продавача

    Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
    Понеже само си чешем езиците... ето една 147, форумна с история.
    Сами сметнете колко е загубила от цената си от както е пусната обявата.
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=47674
    Мисля че нищо не е загубила тази Алфа, загубата е в мераците на продавача. Просто Алфата никога не е струвала толкова, както и сега е надценена. Но всеки си знае най-добре.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от aav Покажи съобщение
      Мисля че нищо не е загубила тази Алфа, загубата е в мераците на продавача. Просто Алфата никога не е струвала толкова, както и сега е надценена. Но всеки си знае най-добре.
      Само Q2, Bose и ксенона ако е фабричен струват повече от гледана 156, колата е на 5 години.
      Не я сравнявяй с кола на 12 без екстри... идеята беше друга.
      Welcome to the real world

      Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
        Само Q2, Bose и ксенона ако е фабричен струват повече от гледана 156, колата е на 5 години.
        Не я сравнявяй с кола на 12 без екстри... идеята беше друга.
        И каква беше идеята? Че са и сменени носачите с гаранционно обслужване ли?
        Хората разполагащи с толкова пари няма да изберат този модел, а ще си вземат 7-8 годишна тройка 3.0 D ХД и според мен ще направят по-добра сделка.:
        Last edited by Susscrofa; d.m.y г., 08:56.
        "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
        К.М.

        Comment


        • #34
          Благодаря на всички колеги за отговорите разбрах, че везните клонят 97-98% към нулева покупваемост на форумна кола на двойна цена.В интерес на истината аз лично също бих предпочел да си взема някоя с читав двигател от там нататък всичко сам да си го правя и да инвестирам , но това си е мое лично мнение без да го натрапвам.Моята идея за 156-цата беше да си я карам.По принцип когато си купя кола винаги си я стягам не за да юркам а за да ми е кеф да мърка, да не хлопа тропа и т.н. и да си вози като нова кола.Смея да кажа, че го постигнах, но когато се появи третия човек-дъщеря ми взе да се оказва тесничка колата.Предвид факта, че наистина е нереалистично да я пускам на подобна цена ще си я карам поне си ме кефи......е малко тесничко купенце, но важното душата да е широка
          Бивша:156 2.4 JTD-140 Distinctive
          Настояща: Opel Vectra Caravan 1.9 CDTI- 150 h.p.живички мъркат.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
            Говорите за пазарни цени, но на кой пазар? Нашенският пазар е пазар на морги, отворете някой германски, италиански или швейцарски сайт и вижте пазарните цени.
            Какво да им гледам на тези сайтове. Ако си забелязал там, когато се появи кола с ниска цена тя почти за 7-8 часа изчезва. Къде отива според теб? Кой следи почти 24 часа тези сайтове и разполага с мрежа от хора, които могат да реагират бързо
            После колите идват тук.
            Стига с тези простотии за колите морги, няма такъв филм. Не казвам, че няма изключения, но в никакъв случай не е масово явление.
            Да не говорим, че една кола с подпрян калник и спукано предно стъкло от вън се взема доста евтино. Тук тези неща се подменят за малко пари и ето ти една добра сделка. Какъв е проблемът за мен, че и било спукано стъклото, никакъв.
            Last edited by Susscrofa; d.m.y г., 09:36.
            "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
            К.М.

            Comment


            • #36
              Мда, а от друга страна, това че цената е висока не значи нищо често пъти.
              Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
              Нагоре по стълбата, която води надолу
              sigpic

              Comment


              • #37
                Пичове пишете така, но истината е че всеки, който има мерак наприемр за 159-ка и дори не иска да погледне обявите за по 13к лв. Щото го е страх да не хвърли после още няколко бона за ремонти.
                Мн е важно едно нещо как ще се поддържа. Една кола си личи дали е на мърляч. По автокъщите не ги виня, с това си изкарват хляба.
                Но определено не можеш да сравниш частна обява на форумна кола с кола от автокъща в 98% от случаите.
                sigpic
                Gulfstream G650 with Italian design...

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
                  И каква беше идеята? Че са и сменени носачите с гаранционно обслужване ли?
                  Хората разполагащи с толкова пари няма да изберат този модел, а ще си вземат 7-8 годишна тройка 3.0 D ХД и според мен ще направят по-добра сделка.:
                  Че се обезценяват не по-малко от новите.
                  От 3та до 5та година почти наполовина... какво очакваме за кола на 10 + ?
                  Welcome to the real world

                  Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                    Че се обезценяват не по-малко от новите.
                    От 3та до 5та година почти наполовина... какво очакваме за кола на 10 + ?
                    Не си съвсем точен в сметките. Няма масова кола на 5г. да е продадена на 50% обезценка.
                    50% е още на третата година и това е универсално правило. Купуваш за 50 000 след 3 години продаваш на 25 000 ,следващия купува на 25 000 продава след 3г. на 12 500 и така до моргата. За да си в хармония със себе си правиш следната сметка: губя половината от колата на третата година, останалото бензини, ремонти, глупости по колата, които никой не ме е карал да купувам, данъци, застраховки, винетки и т.н. всичко си е за моя сметка.
                    Last edited by aav; d.m.y г., 10:59.

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от aav Покажи съобщение
                      Не си съвсем точен в сметките. Няма масова кола на 5г. да е продадена на 50% обезценка.
                      50% е още на третата година и това е универсално правило. Купуваш за 50 000 след 3 години продаваш на 25 000 ,следващия купува на 25 000 продава след 3г. на 12 500 и така до моргата. За да си в хармония със себе си правиш следната сметка: губя половината от колата на третата година, останалото бензини, ремонти, глупости по колата, които никой не ме е карал да купувам, данъци, застраховки, винетки и т.н. всичко си е за моя сметка.
                      Е сметката в случая е вярна, защото казвам, че от 3 та до 5 та разликата е 50%
                      От нова до 3 та няма как да знаем защото не знам с това оборудване ли е купена и каква е в случая стартовата цена.
                      Welcome to the real world

                      Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                      Comment


                      • #41
                        И аз не бих дал двойно и тройно за кола ,колкото и да е гледана тя.Проста сметка в моята проста тиква е, че си купувам една 156 на номера вече ( нова, стар внос няма значение) за 2000 лева. Колкото и да е зле тая кола, пълната промяна ще и струва не повече от още 2000 лева. Барабар с двигател, робот на селеспиид, ако има ,салон, предници .Но поне ще знам, че пред очите ми е правена колата ,а не по думите на някой непознат

                        sigpic
                        Alfa Romeo 159 EX

                        Comment


                        • #42
                          Колеги изумявате ме с цени:
                          - ангренажен комплект с водна помпа - 200лв
                          - пистов ремък + ролки - 170-200 (според зависи обтяжната ролка)
                          - едни нови гуми 17' - 700лв
                          - едни нови гуми 15' за зимата - 500-600лв
                          - допълнителния комплект джанти - например решиш да слагаш 17' - 500 лв втора ръка запазени
                          - масла, филтри - 140 лв, хубави марки, не евтинджос
                          - еко такса 75лв
                          - регестрация - 50лв
                          - гражданска 180лв
                          - каско 300-400лв
                          - данъчна оценка - 20лв

                          - ако трябва да се сменят накладки + дискове (както в повечето случаи) - 300лв
                          - течности (антифриз, спирачна, хидравлична)- 60лв
                          - акумулатор ако се наложи - 180лв
                          ТОТАЛ 3455 лв

                          Това са неща, които като купуваш новата кола, вносче, ще трябва да смениш. Ако излезе нещо по ходова част, окачване, главини или по двигателя, става красива приказката.
                          Това е ако няма забележки по боята, интериорни и вс вътре и вън ти допада без да го сменяш. Всеки разумен човек си пази бележки (касови, фактури) за закупени, сменени неща.
                          Какво следва купуваш колата за 2-3 хилки, даваш още 3-4 и цената става 7000лв. Като не смятеме окачване, нещо по двигателя, и тем подобни. Като даже колата може едни елементарни удоволствия/ ектри да няма....

                          Ей за това по-добре женичката ми да унищожи колата, а не някой дал ми 3 бона.
                          Цените падат ДА, което за мен примерно е супер, защото искам да закупувам др алфичка вече. Но неможеш да кажеш, виж те се продават по автокъщите за 3 хилки, пък ти искаш 5-6 примерно. Според мен една арна 156-ца в добро състояние, която грабва окото, може лесно да си намери купувач за 5000-5500лв. Без да чака с месеци. Това е мое мнение.
                          Сега като ще закупувам нова кола, даже не мисля да продавам моята. Все още ме радва само като я погледна. И не ми дреме колко съм вложил. Щото на никой не му дреме емоциите, които съм изпитал карайки я, а те не са евтини. Харесвам си я, просто искам нещо ново вече. Затова по-добре жената да я кара и точка. Няколко хилки няма да те направят по-богат.
                          Last edited by rusiq86; d.m.y г., 12:52.
                          sigpic
                          Gulfstream G650 with Italian design...

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                            Колеги изумявате ме с цени:
                            - ангренажен комплект с водна помпа - 200лв
                            - пистов ремък + ролки - 170-200 (според зависи обтяжната ролка)
                            - едни нови гуми 17' - 700лв
                            - едни нови гуми 15' за зимата - 500-600лв
                            - допълнителния комплект джанти - например решиш да слагаш 17' - 500 лв втора ръка запазени
                            - масла, филтри - 140 лв, хубави марки, не евтинджос
                            - еко такса 75лв
                            - регестрация - 50лв
                            - гражданска 180лв
                            - каско 300-400лв
                            - данъчна оценка - 20лв

                            - ако трябва да се сменят накладки + дискове (както в повечето случаи) - 300лв
                            - течности (антифриз, спирачна, хидравлична)- 60лв
                            - акумулатор ако се наложи - 180лв
                            ТОТАЛ 3455 лв

                            Това са неща, които като купуваш новата кола, вносче, ще трябва да смениш. Ако излезе нещо по ходова част, окачване, главини или по двигателя, става красива приказката.
                            Това е ако няма забележки по боята, интериорни и вс вътре и вън ти допада без да го сменяш. Всеки разумен човек си пази бележки (касови, фактури) за закупени, сменени неща.
                            Какво следва купуваш колата за 2-3 хилки, даваш още 3-4 и цената става 7000лв. Като не смятеме окачване, нещо по двигателя, и тем подобни. Като даже колата може едни елементарни удоволствия/ ектри да няма....

                            Ей за това по-добре женичката ми да унищожи колата, а не някой дал ми 3 бона.
                            Цените падат ДА, което за мен примерно е супер, защото искам да закупувам др алфичка вече. Но неможеш да кажеш, виж те се продават по автокъщите за 3 хилки, пък ти искаш 5-6 примерно. Според мен една арна 156-ца в добро състояние, която грабва окото, може лесно да си намери купувач за 5000-5500лв. Без да чака с месеци. Това е мое мнение.
                            Сега като ще закупувам нова кола, даже не мисля да продавам моята. Все още ме радва само като я погледна. И не ми дреме колко съм вложил. Щото на никой не му дреме емоциите, които съм изпитал карайки я, а те не са евтини. Харесвам си я, просто искам нещо ново вече. Затова по-добре жената да я кара и точка. Няколко хилки няма да те направят по-богат.
                            Всичко, което ти си описал е така,но при едно условие. Да купуваш всичко оригинално и ново.
                            Което няма да е опция за някой купил си кола за 2000-2500 лева. Отделно от това, много си завишил разходите относно гуми, джанти и др подобни. Първо ( за себе си говоря) колата ми беше оригинално на 17 като я взех ,аз сам я смъкнах на 15 ,защото предпочитам комфорта и мекото возене ,пред тежкареенето. Второ, ангренаж и масла са задължителни на всяка кола, независимо от кого я взимаш. Но мисълта на мен и е съвсем друга. По добре ,както се изразих да си взема първата кола от мобилето и ,като я направя аз ,или пред погледа ми ,ще знам кое и какво е сменяно, а не да се доверявам на тоя и оня, непознати ,които се кълнат че са сменили един милион неща. и за да не съм съвсем голословен ето моята сметка (не знам прав ли съм според другите ,а и не ми дреме) Аз какво бих направил : Груби сметки са това ,с малко напън могат да се занижат
                            Купувам 156 бензин. -2000
                            трябва и мотор -нов втора употреба -600
                            робот на селеспиид - 200
                            предница- изцяло рециклирана,щото според мен това е по -евтиния и по добър вариант - 400
                            салон запазен- 350 платнен ,или 450 кожа
                            масло -60-80
                            накладки - около 100
                            работа - 0 лева
                            сметка- под 4000 лева

                            Щото другия вариант съм го ял вече с моята кола - всичко ново ,всичко от магазина и ефекта е същия като при този вариант ,който съм описал. Разликата е единствено в сумата под чертата
                            Last edited by Stefan Caromov; d.m.y г., 13:32.

                            sigpic
                            Alfa Romeo 159 EX

                            Comment


                            • #44
                              Всичко, което се сменя е ново и оригинално или най-доброто на пазара винаги за мен.
                              - гуми 17' средна цена с отстъпка е 700лв колега
                              - джанти 17', нещо по рядко като модел си е 500лв
                              - зимните гуми 15' са си 500-600лв
                              - накладки 100 Пармафюс например. Дисковете на повечето бараки са на по 10-12 години и имат нужда от смяна. 200лв
                              - масла, едно добро масло си е 20 лв/литъра средно.
                              - Филтрите са 60 лв (маслен, горивен, въздушен, на купето)

                              Вс описани цени, които съм дал са проверени от мен.
                              Аз смених ангренажа преди 6000км със вс ролки+ водна помпа. Пазя си старите, както и фактури, бележки и вс такива.
                              Мога да продължавам до без край.

                              Карам лятото с 17', зимата с 15'. Комфорта, стабилността, усещането за пътя,визията, дори безопасността лятото със 17' е огромна в сравнение с 15'. По-голяма площ на гумата, по-добър спирачен път. Разликата в возията според мен идва от окачването, амор., не до такава стенен от размера на гумите. Мое мнение и усещане. Не сме коне с капаци, защо да не подобриш визията, какво лошо това.
                              Аз предпочитам дизел, там има доста неща, които трябва да се гледат, нов двигател с смяна и прочие си е над 1000лв. никой няма да ти даде от автокъща да ходиш да мериш компресия например.

                              Като се замисли човек, сметките стават доста дебели, като теглим чертата. Както казах всеки си има мнение. Но не напразно като наприш едно обикновено търсене виждаш един модел автомобил, с еднакви характеристики, с драстична разлика в цената. Не е щото, единия собственик така си е решил, а другия щял да прави подаръци.
                              Можеш да си купиш кон за 1000лв, и такъв за 10000лв.
                              Last edited by rusiq86; d.m.y г., 13:46.
                              sigpic
                              Gulfstream G650 with Italian design...

                              Comment


                              • #45
                                И какво, ако купуваш кола от човек няма да я обслужваш или няма да си купиш гуми?
                                Данъка ли няма да платиш, гражданската ли?
                                Изобщо правете сметките за периода на ползване, а не за първия месец.
                                Welcome to the real world

                                Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                                Comment

                                Working...
                                X