If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Въпросът е напълно сериозен и не мога да разбера насмешката.
Въпреки, че мнозина ползват форума като обществена тоалетна, нека поясня нЕкои съображения:
1. Във форума майсторите и сервизите могат да потвърдят какво са правили по колата, какво са сменили, каква марка и т.н.
2. Съединител, носач или амортисьор на 200-300 000 км не същият като такъв на 10-20 000 км.
3. Галошите, с които ще вземеш колата от джамбазина не са същите като гумите, които твой познат (или поне познат на познатия) е купувал за себе си.
4. Сменен през последните 1-2 г. дебитомер, регулатор високо налягане или друг скъп датчик може никога повече да не се наложи да го сменяш, а за тези, с които ще вземеш колата нов Фнос шансът да се наложи смяна е над 50%.
5. И други.
Затова питам (пак от чисто любопитство) кой колко е готов да плати за тези неща.
Добре де, ама си написал "при равни други условия" затова така ти отговорих Все пак една кора яйца не е малко пари в днешни дни!
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Въпросът е напълно сериозен и не мога да разбера насмешката.
Въпреки, че мнозина ползват форума като обществена тоалетна, нека поясня нЕкои съображения:
1. Във форума майсторите и сервизите могат да потвърдят какво са правили по колата, какво са сменили, каква марка и т.н.
2. Съединител, носач или амортисьор на 200-300 000 км не същият като такъв на 10-20 000 км.
3. Галошите, с които ще вземеш колата от джамбазина не са същите като гумите, които твой познат (или поне познат на познатия) е купувал за себе си.
4. Сменен през последните 1-2 г. дебитомер, регулатор високо налягане или друг скъп датчик може никога повече да не се наложи да го сменяш, а за тези, с които ще вземеш колата нов Фнос шансът да се наложи смяна е над 50%.
5. И други.
Затова питам (пак от чисто любопитство) кой колко е готов да плати за тези неща.
Много добре знаеш, че не може да се каже в някаква цифра или процент. Зависи какъв клас кола търсиш, каква сума си приготвил за покупката.
Моя случай например го знаеш. За определената сума предпочетох колата да е 2002-ра, но да знам какво купувам, отколкото фейслифт, но от Дупница или Горубляне.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Очаквах повече негативни мнения от обичайните заподозрени и съм изненадан от отзивите,Благодаря за пожеланията.
До колегата digitalundgrd,имам си кожен салон от старата(английска) 156-ца,той и още някои други неща отиват на новата.
Форумна кола е доста разтегливо понятие....може да е на някой от форума и пак да е дарак,има и общоизвестни форумни коли,които си заслужават цената,цена над пазарната но принципно никога не може да се избие налятото в една кола.........реална цена на всяко едно нещо е цената на която ще се продаде а не цената,която търси продавача.
Понеже в началото темата доста се отплесна, а и никой не дава двойна цена, бих задал обратния въпрос:
Колко "отгоре" сте готови да дадете (при равни други условия) за това, че колата е форумна?
25-30%.
Когато копувах вагона и тогава имаше такива по 3500 обаче каква скъб бяха. По автокъщите и такива по 5-6000 бяха цъфнали и вързали. Една не може да работи 5 мин без да угасне, друга пуши бяло на място, трета върви като 1.4 карбуратор...
Моята я взех от форума и следващата пак от форум(а) ще я взема.
Сега се оглеждам (лекинко) за 159 и в мобилето има за по 13-14 хил. и не се продават повече от година. В раздела за 159 все някой е ходил да ги гледа и е драснал два реда - една с една няма като хората. Докато с 25-30% отгоре и започват да изкачат хубавите - на Мъри, бивхаша на колегата с Brera Italia Independant.
Чета тука размишленията и като гледам има 2, 3 полюса, и ето и моето мнение:
За мен нов внос кола, при цена над 7-8000 лв. си заслужава да се гледа само, под тази цена само карана:
1. Колата изглежда нормално и няма някакви видими сериозни проблеми;
2. Колата е с добро оборудване - включително нормални гуми, нормална музика и т.н;
3. Колата отиде на преглед в сервиз;
Форумна/карана в България:
1. Нов внос цена +1000-1500 лв над нов внос кола, тези дето са 3000-4000 лв. по скъпи просто не са за мен, може би само ако се гледа за кола от 20000+ лв (не бих взел толкова скъпа кола втора ръка, има доста избор за 25000 нови).
2. Спестявам от регистрация, такси и т.н. поне 300 лв;
3. Ако е по-скъпа, трябва да е обслужена поне частично с документи и гаранция и т.н.
4. Ако има застраховки е добре, но не е задължително, защото така или иначе се плащат за 1 година напред и не е нещо страшно.
Другите неща, че форумните коли са със сменено окачване, обслужени и супер състояние винаги е хубаво, но това важи и за хубавите коли нов внос, които вече не са толкова рядкост с 1000-2000лв по евтини.
"BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
Opel Astra J GTC
Много добре знаеш, че не може да се каже в някаква цифра или процент. Зависи какъв клас кола търсиш, каква сума си приготвил за покупката.
Моя случай например го знаеш. За определената сума предпочетох колата да е 2002-ра, но да знам какво купувам, отколкото фейслифт, но от Дупница или Горубляне.
Comment