Известие

Collapse
No announcement yet.

Boxer Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Boxer Diesel

    И Subaru се топнаха в нафтата, но с достойнство
    По план-скица има доста обективни плюсове, освен че звучи sporty
    http://www.autoblog.com/2006/09/30/suba ... sel-boxer/

    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
    Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

  • #2
    и аз чух за тоя двигател по някакво предаване в неделя. интересно звучи, но сигурно ще харчи повече от обикновения дизел....
    Alfa Romeo Crosswagon Q4 ex ones: Alfa Romeo 166TS, Alfa Romeo 147 1.9JTD & 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от lyuli
      и аз чух за тоя двигател по някакво предаване в неделя. интересно звучи, но сигурно ще харчи повече от обикновения дизел....
      A кое те кара да мислиш така? И какво точно имаш предвид под 'обикновен дизел'
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #4
        ами защото бензиновия боксер хар4и повече от редовия двигател и за това, но разбира се при дизела може да не е така, незнам..........
        Alfa Romeo Crosswagon Q4 ex ones: Alfa Romeo 166TS, Alfa Romeo 147 1.9JTD & 145 1,6 boxer

        Comment


        • #5
          Не съм запознат дали/защо редовият харчи повече от боксера, но си мисля, че съществена разлика в КПД-тата не би трябвало да има при равни начала по отношение на използваните технологии.

          Иначе идеята за дизелов боксер все още ми звучи странно. Дали основните предимства, изразяващи се, както се казва в статията, най-вече в ниския център на тежестта и намаляване на вибрациите, си струват усложненията в конструкцията и други подобни...
          Абе щом японци са го измислили, значи си има защо
          _______
          146 JTD - ex
          Renault Megane II 1.5 dci - ex

          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

          Comment


          • #6
            Тва че боксера харчи повече е неземна глупост Боксера поради по балансираната си работа има минимално предимство като КПД пред редовия двигател
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от lyuli
              ами защото бензиновия боксер хар4и повече от редовия двигател и за това, но разбира се при дизела може да не е така, незнам..........
              При 145 боксера харчи малко повече защото купето му идва тежичко
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от trustworthy
                Не съм запознат дали/защо редовият харчи повече от боксера, но си мисля, че съществена разлика в КПД-тата не би трябвало да има при равни начала по отношение на използваните технологии.

                Иначе идеята за дизелов боксер все още ми звучи странно. Дали основните предимства, изразяващи се, както се казва в статията, най-вече в ниския център на тежестта и намаляване на вибрациите, си струват усложненията в конструкцията и други подобни...
                Абе щом японци са го измислили, значи си има защо
                По отношение на разхода на гориво ,ако съдиш по алфовия боксер там нещата са доста субективни. 1- Този боксер е доста късоходов (важи за всички кубатури)и не може да осигури мощност в ниските обороти.В повечето случаи шофиора е принуден да държи мотора в малко по-високи обороти от средните .2 - ро да не забравяме че този мотор е конструиран в началото на 70-те години и до края на производството си остава почти непроменен( с изключение на 16 V,който излиза в края на 80 -те ),докато Субару например правят предимно боксери и доразработват непрекъснато своите мотори.Иначе в света вече почти никой не прави такива мотори ,защото са по -скъпи за производство и по претанциозни за поддръжка.Боксера не може да се вгражда напречно например-това може да се признае като недостатък,но не може да се каже ,че боксера Харчи повече заради конструкцията си
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment

                Working...
                X