Известие

Collapse
No announcement yet.

ето защо не се рискува с части

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ето защо не се рискува с части

    Колеги ето това е резултата,когато човек прави компромис с частите.Амортисьорите са на около 10 месеца.Днес единият почти изпадна.
    Attached Files

  • #2
    Каква марка са колега ко не е тайна И колко ти излязоха
    AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
    Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
    AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от italiano mafioso Покажи съобщение
      Колеги ето това е резултата,когато човек прави компромис с частите.Амортисьорите са на около 10 месеца.Днес единият почти изпадна.
      Много зор са видяли з 10 месеца. Наистина ли са на 10 месеца, че като гледам тая ръжда малко не ми се вярва.
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD

      Comment


      • #4
        Амортисьорите са марка оптимал.купих ги от един колега от форума и си бяха чисто нови,а това.че са боклуци той няма вина.снимките са качени с цел да няма и други заблудени о т цената хора.

        Comment


        • #5
          Ами колега, следващия път като тръгнеш да си купуваш части най-евтиния вариант го прескочи и разсъждавай от там нататък При амортисьорите такива с 6м гаранция ги избягвай, казвам го от опит щото доста съм наслагал, нормалната гаранция за амортисьор е 2г.
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #6
            Скапани Алфи. Слагаш им ефтинджос и те се чупят, а и частите чупят. Що не си вземате гоулф или бахварец за да нямате проблеми?
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              Скапани Алфи. Слагаш им ефтинджос и те се чупят, а и частите чупят. Що не си вземате гоулф или бахварец за да нямате проблеми?
              Никой не говори за това, какъв е тоя комплекс вечно да се сравняват Алфи с Голф
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • #8
                еми яд на е целия форум на голфчетата че държат на бой .. ем дървени са ама здрави да ги е...
                alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
                Fiat punto GT in progress ~200hp

                Comment


                • #9
                  Да бе, ще! Не питай старило, питай патило. Бащами има Венто - голф 3 с багажник, за незнаещите. Всяка година от 5 насам(от толкова го има) набива по 500лв средно за части, а труда му е почти без пари, защото го прави един приятел. Та сметнете, бащами не кара много 10к на година...

                  П.П. На моята гадна ланчиа(фиат) дедра, вчера и смених оригиналният 22 годишен радиатор, и то без да има теч, а само защото според мен е леко зпаушен и за това дедричката работи на 95-100 градуса, което не ми харесва - иначе си е напълно здрав и то меден, а на голфа(вентото) му сменихме всичко по водната система 2 пъти и пак тече и пак държи 100 градуса и вечно нещо не е екстра по водната система, тааааа.... помислете пак!
                  Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 01:57.
                  Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                  Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                  България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                  Comment


                  • #10
                    Те частите че са скъпи, скъпи са, ама проблематиката идва от това, че доста се чупят милите алфи - гледам да отремонтирам всичко, което се появява по колата, ама то на човек започва да му омръзва, тоя компютър не спира да бибитка и да пиука, сменям подгряващи свещи зимата - на другия ден след сервиза паля и дрън - изгоряла подгряваща свещ - майстора вика случва се какво да ти кажа - еми случва се, но на следващото палене няма грешка, след 10 паленета пак грешка и така си карам половин година вече, като си свети кога си иска, изгоря ми крушката на фара, после грешка за изгорял стоп, като е влажно (има роса или слана) в месеца 1-2 пъти ми дрънчи за грешка в АБС и блокиращата система, днес докато шофирах реших да си вдигна леко прозореца, че ми стана хладно и копчето за предното ми ел.стъкло си ми остана в ръката - хубава е колата като дизайн и вървене, но тези дребни пиукания и бибиткания изнервят, а аз съм човек, който пази и поддържа, просто обаче започва да ми писва да се занимавам с проблеми по колата, ежеседмично, та то няма месец, в който нещо да не изпищи и да не изпиука! ...... Вагените (голф, пасат, венто, бора) са си народни коли (за германеца), здрави чаркалаци, квото и да си говорим - тея коли са чукове - сега дали са дървени като фаца и изпълнене или не са не коментирам, но откъм здравина, си държат повече от Алфата.
                    П.С. По повод вентото, за което споменава колегата преди мен, ами мой познат има венто от 7 години и освен масло, и бензин друго тази кола не е видяла, а може би от моргата два калника и един праг, че нейните изгниха яко - та на каквото попаднеш, преди доста години мой приятел се кефеше като малко дете на купения от баща му за него Опел Астра от първите, 92 година беше - определено кола чук, като кадет и вектра (аз карах тогава кадет -никакви проблеми), но с неговата му побеля косата, та тя не излизаше от сервиза - просто късмет.

                    Comment


                    • #11
                      При Орелите бирата е друга. Но бащами не минава и месец в който нещо да не се дчупи/раздрънка/разтрака по вИнетУ, както му казвам аз. Най-големия смях е, че тампоните на предните макферсони ги сменя на 6 месеца пряко сили, като последните пъти слага лемфьордер от юнитрейд - управиятеля му е приятел и пак същото... Сега че си имат някой неща, които са си по-добре си имат... Вратите се затварят по-добре, салона не поскръцва - подрънква като на нашите бабички, но имат и безспорни безумия, като централното например, водната система, която е вечно пред кипване, сервотата на волана са им сериозна болка и т.н. Безспорно имат и предиства, но това е с всяка марка. Както ти каза може бащами да не е попаднал, но пък помисли, че и ти може да не си попаднал, та не си вади генерални заключения.

                      П.П. И пропуснах нещо, най-голямата болка на ВАГ е следната - тези коли не спират! На колкото волксвагена съм се качил, на толкова нещата са били зле...
                      Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                      Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                      България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                      Comment


                      • #12
                        Мда може и аз да не съм попаднал на кола......, въпреки, че я купих от познат, който я кара 2 години преди аз да я купя и не се е оплаквал ..... в интерес на истината нещата за които говоря са бели кахъри (сега крушки горят и ще продължават да горят), разни писукания за АБС или за подгряваща свещ също не са толкова страшни - като цяло колата върви, което е най-важното т.е. мотора за сега е безгрешен.....в този ред на мисли ..... къде къде по-сериозни проблеми имат хората с колите си, основни ремонти правят и прочие......., но както казах аз обичам всичко да ми е в ред и се дразня от подобни дребни проблеми и то най-вече заради честата им поява. Наблюденията и съжденията си ги правя от колите, които преди съм притежавал (Опел, Мазда, Фолксваген) - при никоя не съм имал толкова много дребни проблеми изкачащи постоянно. Освен това в никакъв случай не изказвам предпочитания към Фолксваген, все пак "всеки си хвали своето", а аз в момента съм с Алфа Ромео и разбира се ми се иска да мога да коментирам, че колата е супер, но във всяко едно отношене, а не само в дизайн и вървене.
                        П.П. А дали са чупливи или не си правя изводи хвърляйки един поглед в разделите за съответните модели и виждайки как излизат хиляди теми със всевъзможни проблеми и почти всеки ден някой, който не използва търсачката, пуска тема със заглавие - светна ми еди какво си, даде ми еди каква си грешка - какво стана и прочие и аз гледайки моята какви номерца върти, започнах да свиквам с това, че колиците са чупливи, без да казвам от кои други марки коли са по - чупливи, за да не се сравнява на тях пък какви проблеми им изкачат. Но здраве да е, ще и робувам докато не ме стегне шапката и ще я сменя, за да продължа робството, с надеждата да е по-леко.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от dekstur Покажи съобщение
                          П.П. А дали са чупливи или не си правя изводи хвърляйки един поглед в разделите за съответните модели и виждайки как излизат хиляди теми със всевъзможни проблеми и почти всеки ден някой, който не използва търсачката, пуска тема със заглавие - светна ми еди какво си, даде ми еди каква си грешка - какво стана и прочие и аз гледайки моята какви номерца върти, започнах да свиквам с това, че колиците са чупливи, без да казвам от кои други марки коли са по - чупливи, за да не се сравнява на тях пък какви проблеми им изкачат. Но здраве да е, ще и робувам докато не ме стегне шапката и ще я сменя, за да продължа робството, с надеждата да е по-леко.
                          Не мога да разбера, учудваш се, че в автомобилен форум обсъждат проблеми на колите ли? Ами какъв е тоя форум, в който няма теми за проблеми с тях. То не е само да се хвалиш колко е хубава и колко върви.
                          Ако в края на годината съберете всички презервативи, които сте използвал и успеете да направите автомобилна гума от тях с гордост можете да я наречете GOODYEAR!
                          Alfa Romeo 166 2.0 TS + А-95Н LPi

                          Comment


                          • #14
                            [QUOTE=dekstur;1077826] просто обаче започва да ми писва да се занимавам с проблеми по колата, ежеседмично, та то няма месец, в който нещо да не изпищи и да не изпиука!

                            С алфа живота ти никога няма да е скучен
                            156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

                            Comment


                            • #15
                              [QUOTE=JoRiX;1078723]
                              Първоначално публикувано от dekstur Покажи съобщение
                              просто обаче започва да ми писва да се занимавам с проблеми по колата, ежеседмично, та то няма месец, в който нещо да не изпищи и да не изпиука!

                              С алфа живота ти никога няма да е скучен
                              Младо лесно се отказваш.
                              За последното си прав!
                              Аз са сложих Кони Спорт,ама са ми много широки джантите и малко опират калниите в гумите като се понатовари леко колата и се чудя дали да меня джантите или да си сложа старите амортисьори и нови по-твърди пружини......то и преди опираха ама при бая натоварена кола.....
                              Иначе като няма хора на задните седалки колата е супер стегната и завива кат по релси.
                              Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                              Citroen C2 1,6 Sensodrive

                              Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                              Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                              Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                              ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                              Comment

                              Working...
                              X