Известие

Collapse
No announcement yet.

Зачестиха катастрофите с Ferrari Enzo

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Зачестиха катастрофите с Ferrari Enzo

    Цък[/url]
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD, 2000 г.

  • #2
    Тия са ебати малоумниците "Автомобилът също вероятно няма да може да бъде възстановен, тъй като високата температура вероятно е увредила композитните материали...." - Енцото е разцепено на две, а те за висока температура и изгаряне говорят
    sigpic

    Comment


    • #3
      "Сякаш някакво злокобно проклятие виси над 349-те поръчкови бройки на модела Ferrari Enzo"

      Духът на основателя на Ламборджини ги е наклел яко
      Audi A6 & Alfa GTV

      Comment


      • #4
        Аз пък го отдавам на това, че всеки натиска газта яко и забравя са собствените си възможности зад волана на такава кола.......

        Пък и тя си иска да я настъпваш .....представям си как качва адреналина пропорционално на оборотите......
        98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...

        Comment


        • #5
          Абе то сигурно ако се направи статистика има толкова катастрофи и на 350 продадени тойоти - ама обикновенните коли не правят впечетление. Ако се изчисли процента на катастрофиралите ЕНЦО-та и процента на катастрофите с други автомобили ще се убедят , че не е от колата. По принцип тоя е руснак и е бил с имунитет (не се знае колко водки е изпил) и още нещо в белите държави за супер спорт кар се минават някакви курсове на писта със собствения ти спортен автомобил , за да се научиш да го владееш. Ама в Русия едва ли е така Както и в БГ
          По дискавъри съм гледал как като вземе колата собственика го задължават да мине на курс през пистата с инструктор, курс за "Супер спотр кар" - само не помня в коя държава беше - може би за Англия.
          Там правят такива диференциации - там например трябва да си карал мотор до 125 кубика 2 години за да ти разрешът да караш по голям (изкарал си курса за моторист , но трябва две години да караш малко мощен мотор) Не знам точно как е ама едно англичанче дето бачкаше с нас обясняваше как му остават още 7 месеца с малкия мотор и чак тогава можел да кара чопър (защото такива харесваше де)
          2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
          CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от BatVas
            Абе то сигурно ако се направи статистика има толкова катастрофи и на 350 продадени тойоти - ама обикновенните коли не правят впечетление. Ако се изчисли процента на катастрофиралите ЕНЦО-та и процента на катастрофите с други автомобили ще се убедят , че не е от колата. По принцип тоя е руснак и е бил с имунитет (не се знае колко водки е изпил) и още нещо в белите държави за супер спорт кар се минават някакви курсове на писта със собствения ти спортен автомобил , за да се научиш да го владееш. Ама в Русия едва ли е така Както и в БГ
            По дискавъри съм гледал как като вземе колата собственика го задължават да мине на курс през пистата с инструктор, курс за "Супер спотр кар" - само не помня в коя държава беше - може би за Англия.
            Там правят такива диференциации - там например трябва да си карал мотор до 125 кубика 2 години за да ти разрешът да караш по голям (изкарал си курса за моторист , но трябва две години да караш малко мощен мотор) Не знам точно как е ама едно англичанче дето бачкаше с нас обясняваше как му остават още 7 месеца с малкия мотор и чак тогава можел да кара чопър (защото такива харесваше де)
            Абе според мене процентно изразено, колкото е по палава колата, толкова по голям процент краш има
            Audi A6 & Alfa GTV

            Comment

            Working...
            X