Известие

Collapse
No announcement yet.

Включени светлини ?!?!?!?!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
    И не ми се спори по темата, щото нито едната от страните с мнение не може да извади твърди доводи......
    Ники, не си прав!
    Мога да извадя много твърд довод, ама няма на кой конкретно да го начукам.
    Както казах по-горе, давайте варианти за дневните светлини.
    Един линк вече има!
    Дайте и други!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • До няколко дена ще има 56-ца с такива от линка .
      Днеска сложих началото им ,с помоща на флекс.
      156 sportvagon 1.9jtd

      Comment


      • ---
        Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 16:36.
        Арфа Ромео 146 1.6 боксер

        Comment


        • Дайте идеи и за начин на свързане.

          Идеята е като включиш на контакт, да светнат. Без значение ден или нощ е.

          Интересно ми е колко е консумацията и дали ще е необходиму реле или отделен бушон за тях.

          AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
          AR 155 2.0 16v SUPER
          Toyota Corolla 2014 S Premium
          Moskvich 2140

          Comment


          • Първоначално публикувано от Tonimir Покажи съобщение
            Дайте идеи и за начин на свързане.

            Идеята е като включиш на контакт, да светнат. Без значение ден или нощ е.

            Интересно ми е колко е консумацията и дали ще е необходиму реле или отделен бушон за тях.
            Днес разгледах такава ''джиджафка'' на марка ''Сън'' две релета и копче...утре ще го снимам и цената ще споделя По темата..пълна глупост...сега на автомобил без 3-ти стоп ще има да се чудя спира ли на фарове ли е......

            Comment


            • Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
              Не е вярно!Някой бяхме на протестите.
              Подозирам че болшинството от протестиращите тук са с ксенони. Тук твьрдят че са сьс зрение на сокол, ако ги питаш обаче що ти вадят очите с тия електрожени казват че инак не виждат. Сега се притесняват за рефлекторите си май. Другото обяснение би било че не им пука за околните.



              Мога да дам линк кьм устойства които ползват кьсите, като намалят напрежението,сьответно мощноста им. Мога да посоча и схема на такова устройство.Страничен положителен ефект е плавното нарастване на напрежението, което би удьлжило живота на крушките.
              Номерьт е че не става за ксенони.
              Сещам се че вьв форумьт на Фиат имаше писано по вьпросьт. Там има и схеми и софтуерьт за контролера.
              145/146 имат фабрично заложен вариянт да ползват кьсите за дневни, добавят се 2 релета.

              За ксеноните си много прав,особено тея с китайчетата/90%/,аз отдавна се отказах от китайските ксенони-пълни боклуци са тва....................Иначе най жалката картинка е 156 със ксенон да ти светне отсреща,все едно някой бакш с Деу Ланос....................

              ---------- Post added at 07:16 ---------- Previous post was at 07:14 ----------

              Първоначално публикувано от Tonimir Покажи съобщение
              Дайте идеи и за начин на свързане.

              Идеята е като включиш на контакт, да светнат. Без значение ден или нощ е.

              Интересно ми е колко е консумацията и дали ще е необходиму реле или отделен бушон за тях.
              Начини има много,дали през контакт,дали от възбуждането на алтернатора зависи какво искаш.Допълнителни релета и бушони не се слагат,защото консумацията на ток е смешна.............
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • Най-културно би било да се пуска няколко секунди след като е запалена колата (независимо дали става дума за тая порно-пародия, дето се монтира някъде по бронята или за автоматично пускане на фаровете) - така няма да товари батерията излишно при палене, а няма и да премигваш по няколко пъти като въртиш да палиш (което пък е зле за крушките)...
                Допълнителен предпазител винаги е добре да се сложи според мен - не пречи на нищо да го има, а пък колкото и смешна да е консумацията, все може да окъси някъде.

                Comment


                • Аз си мислех да се вземе един плюс от релетата около акумулатора, които са с постоянен +12V /докато колата е на контакт/. Кабела да минава през един бушон, примерно 5А. (в случай ударят тия "фенери" на късо). какво ще кажете за тази идея? Ако трябва се взима кабел от управлението на стартера зад двигателя, ще падне голям гърч, докато се стигне. или поне така си мисля, не знам.

                  П.С: Смятам за добре, темата да се фокусира в/у начини за монтаж на въпросната глупост. Смятам, че поставянето на ДЛР е в пъти по добър варянт от това да се кара на фарове! Тия рефлектори на фаровете ни, не са за една седмица живот.
                  Лично до известна степен разбирам идеята зад "дневната светлина" и я подкрепям, но не харесвам идеята, че се прави с цел не толкова за повишаване на сигурността, колкото да е поредната хранилка на държавата. Защото ако наистина им пукаше за сигурността, щеше да отпадне забраната за каране на "халогени" през деня.
                  Last edited by Tonimir; d.m.y г., 10:55.

                  AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
                  AR 155 2.0 16v SUPER
                  Toyota Corolla 2014 S Premium
                  Moskvich 2140

                  Comment


                  • Освен фаровете на Сонар, които за Европа минават през немската Дектан, и освен диодните DRL-и (които, ако държите на сертификата, трябва да са с E4 R87, ако гледаме буквата на директивите според ИКИ на ООН), ето ви друг вариант, евтин, наш роден: http://smartdrl.com/ - идеален за двусекционни фарове - дългите на 20% и всичко заспива за 40-50 лв.
                    Две черни перли...

                    Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от -Bobby- Покажи съобщение
                      Освен фаровете на Сонар, които за Европа минават през немската Дектан, и освен диодните DRL-и (които, ако държите на сертификата, трябва да са с E4 R87, ако гледаме буквата на директивите според ИКИ на ООН), ето ви друг вариант, евтин, наш роден: http://smartdrl.com/ - идеален за двусекционни фарове - дългите на 20% и всичко заспива за 40-50 лв.
                      За жалост, ако си с ксенон, това не ти върши работа. Но идеята е много добра.

                      AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
                      AR 155 2.0 16v SUPER
                      Toyota Corolla 2014 S Premium
                      Moskvich 2140

                      Comment


                      • Е ти ксенон и на късите, и на дългите ли имаш? Да, при Н4 с ксенон е греда, обаче, както уточних - при двусекционен фар, с халогенна крушка на дългите - става. Има дори снимки на Алфи в галерията...
                        Две черни перли...

                        Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

                        Comment


                        • Друг перфектен вариант за 156 е инвестиция за лупа с би-ксенон на късите и ти остават дългите, които можеш да преправиш на "дейлайтс" с една диодна крушка примерно...

                          @Tonimir: Като ще взимаш директен "плюс", най-добре го направи от клемата на батерията - при другата опция натоварваш веригата на релето, от което ще го вземеш (друг е въпроса, че 5 светодиода не трябва да натоварят никоя верига в колата)...

                          Comment


                          • ---
                            Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 16:38.
                            Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                              Според мен точно това би ги превърнало в перфектната хранилка: защото куките ще дебнат малко след табелите за край на населеното място и ще има безброй заплеси, които ще забравят да си пуснат фаровете/светлините. А и табелата за край на населеното място не значи нищо, поне в София... Или може би ще трябва да важи табелата за винетките?

                              И ще се почне - ама това населено място ли е, ама Кокаляне в София ли е или не е, ама отвъд околомръсното е, ама пък е квартал на София, тоест е градско....ама на околомръсното в Горуляне има табела София (задраскана), начи след нея е извънградско, ама пък винетка трябва чак на излизане от Кокаляне...

                              Усещате ли каква каша ще стане?

                              Айде стига толкова, палите фаровете или купувате едни ДЛР-и с необходимите сертификати за 50-тина лева и готово.
                              Е и това е вярно в крайна сметка.
                              Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                              Нагоре по стълбата, която води надолу
                              sigpic

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                                Не доизчетох до край но предполагам има и доста екстри при това. Като софтстарт - удьлжава живота на крушките,"изпрати ме до вкьщи"- много готино в кишата и разбира се авт. включване - пази от глоби и щади батерията(зимата е важно). Да не говорим че не се налага да се кичи колата с "фешьн дрьнкулки".
                                Всички опции има, в пдф-а човека е описал всички възможни начини на свързване, в зависимост искаш ли тези екстри. За по-евтин, бърз и ефективен вариант, аз поне не се сещам.
                                Две черни перли...

                                Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

                                Comment

                                Working...
                                X