Известие

Collapse
No announcement yet.

BMW 320d Touring Facelift 2002 г. 150 к.с.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    [QUOTE=Lei-chery;1107584]
    Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
    Къде видя отрицание тук?
    Левичарка, купи си кола с десен волан, скоростния лост ще ти е по-удобен.
    QUOTE]
    Няма смисъл...аз съм гъвкава и се адаптирам.
    Нямам проблем със скоростния лост....удобен ми е.
    Звучи добре.
    Тогава защо празнуваш?
    Сподели нещо и за бмв...да си в крак с темата.
    "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
    К.М.

    Comment


    • #17
      [QUOTE=Susscrofa;1107588]
      Първоначално публикувано от Lei-chery Покажи съобщение

      Звучи добре.
      Тогава защо празнуваш?
      Сподели нещо и за бмв...да си в крак с темата.
      Преди GTV-о карах 3 г. едно BMW 320, 150к.с., 2000к. и нямах забележки. Колата се държеше добре на пътя и единственият път, в който съм имала проблеми беше, когато една зима не бях сменила все още летните гуми, та поднесе на един завой.
      Карала съм 1г. и от по-старите 3-ки и с нея не съм имала проблеми. Карала съм и една стара 5-чка известно време, отново без проблеми.След това съм пробвала и една 525 дизелка. И сега от време на време карам едно BMW М паур.
      Е, приема ли се че имам опит с тези коли, колега?
      GTV 1.8 TS

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Lei-chery Покажи съобщение
        Нямам проблем със скоростния лост....удобен ми е.
        Само да напомня, че скоростният лост е малко по-вляво!
        Съжалявам, не можах да се сдържа ...
        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Lei-chery Покажи съобщение
          Преди GTV-о карах 3 г. едно BMW 320, 150к.с., 2000к. и нямах забележки. Колата се държеше добре на пътя и единственият път, в който съм имала проблеми беше, когато една зима не бях сменила все още летните гуми, та поднесе на един завой.
          Карала съм 1г. и от по-старите 3-ки и с нея не съм имала проблеми. Карала съм и една стара 5-чка известно време, отново без проблеми.След това съм пробвала и една 525 дизелка. И сега от време на време карам едно BMW М паур.
          Е, приема ли се че имам опит с тези коли, колега?
          Изпуснала си едно "п", колежке.... пише се М паПур
          sigpic
          "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
            Само да напомня, че скоростният лост е малко по-вляво!
            Съжалявам, не можах да се сдържа ...
            Колко точно по на ляво?

            ---------- Post added at 16:56 ---------- Previous post was at 16:55 ----------

            [QUOTE=Kuker;1107595]
            Първоначално публикувано от Lei-chery Покажи съобщение
            Изпуснала си едно "п", колежке.... пише се М паПур
            Колега..едно "П" не е от значение в този живот...да не бъдем дребнави....
            GTV 1.8 TS

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Lei-chery Покажи съобщение
              Колега..едно "П" не е от значение в този живот...да не бъдем дребнави....
              Никогиш

              ---------- Post added at 17:04 ---------- Previous post was at 16:58 ----------

              Първоначално публикувано от Lei-chery Покажи съобщение
              Колега..едно "П" не е от значение в този живот...да не бъдем дребнави....
              Колежке... как така от толкова БМВ-та се хвърли на това утепано ГТВ?М?
              sigpic
              "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Kuker Покажи съобщение
                Никогиш

                ---------- Post added at 17:04 ---------- Previous post was at 16:58 ----------

                Колежке... как така от толкова БМВ-та се хвърли на това утепано ГТВ?М?
                Ами колега, обичам екстравагантните автомобили, а тази е като едно сладко червено коте, предизвика ме и я купих....и сега поправям до забрава......хахаххахха.
                Но пак я харесвам, много си пасваме с нея!

                П.П. За да не съм голословна и предната беше екстравагантна.....беше кабрио
                GTV 1.8 TS

                Comment


                • #23
                  По същество - ако е запазено и с пълна сервизна история - доказуема, не от Дупница, БМВ-то си заслужава парите, но ако смъкнат поне на 8000 лева.
                  Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                  AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                  Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                    По същество - ако е запазено и с пълна сервизна история - доказуема, не от Дупница, БМВ-то си заслужава парите, но ако смъкнат поне на 8000 лева.
                    То е на 7900...... Уж след проверки в сервиз са добре нещата.

                    Comment


                    • #25
                      И все пак си мисля, че със задното не е добра идея за зимата. Нищо че има DSC...........

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от niki_future Покажи съобщение
                        И все пак си мисля, че със задното не е добра идея за зимата. Нищо че има DSC...........
                        Това наистина няма да му помогне много - но пък колата изглежда добре
                        Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                        Comment


                        • #27
                          Турбините им са консуматив.5.5 гори,ако е със шест скорости и караш под 2000 об/м.Зимата ако не се лигавиш,неможеш да разбереш че е със задно.Общо взето е тясно като в ковчег вътре,баласта на ксенона струва към 300 кинта и смяна на съединител,2100лв.Баща ми имаше чисто ново такова.Турбината гръмна точно на 100к,съединителя свърши на 140к (оправдаха се с дефектна партида) а баласта на ксенона го изгорих аз с маркуча,опитвайки се да сваля прахоляка от кората на мотора.
                          Возията е корава,а интериора зимата скрибуца много.Гори масло още от магазина,и ако не го ръчкаш подобаващо за бмв,затлачва филтъра за твърди частици и тогава се виждаш в чудо


                          Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                            Да, за зимата определено ще му трябва втора кола. При нас едно 320д като го затрупа снега през декември



                            и след множество безуспешни опити да качи баира (с чисто нови зимни гуми) го заебаха и дойдоха да си го вземат през март

                            Иначе колата като кола е окей, но този екземпляр идва скъпичък ...
                            Пинко, стига с тия вилни зони около София....нали си накупувахте джипове..)
                            Пикливо било зимата...глупости....баварката си е кола за този който умее да кара...друг е въпроса, че всички дришлйовци се опитват да я карат...ама то такъв е живота...кон се язди, не по прилика, а този който го има....така, че с здраве...втора кола...трета кола...пълна глупост...ако имаш възможност...попълвай си автопарка...нищо лощо...той и шейха на Бахрейн има сумати коли, пардон жени)...ама не му стигат половите органи)
                            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                            Comment


                            • #29
                              А турбините им какви са? Защо се чупят така?

                              Comment


                              • #30
                                Турбините са им като на всички други коли, и не се чупят повече от на всички други коли. Градско харчи около 7, извънградско 5,5. Говорим за нормално каране, без каскадьорски изпълнения. Поддръжката е сравнително скъпа - носач към 200лв, биалетка 35лв, дори филтрите са му по 30-40лв, а този на картерните газове (задължително се сменя, и то доста често) е към 80лв... Та си правете хубаво сметката. Цената си е това според мен - нормална е. Но му трябват още 1000лв минимум за да я пусне в движение и да си кара спокойно. Слабо място - рейката. И задължително вижте дали има изгорели подгревни свещи и естествено състоянието на турбината! Също и окачването - както споменах - скъпичко е. Ако има някакви дефекти - това е повод за смъкване на цената! И надявам се, че твоя човек не вярва на километража!
                                Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
                                Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
                                BMW 328i

                                Comment

                                Working...
                                X