Известие

Collapse
No announcement yet.

Опел Инсиния - що за птица е?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Опел Инсиния - що за птица е?

    Споделете кой има опит с такова животно, най-вече с дизеловия 160-коньов двигател. Как е като вървеж, комфорт, пътно поведение?
    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

  • #2
    Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
    Споделете кой има опит с такова животно, най-вече с дизеловия 160-коньов двигател. Как е като вървеж, комфорт, пътно поведение?
    Доста приятен автомобил, аз съм карал с 220к.с. бензин, така че не мога да кажа колко ще върви със 160к.с. дизел, ама то не е и кой знае каква загадка... Комфортът е на ниво, возията е твърда като на всички нови коли, но не дразнещо, седалките са много удобни, в завой е неутрална, абе Опел правят Обзорът назад е кофти, ама какво от това .. Тоя дизел нищо чудно пак да е на Fiat
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
      Споделете кой има опит с такова животно, най-вече с дизеловия 160-коньов двигател. Как е като вървеж, комфорт, пътно поведение?
      Според мен това е най-хубавия Орел на всички времена. В завоите почти не отстъпва на Алфа 159. А и се представи перфектно в продължителния тест на AUTO BILD и получи оценка 5+. За 100 000 км не се е повредило почти нищо освен две крушки и ключалката на капака на задния капак, и не е получил 6-ца, защото една сутрин не е запалил заради някакъв проблемен софтуер на навигационната система, който през нощта изсмукал акумулатора.

      А, и още нещо - седалките са едни от най-добрите на света - отличени са от AGR (Aktion Gesunder Rücken) - доста малко коли имат подобно отличие.

      http://www.agr-ev.de/index.php/de/ge...e/50-autositze

      Двигателя е леко дефорсиран 2.0 JTDm. Особено с адаптивните амортисьори FlexRide е чудесен автомобил - може и да те друса спортно, може и да вози комфортно като S-класа. 160-коньовата версия се предлага и с 4х4, което е Haldex и работи изненадващо добре. Вече се предлага и като битурбо дизел със 190 коня и 400 Нм.

      Още не сме качили на сайта целия продължителния тест, ето само анонс:

      http://autobild.bg/?go=articles&p=de..._articleId=587
      Last edited by pinko; d.m.y г., 20:49.
      Volvo XC90 D5 '06
      Alfa Romeo Spider 2.0 '90
      Lancia Ypsilon 1.2 '00



      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
      ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
      ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

      Comment


      • #4
        Модела е Инсигниа.Мой много добър приятел купи такава за жена си.Няколко пъти съм се возил в нея.Колата,с една дума е СТРАХОТНА!Оборудването и е Космо - демек най-високото.Вътре се чувстваш много комфортно,изключително тихо е,няма абсолютно никакъв шум от трафика навън.Таблото с уредите е много красиво,цялата изработка вътре дава усещане за много луксозна кола.

        Не я е настъпвал когато съм се возил с него,но казва че е достатъчно мощна.Автоматика и е малко муден,ама пък много плавен,ако не гледаш оборотомера,няма да усетиш кога сменя скоростите.В града горяла между 6-7-8макс.

        Много,много,много "приятна" кола.


        Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
          Модела е Инсигниа.
          Произнася се Инсиния. На представянето поне така ни обясниха от Орел.

          Иначе автомата е хубав и здрав - и наистина е по-скоро комфортен, отколкото спортен. Но пък е икономичен. Волвото ми е със същия.

          http://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC
          Volvo XC90 D5 '06
          Alfa Romeo Spider 2.0 '90
          Lancia Ypsilon 1.2 '00



          ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
          ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
          ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
            В града горяла между 6-7-8макс.
            8 добре ама min ииии макса е доста след това
            sigpic
            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
              8 добре ама min ииии макса е доста след това

              Хъм, уверен ли си?

              Цитат от германския продължителен тест - в държава без ограничение на скоростта:

              При движение извън града Ecoflex-двигателят се развихряше. „Фантастичният автомобил за дълги пътувания” развиваше 235 км/ч според километража и с едно зареждане на резервоара от 70 литра изминаваше много дълги разстояния – и освен това демонстрира висока икономичност от средно 7,4 литра по време на целия тест от 100 000 километра. „Просто е невъзможно да изгорите повече от 8 л/100 километра, дори и с дълги етапи с пълна газ”, удивляваше се колегата Карл-Петер Алмщад.
              Volvo XC90 D5 '06
              Alfa Romeo Spider 2.0 '90
              Lancia Ypsilon 1.2 '00



              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
              ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
              ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                8 добре ама min ииии макса е доста след това

                Невярвам да ме лъже.


                Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                  Хъм, уверен ли си?
                  Уверен съм щото извънградско 9-ката в момента не може да ми качи над 7 и то натоварено извънградско, със стъпка на магистралата и задръствания извън, а в града ми гори 10 Та затова казвам, че 8 е минимален разход в града толкова ми гори колата с климатик от единия край на града до другия с няколко светофара и околовръстно, айде ако спра климатика може да гори толкова с още 1-2 светофара, но за истинско градско забрави. Та дали тоя Опел автомат ще гори мах 8 в града? Според мен на моето каране ще гори 11 10 коня отгоре, 100кг отгоре и автоматик.
                  Last edited by code; d.m.y г., 21:35.
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                    Уверен съм щото извънградско 9-ката в момента не може да ми качи над 7 и то натоварено извънградско, със стъпка на магистралата и задръствания извън, а в града ми гори 10 Та затова казвам, че 8 е минимален разход в града толкова ми гори колата с климатик от единия край на града до другия с няколко светофара и околовръстно, айде ако спра климатика може да гори толкова с още 1-2 светофара, но за истинско градско забрави. Та дали тоя Опел автомат ще гори мах 8 в града? Според мен на моето каране ще гори 11 10 коня отгоре, 100кг отгоре и автоматик.
                    Нещата имат много просто обяснение: дизеловата 159 е много тежка и лакома. Факт.

                    Виж градски разход на 2,3 тонен 4х4 камион с автоматик и аеродинамика на четирикрилен гардероб - Волвото не е излизало от София от ноември 2011 година - при толкова много тестови коли, дето чакат на опашка, дори не съм му купувал винетка. Зимния разход е увеличен заради печката, която работи средно 1 час на ден. След чипа на Бобо (230 к.с./440 Нм) последното зареждане показа 9,07 л/100 км. Вярно, живея леко извън града, но минавам 8 дълги светофара, 4 пешеходни пътеки и всички задръствания от Орлов мост до НДК по два пъти на ден.

                    http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/492232.html
                    Last edited by pinko; d.m.y г., 21:48.
                    Volvo XC90 D5 '06
                    Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                    Lancia Ypsilon 1.2 '00



                    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                    ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                    ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                      Според мен това е най-хубавия Орел на всички времена. В завоите почти не отстъпва на Алфа 159. А и се представи перфектно в продължителния тест на AUTO BILD и получи оценка 5+. За 100 000 км не се е повредило почти нищо освен две крушки и ключалката на капака на задния капак, и не е получил 6-ца, защото една сутрин не е запалил заради някакъв проблемен софтуер на навигационната система, който през нощта изсмукал акумулатора.

                      А, и още нещо - седалките са едни от най-добрите на света - отличени са от AGR (Aktion Gesunder Rücken) - доста малко коли имат подобно отличие.

                      http://www.agr-ev.de/index.php/de/ge...e/50-autositze

                      Двигателя е леко дефорсиран 2.0 JTDm. Особено с адаптивните амортисьори FlexRide е чудесен автомобил - може и да те друса спортно, може и да вози комфортно като S-класа. 160-коньовата версия се предлага и с 4х4, което е Haldex и работи изненадващо добре. Вече се предлага и като битурбо дизел със 190 коня и 400 Нм.

                      Още не сме качили на сайта целия продължителния тест, ето само анонс:

                      http://autobild.bg/?go=articles&p=de..._articleId=587
                      И мен седалките ме привличат - рекарото (или не знам как се води сега), не плоските, подобни са на М-пакета на БМВ, но са по-стегнати и с по-добри опори. Доближават се до 155-цата .
                      А 6-степенната ръчка как е? Комбито има ли съществена разлика в пътното поведение от седана?
                      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                        Нещата имат много просто обяснение: дизеловата 159 е много тежка и лакома. Факт.

                        Виж градски разход на 2,3 тонен 4х4 камион с автоматик и аеродинамика на четирикрилен гардероб - Волвото не е излизало от София от ноември 2011 година - при толкова много тестови коли, дето чакат на опашка. Зимния разход е увеличен заради печката, която работи средно 1 час на ден. След чипа на Бобо последното зареждане показа 9,07 л/100 км. Вярно, живея леко извън града, но минавам 8 дълги светофара, 4 пешеходни пътеки и всички задръствания от Орлов мост до НДК по два пъти на ден.

                        http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/492232.html
                        Гледай сега Pinco, винаги е много интересно да има някакви чудеса около автомобилите но такива .. няма
                        По тоя маршрут, който си посочил, не го знам какъв е точно но с 9-ката ще съм 2л отдолу на твоето Волво във всякакви режими, разбирай че ако ти лепна Волвото градско в Бс под 13 няма да слезе Т.е. е по-лакомо и много, много по-тежко Та не виждам този пример защо си го дал - около него не може да се завърти никакъв спор
                        sigpic
                        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                          Гледай сега Pinco, винаги е много интересно да има някакви чудеса около автомобилите но такива .. няма
                          Хубу де, няма да спорим, не съм карал други коли и не знам колко горят. Хората са жулили Инсинията по германските магистрали с 235 км/ч по километраж, минали са 100 000 км и се учудват, че гори толкова малко - ти не, та не. Аз също съм я жулил по същите магистрали и ми се стори много икономична. Две седмици, и то в големия студ през зимата, карах същата Инсиния, ама 4х4 по моя маршрут в София и гореше 5,6/100 км. Тоест при "нормално" градско ще гори максимум, ама максимум 8 - и то 4х4. А тая с предно ще гори по-малко.

                          Аре стига толкова, признавам - 159 е най-икономична.
                          Volvo XC90 D5 '06
                          Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                          Lancia Ypsilon 1.2 '00



                          ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                          ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                          ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                            А 6-степенната ръчка как е? Комбито има ли съществена разлика в пътното поведение от седана?
                            Ми ръчка като ръчка. Нормалната е добре, нямам възражения, а версията Ecoflex или нещо подобно беше е с по-дълги предавателни числа - и като че ли са подбрани една идея по-сполучливо. Но е въпрос на вкус. Взимай и тествай - тия неща не могат да се разкажат, трябва да се усетят. Лично аз не усетих някаква особена разлика между комбито и седана. То тия неща се влияят от толкова много неща - например ако комбито е със 17-ки, а седана с 18-ки, човек може да си извади грешни изводи за самата кола ...

                            Ако те вълнува, в понеделник ще ходя да взимам Ампера за една седмица, да и правя тест "Всекидневие", демек дали ще може да изкара един пълен работен ден само на ток и такива работи. Да питам ли кви тестови Инсинии имат?
                            Volvo XC90 D5 '06
                            Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                            Lancia Ypsilon 1.2 '00



                            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                            ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                            ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                              Хубу де, няма да спорим, не съм карал други коли и не знам колко горят. Хората са жулили Инсинията по германските магистрали с 235 км/ч по километраж, минали са 100 000 км и се учудват, че гори толкова малко - ти не, та не. Аз също съм я жулил по същите магистрали и ми се стори много икономична. Две седмици, и то в големия студ през зимата, карах същата Инсиния, ама 4х4 по моя маршрут в София и гореше 5,6/100 км. Тоест при "нормално" градско ще гори максимум, ама максимум 8 - и то 4х4. А тая с предно ще гори по-малко.

                              Аре стига толкова, признавам - 159 е най-икономична.
                              Пинко, на тая кола и дават 9,2 градско по каталог, а всеки, който не пада от небето знае, че тези стойности са силно занижени.
                              http://opel.testdrive.bg/modificatio...Automatik.html

                              Даже това са данни на Инсиния с предно, смятай че 4х4 сигурно удря 10-ка по каталог, а като се качиш не ми се смята ..
                              Продават ги на 50м от мен, ще взема една такава от колегите, ще я покарам градско и ще ти постна снимка с разхода и ще стане много смешно, просто не ми се занимава Моите уважения
                              Last edited by code; d.m.y г., 22:25.
                              sigpic
                              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                              Comment

                              Working...
                              X