Известие

Collapse
No announcement yet.

Мерцедес Мл или Фолцваген Туарег

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Мерцедес Мл или Фолцваген Туарег

    Тъй като от няколко месеца ми се въртят десетки идеи каква кола да си купя. Заделеният бюджет ми подсказва, че по обявите до 35000 има варианти от 2007-08. Ще се радвам да споделите,ако имате преки наблюдения върху тези два модела. За 3-4 месеца бях взел на дядото колата Каптива 2011 модел. Толкова зле вози тязи кола, че нямам думи. Седалките са толкова твърди, че имах чувството сядам върху пън. Мисля, че при тези два модела няма да е така но …
    Сърцето ми иска х6, но за тези пари чак след 4-5 години.
    Last edited by ziko; d.m.y г., 19:03.
    Alfa Romeo 159 TI, 2.4 JtdM Q4
    ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v m-jet. 2005 FL

    YAMAHA YZF R1 150 hp. 2003

  • #2
    Според мен въпросът "МВ или VW?" е направо риторичен. Много ясно, че Мерцедес няма да строшиш толкова пари за голям Голф.
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #3
      Защо си задаваш въпроса тук? До колкото виждам пише клуб Алфа Ромео. Предполагам, че колегите от Мерцедес или "Фолцваген" форума ще ти помогнат на драго сърце с информация и съвети. Като вземеш х6-цата да не забравиш да я боядисаш черен мат с черни джанти и да и сложиш номер от типа "9999"...

      Comment


      • #4
        Понеже от известно време се кана си купя някакъв джип, съм пробвал какво ли не. Та според мен МЛ е много по добър безпроблемен и даже значително по евтин за потдръжка. Има няколко варианта със въздушно окачване и без него. Със офроуд пакет които включва понижаващи, и блокаж на централен и заден диф. 320cdi харчи поне 1л по малко от 3.0ТДИ-то на туарега. Та от всичките проби тестове и разпитване на приятели аз лично се спрях на МЛ.
        Ако те интересува нещо питай с каквото мога ще помогна.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
          Защо си задаваш въпроса тук? До колкото виждам пише клуб Алфа Ромео. Предполагам, че колегите от Мерцедес или "Фолцваген" форума ще ти помогнат на драго сърце с информация и съвети. Като вземеш х6-цата да не забравиш да я боядисаш черен мат с черни джанти и да и сложиш номер от типа "9999"...
          Първия форум в който съм членувал беше този.Колкото и да не познавам се с немалко хора от тука.Тия изрази които се употребяват там например"да пишеш с лайна по стената" и още разни такива просто не ми допадат и за това пиша тука.С две думи АЗ тука се чувствам у дома.

          Първоначално публикувано от gigi Покажи съобщение
          Понеже от известно време се кана си купя някакъв джип, съм пробвал какво ли не. Та според мен МЛ е много по добър безпроблемен и даже значително по евтин за потдръжка. Има няколко варианта със въздушно окачване и без него. Със офроуд пакет които включва понижаващи, и блокаж на централен и заден диф. 320cdi харчи поне 1л по малко от 3.0ТДИ-то на туарега. Та от всичките проби тестове и разпитване на приятели аз лично се спрях на МЛ.
          Ако те интересува нещо питай с каквото мога ще помогна.
          При оглед на обявите видях,че повечето мерцедеси имат въздушно окачване,които са били доста проблемни,а на този офроуд пакет като цяло държа да го има,но го срещнах при екземпляр от порядака на 50000 лв. мисля че беше.Мерцедеса гледам е със 7 степенна кутия,а не знам при туарега е с колко и коя скоростна кутия е по надеждна? Най много държа на возията да не е като на каптивата
          Last edited by ziko; d.m.y г., 21:02.
          Alfa Romeo 159 TI, 2.4 JtdM Q4
          ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v m-jet. 2005 FL

          YAMAHA YZF R1 150 hp. 2003

          Comment


          • #6
            Е то каптивата е деу, по-зле надали ще е. Като цяло тия мл-и не се славят с висока надеждност. Даже днес в планината засякох един, който не искаше да запали и го бяха наобиколили... Туарега на мен ми лично ми е грозен. На твое място бих се замислил за x5 или някой паркетник на Тойота.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ziko Покажи съобщение

              При оглед на обявите видях,че повечето мерцедеси имат въздушно окачване,които са били доста проблемни,а на този офроуд пакет като цяло държа да го има,но го срещнах при екземпляр от порядака на 50000 лв. мисля че беше.Мерцедеса гледам е със 7 степенна кутия,а не знам при туарега е с колко и коя скоростна кутия е по надеждна? Най много държа на возията да не е като на каптивата
              Въздушното при Туарега е по проблемно, по шумен е, вътре е с по евтини материали, носачите са по скъпи, дискове и накладки също са скъпи защото са като за кайен, имат проблем с лагер на кардана. Имат проблем с дюзите. Един от подизпълнителите с които работя е луд фен на фолксваген даже бусове и баничарки са му ФВ. Та впечатленията освен от тук от там са ми и от неговия Туарег 3.0тди. 6-скорости е и е доста тромав.
              МЛ-а има проблем с възглавниците, но по рядко а и не са кои знае колко скъпи, ето тука има цени http://въздушни-възглавници.com/ http://vabonti-airmatic.com/
              Мл 320сди има някакъв проблем между 2005 2006г с всмукателния колектор, люпи се отвътре материала и скапва турбината, имат проблеми и с датчиците на парктроника. За друго по често срещано незнам.
              Возията на премиум джиповете няма общо със Каптива, Хюндай и т.н.
              Както и да го мислиш е до късмет, всички нови се скапват на определено време и ако ще го мислиш че като се счупи трябва да дадеш 1500лв примерно хич не се занимавай с такива джипове. По груба сметка в Туарега моя човек за 4г е налял 20 000лв. Това са застраховки, данъци, обслужване, ремонти, гуми, без гориво. Минал е към 100 000км като го купува на 50 000км върнат от лизинг.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ziko Покажи съобщение
                Първия форум в който съм членувал беше този.Колкото и да не познавам се с немалко хора от тука.Тия изрази които се употребяват там например"да пишеш с лайна по стената" и още разни такива просто не ми допадат и за това пиша тука.С две думи АЗ тука се чувствам у дома.


                При оглед на обявите видях,че повечето мерцедеси имат въздушно окачване,които са били доста проблемни,а на този офроуд пакет като цяло държа да го има,но го срещнах при екземпляр от порядака на 50000 лв. мисля че беше.Мерцедеса гледам е със 7 степенна кутия,а не знам при туарега е с колко и коя скоростна кутия е по надеждна? Най много държа на возията да не е като на каптивата
                Както каза Гиги,на Туарега въздушното е по-скапано и доста по скъпо,само ще ти кажа,че ние сме ремонтирали окачване на Туарег,сменяхме му компресора и сложихме от МЛ,защото струваше 800 лв. а оригиналния на Туарега 3000 лв.
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #9
                  Аре Жоре от кога чакам да ме повозишБах тва избиране
                  Volvo S80 D5 awd 2010г.

                  Comment


                  • #10
                    Колега ML-а доста по-добър от Туарег .
                    Мой приятел изкара Туарег от автосалона ,през 2011-та и се скъса от проблеми . Неговия е мисля 2.5 ТДИ , автоматик .
                    на 60 000 км. е и ече 2 турбини смени , както и нещо по окачването , което е въздушно и беше няколко големи пари ...

                    Кака ми кара пък ML . Нейния е с доста неприятен мотор - 350 бензин , автоматик . Еми ... не е имала никакви проблеми до сега ... вече 50-60 000 км. Нейния е 2010-та .
                    145 1.6 ТС '97 ех.
                    145 1.9 JTD '00
                    307 CC 2.0 '04

                    Comment


                    • #11
                      MB!
                      Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                      Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                      Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                      Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                      Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                      Comment


                      • #12
                        туарега вътре е тесен и седалките му са твърди. ако се возиш на задната седалка е още по-кофти. за мл-а не знам.
                        точка

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ziko Покажи съобщение
                          Тъй като от няколко месеца ми се въртят десетки идеи каква кола да си купя. Заделеният бюджет ми подсказва, че по обявите до 35000 има варианти от 2007-08. Ще се радвам да споделите,ако имате преки наблюдения върху тези два модела. За 3-4 месеца бях взел на дядото колата Каптива 2011 модел. Толкова зле вози тязи кола, че нямам думи. Седалките са толкова твърди, че имах чувството сядам върху пън. Мисля, че при тези два модела няма да е така но …
                          Сърцето ми иска х6, но за тези пари чак след 4-5 години.
                          За тия пари си взимаш прекрасен Кайен. Офроуд възможностите му надхвърлят и тези на МЛ-а и тези на Таурега. И все пак е порше..

                          Иначе МЛ-а. Нямам впечатления за здравина, но за дизайн определено ми е фаворит. Таурега си е леко грозен.
                          Last edited by Mind_Control; d.m.y г., 10:58.
                          Lexus IS200

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
                            И все пак е порше..
                            Абе не знам кво Порше е, бил съм в завода на Холцваген/Алди в Братислава, Словакия - Кайена, Туарега и Ку7 се правят там, само някои Порше-матори (V8 и V8 турбо ) пристигат от Щутгарт, V6 и V6 дизела са си на Холцваген (и се правят в Гьор, Унгария).

                            По-наточените версии се досглобяват в завода на Порше в Лайпциг, тоест монтират се някои по-качествени кожени седалки, тапицирано с кожа табло и таквиз глезотии. Иначе си е чист Холцваген.
                            Volvo XC90 D5 '06
                            Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                            Lancia Ypsilon 1.2 '00



                            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                            ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                            ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                              Абе не знам кво Порше е, бил съм в завода на Холцваген/Алди в Братислава, Словакия - Кайена, Туарега и Ку7 се правят там, само някои Порше-матори (V8 и V8 турбо ) пристигат от Щутгарт, V6 и V6 дизела са си на Холцваген (и се правят в Гьор, Унгария).

                              По-наточените версии се досглобяват в завода на Порше в Лайпциг, тоест монтират се някои по-качествени кожени седалки, тапицирано с кожа табло и таквиз глезотии. Иначе си е чист Холцваген.
                              Aбсолютно,и не знам защо колегата си мисли,че Кайена е по проходим.............та тя Пандата е по проходима от него
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment

                              Working...
                              X