Известие

Collapse
No announcement yet.

Какво ще кажете за сметките на тока

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
    Не но и там съм чувал да кълват на подобни теории... кемтрейлс и хаарп не сме ги измислили ние.
    Пък нека съм тъп, че ги оборвам

    Аналоговия електромер има някакъв праг под който не мери - няма достатъчно сила да завърти диска, при цифровия такъв праг няма, за това може да отчете и зарядно за телефон.

    Никой не си играе с електромерите, пак казвам разгледайте си сметките внимателно и сверявайте с електромерите.

    ---------- Post added at 23:55 ---------- Previous post was at 23:52 ----------



    Баф тоя датчик, имам цял фризер зарязан работещ на село, 3-4 лв. му е "налога".
    По фактура колко е начислено?
    Обръщението "тъп" беше към бълг. народ, не пряко към теб....но както и да е....
    ...тези надути сметки не са случайни....да се върнем по назад....референдум за АЕЦ.....нечий интереси...а сега ми кажи не сме ли тъпи и дали не ни маниполират.....
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

    Comment


    • #92
      Аз поначало съм с 'нов' електромер. Сметките спрямо 2011-2012 се движат подобни, въпреки новите цени на тока. Месеците са за получаване на сметката, не за отчетеният период.

      Ноември 2011 - 668 кВтч - 112.99 лв.
      Декември 2011 - 917 - 154
      Януари 2012 - 1200 - 194
      Февруари 2012 - 1211 - 196

      Ноември 2012 - 356 - 67
      Декември 2012 - 713 - 134
      Януари 2013 - 1228 - 224

      Средномесечни температури за:
      Ноември 2011 - 2.7 гр.
      Декември 2011 - 1.2
      Януари 2012 - минус 2.2
      Февруари 2012 - минус 3.6

      Ноември 2012 - 7.7
      Декември 2012 - минус 0.8
      Януари 2013 - 0.6
      Февруари 2013 (досега) - 2.3

      Надявам се идващата сметка да е надолу, ако гледаме температурите.
      Иначе съм 'стандартно' оборудван - бойлер, радиатор, печки, котлони, пералня, компютър и т.н.
      Last edited by didod; d.m.y г., 09:01.
      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
      Lancia Kappa JTD '98 -

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        По електропреносната мрежа се предават разни сигнали за управление на часовници, синхронизация, превключване на тарифи.........и само един Господ и стари баби знаят тези новите електромери как им се въздейства дистанционно...........
        Масово хората забелязват, че сметките им са се увеличили веднага след подмяната на електромерите. При мен също.
        Колега , часовниците и електромерите нямат синхронизация с мрежата за управление и т.н. за да бъде изградена такава система която си представяш се използват маршрутизатори и тези електромери са дистанционни, но няма как да се манипулира.... не пиша във форума , но чета доста и виждам че познанията са ти сериозни, и не би следвало да пишеш подобни недомислици. "Новите" Статичните електромери са с по висок клас на точност каквито са изискванията на ДКЕВР за СТИ (средствата за търговско измерване) , разликите в сметките при статичните и индукционните електромери смятам, че можеш да си ги обясниш и сам
        GTV 2.0 TS 16V 1998
        HYUNDAI I20 1.1 CDRi 2013

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от bobi_kvo Покажи съобщение
          Колега , часовниците и електромерите нямат синхронизация с мрежата за управление и т.н. за да бъде изградена такава система която си представяш се използват маршрутизатори и тези електромери са дистанционни, но няма как да се манипулира.... не пиша във форума , но чета доста и виждам че познанията са ти сериозни, и не би следвало да пишеш подобни недомислици. "Новите" Статичните електромери са с по висок клас на точност каквито са изискванията на ДКЕВР за СТИ (средствата за търговско измерване) , разликите в сметките при статичните и индукционните електромери смятам, че можеш да си ги обясниш и сам
          Не твърдя нищо конкретно относно това какво и как се управлява дистанционно, защото не съм запознат в детайли. Единственото, което знам е че някакво дистанционно управление (може би на улично осветление или нещо друго) се практикува.
          Базирам твърдението си върху наблюдението на поведението на известен брой UPS - и пръснати из София и страната, които регистрират в един и същи момент серии от входни въздействия - вероятно управляващите сигнали.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Не твърдя нищо конкретно относно това какво и как се управлява дистанционно, защото не съм запознат в детайли. Единственото, което знам е че някакво дистанционно управление (може би на улично осветление или нещо друго) се практикува.
            Базирам твърдението си върху наблюдението на поведението на известен брой UPS - и пръснати из София и страната, които регистрират в един и същи момент серии от входни въздействия - вероятно управляващите сигнали.
            Улично осветление използва това : http://i488.photobucket.com/albums/r...nika%202/2.jpg , или фото-клетка или дистанциионо включване (тунели и други отдалечени обекти) като последното е скъпо и се прави в много много редки случаи на прима виста последен такъв обект бяха тунелите Витиня, но там беше ремонт на стара инсталация
            http://www.elektrouslugi.com/outpage...r/41708-II.htm тук пише доста неща -"стойности на коефициента на едновременност в зависимост от броя на жилищата и начина на отопление" (отговор на въпроса защо пада напрежението - логичен )Не ме разбирай погрешно моето мнение на гражданин е че трябва да се изгради такава инфраструктура която да е надеждна и безопасна, при проблеми (падове на напрежение) си има съответните технически решения за подобряване на показателите на ел.мреца..Но при положение че сградите в които живеем ,прекаленото застрояване и консумацията на електроенергия са пряко свързани, (пример за това е ,че България е може би единствената страна в ЕС която използва за отопление ел.ток) при положение че в сградите този коеф.на едновременност е смятан за смесено отопление ,а не основно с електрическа енергия то би ли било възможно ние сами да променяме показателите (напрежението) на мрежата.
            GTV 2.0 TS 16V 1998
            HYUNDAI I20 1.1 CDRi 2013

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от bobi_kvo Покажи съобщение
              Но при положение че сградите в които живеем ,прекаленото застрояване и консумацията на електроенергия са пряко свързани, (пример за това е ,че България е може би единствената страна в ЕС която използва за отопление ел.ток) при положение че в сградите този коеф.на едновременност е смятан за смесено отопление ,а не основно с електрическа енергия то би ли било възможно ние сами да променяме показателите (напрежението) на мрежата.
              Токът се използва да отопление на доста жилища в Германия например. Незнам от къде я извадихте тази статистика, че България била единствената... Да не говориме за Италия и Гърция, където климатът е мек и би било лудост да се отопляваш с нещо друго освен ток.
              Lexus IS200

              Comment


              • #97
                Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
                Токът се използва да отопление на доста жилища в Германия например. Незнам от къде я извадихте тази статистика, че България била единствената... Да не говориме за Италия и Гърция, където климатът е мек и би било лудост да се отопляваш с нещо друго освен ток.
                "Топлофикационните дружества са се постарали да направят справка как е в европейските държави. В Полша включват електрически отоплителен уред в контакта само 25% от домакинствата, в Чехия този процент е 26, в Румъния на ток са 27 на сто от семействата. В Естония електроенергия използват за отопление 27 на сто, във Финландия - 28, в Естония - 29. Средно в 27-те държави на ЕС ток за топлене ползват 30% от домакинствата."


                линк към статията : http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=1597875
                GTV 2.0 TS 16V 1998
                HYUNDAI I20 1.1 CDRi 2013

                Comment


                • #98
                  Първоначално публикувано от bobi_kvo Покажи съобщение
                  "Топлофикационните дружества са се постарали да направят справка как е в европейските държави. В Полша включват електрически отоплителен уред в контакта само 25% от домакинствата, в Чехия този процент е 26, в Румъния на ток са 27 на сто от семействата. В Естония електроенергия използват за отопление 27 на сто, във Финландия - 28, в Естония - 29. Средно в 27-те държави на ЕС ток за топлене ползват 30% от домакинствата."


                  линк към статията : http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=1597875
                  И според теб 30% е нищо? Ти си противоречиш ми се струва... От почти никой до 30% разликата е, като от земята до небето горе долу.
                  Last edited by Mind_Control; d.m.y г., 14:43.
                  Lexus IS200

                  Comment


                  • #99
                    ок, не искам да споря кое е малко и кое е много , факт че в германия "зелена добавка" в сметките няма (защото се стимулират обикновените хора да изграждат ВЕИ) , факт че в Германия произвеждаш ток и го продаваш на ЕРП-то. темата мисля беше друга ...... Поздрави !
                    GTV 2.0 TS 16V 1998
                    HYUNDAI I20 1.1 CDRi 2013

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от bobi_kvo Покажи съобщение
                      Улично осветление използва това : http://i488.photobucket.com/albums/r...nika%202/2.jpg , или фото-клетка или дистанциионо включване (тунели и други отдалечени обекти) като последното е скъпо и се прави в много много редки случаи на прима виста последен такъв обект бяха тунелите Витиня, но там беше ремонт на стара инсталация
                      http://www.elektrouslugi.com/outpage...r/41708-II.htm тук пише доста неща -"стойности на коефициента на едновременност в зависимост от броя на жилищата и начина на отопление" (отговор на въпроса защо пада напрежението - логичен )Не ме разбирай погрешно моето мнение на гражданин е че трябва да се изгради такава инфраструктура която да е надеждна и безопасна, при проблеми (падове на напрежение) си има съответните технически решения за подобряване на показателите на ел.мреца..Но при положение че сградите в които живеем ,прекаленото застрояване и консумацията на електроенергия са пряко свързани, (пример за това е ,че България е може би единствената страна в ЕС която използва за отопление ел.ток) при положение че в сградите този коеф.на едновременност е смятан за смесено отопление ,а не основно с електрическа енергия то би ли било възможно ние сами да променяме показателите (напрежението) на мрежата.

                      Понеже виждам, че си запознат, използвам случая отново да попитам конкретно (за да не правя погрешни догадки), и ако не представлява някаква тайна:

                      За какви цели се използва изпращането на управляващи сигнали по електропреносната мрежа?
                      В състояние съм да изпратя логове за регистрирани такива въздействия по едно и също време в различни региони от София.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Понеже виждам, че си запознат, използвам случая отново да попитам конкретно (за да не правя погрешни догадки), и ако не представлява някаква тайна:

                        За какви цели се използва изпращането на управляващи сигнали по електропреносната мрежа?
                        В състояние съм да изпратя логове за регистрирани такива въздействия по едно и също време в различни региони от София.
                        Модулна цифрова система за телемеханика, автоматика и релейна защита за енергийни обекти.

                        Предназначена е за работа в обекти като възлови станции (ВС), трафопост (ТП) и разединител открит стълбищен (РОС) с цел по-бързо извършване на манипулации по изключване на повредени участъци от електропровода.

                        Системата е изградена на две нива:
                        Високо ниво – Операторска (Диспечерска) станция – (ОС)
                        Ниско ниво – Локална станция (ЛС)

                        Операторска станция
                        Операторската станция е апаратно-програмен комплекс, състоящ се от следното:
                        1.Апаратна част - представлява персонален компютър (РС), работещ в среда на Windows.
                        Връзката между Операторската станция и обекта за управление се реализира чрез радиостанции, мобилен телефон, селищен телефон или специализиран ВЧ канал, включвани към РС посредством модеми.
                        2.Програмното осигуряване се състои от специализиран програмен пакет Remote Control, осигуряващ:
                        - Комуникация в реално време в зависимост от избрания комуникационен канал с Локалните станции;
                        - До 4096 енергийни обекта за управление;
                        - Работа с мнемосхеми включително редактиране на мнемосхемите в процеса на експлоатация;
                        - Водене на оперативен дневник на възникналите събития;
                        - Пароли за всяко лице, работещо с програмата;
                        - Конфигуриране на параметрите на Локалните станции;
                        - Сверяване на времето на Локалните станции;
                        - Визуализация и анализ на снети от аварийните регистратори събития;

                        Локална станция
                        Локалната станция е изградена на модулен принцип (от един до шестнадесет модула с общ комуникационен канал).

                        Функционално всеки модул се състои от три части:
                        - телемеханика ( телесигнализация, телеизмерване на I, U, P, Q, E и телеуправление)
                        - релейна защита за извод средно напрежение: МТЗ, ЗЗ, АПВ.
                        - регистратор на преходни процеси.
                        Телемеханиката включва:
                        - Телеуправление - приема команда от Операторската станция и подава към съответния изход импулс с настройваема продължителност или комутира реле за взаимна блокировка.

                        - Телесигнализация - предава към ОС информация за промяната в състоянието на цифровите входове, вид на късото съединение, състояние на защитите, изпълнение на командите от телеуправлението и защитите и т.н.

                        - Телеизмерване - предават се към ОС данни за текущите стойности на тока, напрежението, активната и реактивната мощност, активната и реактивната енергия и т.н.
                        - Осигурява необходимите блокировки в контролирания обект.

                        Релейната защита и автоматика включват:
                        - Максималнотокова защита.
                        - Земна защита.
                        - Токова отсечка.
                        - Автоматично повторно включване.

                        Регистратор на преходни процеси:
                        Устройството може да регистрира преходни процеси автоматично при откриване на късо съединение или да прави запис по желание на оператора с цел проверка на текущите параметри на системата.
                        При късо съединение регистраторът работи в един от двата режима:
                        - регистрация на моментни стойности – в този режим могат да се извършват записи с обща продължителност 50 секунди всички токове и напрежения с честота на сканиране 1000 Hz.

                        - регистрация на ефективни стойности- в този режим могат да се извършват 40 записа по 25 секунди запис и 1 секунда предистория на ефективните токове и напрежения. Ефективните стойности на всички токове и напрежения се изчисляват за всеки период от записа.
                        Времето и критериите за аварийните записи са свободно програмируеми и могат да се въвеждат от Операторската Станция, от пулт на Главния контролер или от диагностичен интерфейс RS232.

                        Локалната станция можа да осъществи връзка с ОС по един или два канала чрез използване на радиостанции, мобилен телефон, селищен телефон или специализиран ВЧ канал по електропроводи средно напрежение. ЛС притежава и допълнителен интерфейс RS232 за връзка с РС ( Laptop).
                        GTV 2.0 TS 16V 1998
                        HYUNDAI I20 1.1 CDRi 2013

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
                          Токът се използва да отопление на доста жилища в Германия например. Незнам от къде я извадихте тази статистика, че България била единствената... Да не говориме за Италия и Гърция, където климатът е мек и би било лудост да се отопляваш с нещо друго освен ток.
                          Ти си гений!
                          Сравни ни с Гърция и Италия.
                          "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                          К.М.

                          Comment


                          • Дано се вижда.
                            Attached Files
                            166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              По електропреносната мрежа се предават разни сигнали за управление на часовници, синхронизация, превключване на тарифи.........и само един Господ и стари баби знаят тези новите електромери как им се въздейства дистанционно...........
                              Масово хората забелязват, че сметките им са се увеличили веднага след подмяната на електромерите. При мен също.
                              Откровени глупости (извинявам се)! Тарифите са предварително заредени в електромерите. Моделите, които монтират в момента са с вградени часовници, а тези които нямат часовници получават сигнал от външен такъв, монтиран в таблото.

                              А иначе сметките винаги са били високи, просто сега някой нагъл популист се е сетил предизборно да яхне тази вълна, независимо, че и той е участвал в този монопол преди година-две-три. Голямата сметка идва не от консумацията, която си е коректно отчетена, а от всички добавки, които са към 55% от общата сума. И това е абсурдът!
                              ex Alfa Romeo 156 '02 1.9 JTD
                              ex Alfa Romeo 159 '06 1.9 JTDm
                              Alfa Romeo Brera Italia Independent '10 3.2 V6 Q4
                              Alfa Romeo 4C

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от bobi_kvo Покажи съобщение
                                Модулна цифрова система за телемеханика, автоматика и релейна защита за енергийни обекти.

                                Предназначена е за работа в обекти като възлови станции (ВС), трафопост (ТП) и разединител открит стълбищен (РОС) с цел по-бързо извършване на манипулации по изключване на повредени участъци от електропровода.

                                Системата е изградена на две нива:
                                Високо ниво – Операторска (Диспечерска) станция – (ОС)
                                Ниско ниво – Локална станция (ЛС)

                                Операторска станция
                                Операторската станция е апаратно-програмен комплекс, състоящ се от следното:
                                1.Апаратна част - представлява персонален компютър (РС), работещ в среда на Windows.
                                Връзката между Операторската станция и обекта за управление се реализира чрез радиостанции, мобилен телефон, селищен телефон или специализиран ВЧ канал, включвани към РС посредством модеми.
                                2.Програмното осигуряване се състои от специализиран програмен пакет Remote Control, осигуряващ:
                                - Комуникация в реално време в зависимост от избрания комуникационен канал с Локалните станции;
                                - До 4096 енергийни обекта за управление;
                                - Работа с мнемосхеми включително редактиране на мнемосхемите в процеса на експлоатация;
                                - Водене на оперативен дневник на възникналите събития;
                                - Пароли за всяко лице, работещо с програмата;
                                - Конфигуриране на параметрите на Локалните станции;
                                - Сверяване на времето на Локалните станции;
                                - Визуализация и анализ на снети от аварийните регистратори събития;

                                Локална станция
                                Локалната станция е изградена на модулен принцип (от един до шестнадесет модула с общ комуникационен канал).

                                Функционално всеки модул се състои от три части:
                                - телемеханика ( телесигнализация, телеизмерване на I, U, P, Q, E и телеуправление)
                                - релейна защита за извод средно напрежение: МТЗ, ЗЗ, АПВ.
                                - регистратор на преходни процеси.
                                Телемеханиката включва:
                                - Телеуправление - приема команда от Операторската станция и подава към съответния изход импулс с настройваема продължителност или комутира реле за взаимна блокировка.

                                - Телесигнализация - предава към ОС информация за промяната в състоянието на цифровите входове, вид на късото съединение, състояние на защитите, изпълнение на командите от телеуправлението и защитите и т.н.

                                - Телеизмерване - предават се към ОС данни за текущите стойности на тока, напрежението, активната и реактивната мощност, активната и реактивната енергия и т.н.
                                - Осигурява необходимите блокировки в контролирания обект.

                                Релейната защита и автоматика включват:
                                - Максималнотокова защита.
                                - Земна защита.
                                - Токова отсечка.
                                - Автоматично повторно включване.

                                Регистратор на преходни процеси:
                                Устройството може да регистрира преходни процеси автоматично при откриване на късо съединение или да прави запис по желание на оператора с цел проверка на текущите параметри на системата.
                                При късо съединение регистраторът работи в един от двата режима:
                                - регистрация на моментни стойности – в този режим могат да се извършват записи с обща продължителност 50 секунди всички токове и напрежения с честота на сканиране 1000 Hz.

                                - регистрация на ефективни стойности- в този режим могат да се извършват 40 записа по 25 секунди запис и 1 секунда предистория на ефективните токове и напрежения. Ефективните стойности на всички токове и напрежения се изчисляват за всеки период от записа.
                                Времето и критериите за аварийните записи са свободно програмируеми и могат да се въвеждат от Операторската Станция, от пулт на Главния контролер или от диагностичен интерфейс RS232.

                                Локалната станция можа да осъществи връзка с ОС по един или два канала чрез използване на радиостанции, мобилен телефон, селищен телефон или специализиран ВЧ канал по електропроводи средно напрежение. ЛС притежава и допълнителен интерфейс RS232 за връзка с РС ( Laptop).

                                Благодаря ти за изчерпателната информация!



                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X