Известие

Collapse
No announcement yet.

Ланча Тезис.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
    Зависи за кой пазар говорим,ако говорим за пазара на коли втора ръка то Алфа в България си е масовка.......ако говорим за световния пазар на нови автомобили.......е там е пълна скръб,силно е застрахована да стане масовка с тия цели два модела от които единия го бъркам с нова КИА.
    Пазара на коли втора ръка не носи пряк приход на концерна, за това не го коментираме.

    Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
    И ти ли не виждаш очОвадните разлики в продукта автомобил и продукта музика и тоталната липса на база за сравнение??? ДА за естетическите и културни стойности на изкуството като продукт не може да се съди по продажбите, но автомобила не е такъв продукт, това да задоволява естетическите ти възприятия съвсем не е важно за масата потребители. Ако за теб това е най- важно, моите уважения имаш свободата да харчиш парите си както намериш за добре. Но да твърдиш, че ръста на продажби респективно печалба и избора направен в очакване на по-високо качество (във всяко едно отношение) не е от значение за една фирма е меко казано- напълно невярно твърдение!
    Всичко е въпрос на маркетинг и реклама, нещо, което италианците явно не умеят добре, което не прави колите им по-лоша стока от другите, които продават повече. Така или иначе, преди да притежаваш колата, няма как да разбереш нейните качества и слаби страни, а се водиш от други фактори, като реклама, някое ревю (често платено), собствени и чужди вътрешни убеждения, предубеждения и т.н.
    Аз не робувам на малки, Алфа ми харесва и не ми пука кой какво мисли за нея. Ако Алфа няма какво вече да ми предложи, ще си взема автомобил от друга марка, но си оставам фен и ще чакам по-добри времена за нея. Кой колко продал ми е през крачола.

    Comment


    • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
      Пазара на коли втора ръка не носи пряк приход на концерна, за това не го коментираме.
      ......ми кометирай пазара на нови Кии.....пардон....Алфи......
      Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
      Citroen C2 1,6 Sensodrive

      Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
      Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
      Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

      ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

      Comment


      • Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
        ......ми кометирай пазара на нови Кии.....пардон....Алфи......
        Ми аз него коментирам, къде съм засегнал пазара на старо?

        Comment


        • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
          Ми аз него коментирам, къде съм засегнал пазара на старо?
          Пазара на старо го дадох като пример и посочих конкретно България......въпреки,че за да има коли втора-пета употреба е в следствие на това,че тези коли някога са напуснали магазина като нови.....оп забравих това е технологично чудо Алфите се клонират излизайки от магазина.
          Казваш,че Алфа никога не е била масов автомобил аз пък казвам,че 145,156,147,159......си са масови автомобили но няма нищо лошо в това.
          Времето когато Алфа не е била масовка отдавна е отминало.
          Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
          Citroen C2 1,6 Sensodrive

          Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
          Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
          Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

          ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

          Comment


          • Обикновено журналистите слагат пред името Алфа Ромео- легендарната, което не употребяват често за други марки, може да се тълкува както искате
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
              Пазара на старо го дадох като пример и посочих конкретно България......въпреки,че за да има коли втора-пета употреба е в следствие на това,че тези коли някога са напуснали магазина като нови.....оп забравих това е технологично чудо Алфите се клонират излизайки от магазина.
              Казваш,че Алфа никога не е била масов автомобил аз пък казвам,че 145,156,147,159......си са масови автомобили но няма нищо лошо в това.
              Времето когато Алфа не е била масовка отдавна е отминало.
              Сравнено с Голф, Ауди а4/6, БМВ 3/5 и подобните, Алфа не е масов автомобил. Данните за продажбите ги има в нета, който се интересува ще си ги намери.

              Comment


              • Абе хора - какво значение имат за вас, цените като нови, вторичния пазар, маркетинг мениджърите на фирмите и подобни тъпотии...
                Една кола или е фетиш, или е средство да си мърдаш гъза насам - натам...

                Вие сте седнали дисертации да пишете за успехите на марките...

                Мен предната решетка на 166-цата ми ме хвърля в такъв кеф, в какъвто всички пасати които съм имал никога не са ми доставяли...

                Ако колата ви е фетиш - отнасяйте се с нея като фетиш, като нещо ценно, извънредно - това е вашата бройка, това е вашата неповторима, красива Алфа.

                Ако колата ви е за да имате кола - наливайте бензин и масло и газ...


                Като ви чета повечето, сякаш имате поне 10% акции в марката ...
                AR 166 2,4 jtdm
                NT II 2,7 tdi
                Peugeot 206 1,1
                AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

                Comment


                • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                  Сравнено с Голф, Ауди а4/6, БМВ 3/5 и подобните, Алфа не е масов автомобил. Данните за продажбите ги има в нета, който се интересува ще си ги намери.
                  Това е така, но не защото от Фиат са искали да произвеждат уникален автомобил , а защото не са успели да създадат конкурентно способен модел. Говоря конкретно за Алфа и Ланча. Наивно е да вярваме в някакви алтруистични чувства в собствениците на Фиат.
                  SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                    Обикновено журналистите слагат пред името Алфа Ромео- легендарната, което не употребяват често за други марки, може да се тълкува както искате
                    Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                    Сравнено с Голф, Ауди а4/6, БМВ 3/5 и подобните, Алфа не е масов автомобил. Данните за продажбите ги има в нета, който се интересува ще си ги намери.
                    Някога и България са я наричали Велика.......това,че марката е имала легендарни модели не значи,че последните десетилетия не е масов автомобил,след като моделите са масово производство и са предназначени за масовия потребител значи,че моделите поне като замисъл са масовки......а какви продажби са реализирани е друга бира.........
                    Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                    Citroen C2 1,6 Sensodrive

                    Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                    Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                    Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                    ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщение
                      Абе хора - какво значение имат за вас, цените като нови, вторичния пазар, маркетинг мениджърите на фирмите и подобни тъпотии...
                      Една кола или е фетиш, или е средство да си мърдаш гъза насам - натам...

                      Вие сте седнали дисертации да пишете за успехите на марките...

                      Мен предната решетка на 166-цата ми ме хвърля в такъв кеф, в какъвто всички пасати които съм имал никога не са ми доставяли...

                      Ако колата ви е фетиш - отнасяйте се с нея като фетиш, като нещо ценно, извънредно - това е вашата бройка, това е вашата неповторима, красива Алфа.

                      Ако колата ви е за да имате кола - наливайте бензин и масло и газ...


                      Като ви чета повечето, сякаш имате поне 10% акции в марката ...
                      Прав си. Просто хора купуващи автомобил по емоционални подбуди няма да намерят общ език с тези при които практицизма е водещ.
                      SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                      Comment


                      • Никога не съм бил фен на тази марка...даже напротив преди 5 год...когато се оглеждах за първият лично закупен автомобил се бях спрял на ауди...но заради добър късмет ли да го нарека (отивах да плащам ауди а3 2004 год...новото купе, щяха да ми го носят по поръчка от Италия...забравих парите с раницата на задната седалка и беше направен опит за кражба...всичко завърши благополучно за мен, но реших че е знак от съдбата).
                        И така месец по-късно пред мен премина моята 156-ца и ме грабна веднага...
                        Мн съм доволен след толкова мн време...не съм видял никакви сериозни проблеми...едиснтвено ходова част и коснумативи.
                        Преди повече от година започнах да се оглеждам за следващата каляска...имах няколко избора пред мен...единия беше бмв 3-ка след 2006г...гледах. четох...и един денпак видях една 159 Ти да минава пред мен в Русе с разградска регестрация...догоних момчето..поисках да я разгледам..седнах в нея...след това просто знаех какво искам.
                        Не съм фен на алфа...нямам календари в нас...нито артикули...аз просто имам две прекрасни коли АР. Повече от доволен от интериора/ екстериора/ динамиката/ поведението/ надеждността.

                        Мисля, че немските имат повече продажби не означава, че са по надеждни...всичко е реклама...хората си купуват немско, защото са с имидж на вечните машини, умрял с голф 1 и 2. Имам доста приятели с бмв...няколк с аудита...и хич не са вечни...
                        Другото е че в Б-я се внасят алфи от Италия, известно е че там и масло рядко се смяна...само доливане. Идват кошове с мн проблеми...
                        Имам съсед който се занимава с внасяне на коли...последно ми разправя за кола браво..98 год мисля...взел я за 150евро в пакетната цена..с ударен калник и проблем...както си караш изгасвала..палиш и нямало проблем.
                        Ето такива евтини коли от Италия се внасят и после реномето на марката е страда.
                        Влезте в alfaowner.com, и почетете...всички собственици там са бивши такива на немски марки...отказали се от тях заради 'здравината си'.

                        Пак се отнесох!
                        sigpic
                        Gulfstream G650 with Italian design...

                        Comment


                        • .След като два пъти си "залитнал" мисля че си фен.
                          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщение
                            Абе хора - какво значение имат за вас, цените като нови, вторичния пазар, маркетинг мениджърите на фирмите и подобни тъпотии...
                            Една кола или е фетиш, или е средство да си мърдаш гъза насам - натам...

                            Вие сте седнали дисертации да пишете за успехите на марките...

                            Мен предната решетка на 166-цата ми ме хвърля в такъв кеф, в какъвто всички пасати които съм имал никога не са ми доставяли...

                            Ако колата ви е фетиш - отнасяйте се с нея като фетиш, като нещо ценно, извънредно - това е вашата бройка, това е вашата неповторима, красива Алфа.

                            Ако колата ви е за да имате кола - наливайте бензин и масло и газ...


                            Като ви чета повечето, сякаш имате поне 10% акции в марката ...
                            Защо трябва да е в двете крайности? Не може ли да бъде средство за вършене на работа, което да ти доставя и удоволствие?
                            Колегите ме съжаляваха миналата година, че имах през седмица дела в провинцията и командировки съответно, викаха: "Ще се убиеш от път!" А на мен това ми беше отпуската и почивката.
                            Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                            AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                            Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                            Comment


                            • Какво ще рече фен...това че имам АР, не означава че не харесвам и други автомобили. В момента след като ми омръзне 159, АР няма да има какво да ми предложи..и ще търся другаде.
                              sigpic
                              Gulfstream G650 with Italian design...

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                                Защо трябва да е в двете крайности? Не може ли да бъде средство за вършене на работа, което да ти доставя и удоволствие?
                                Колегите ме съжаляваха миналата година, че имах през седмица дела в провинцията и командировки съответно, викаха: "Ще се убиеш от път!" А на мен това ми беше отпуската и почивката.
                                Точно, най-добре си почивам зад волана.Едва ли тези които имат акций в АР са фенове.
                                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                                Comment

                                Working...
                                X