If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Не е баш така. Тестиса е конкурентен на Е-класа, 5-ца и А6, т.е. горния клас лимузини на немците със сигурност ще бъдат по-по-най.
Освен това, в немските конкуренти на Тезиса може да има екстри, които италианците даже на са и сънували преди десетина години
На всичкото отгоре, немските лимузини май се оказват по-евтини за поддръжка, в сравнение с Тезис - скъпото окачване, строшения автоматик, липсата на мощност и прочие.....
Я кажи какви екстри повече имат немците в една Ауди А6 2002 г. например.Моля ти се не ми хвали автомобилна индустрия,която до каря на миналия век слагаше 4 степенни ръчни кутии,стига.Когато италианците са слагали елстри,немците не са знаели какво е ел.джам,електронен инжекцион,и т.н..За поддръжката на Тезиса,нека не се изказват хора,които не са имали допри до това нещо,вярно е че няма части/поръчват се от Италия/ но един носач струва малко над 100 лв.,единственото което е доста скъпо са амортисьорите,фаровете и предния капак.
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Я кажи какви екстри повече имат немците в една Ауди А6 2002 г. например.Моля ти се не ми хвали автомобилна индустрия,която до каря на миналия век слагаше 4 степенни ръчни кутии,стига.Когато италианците са слагали елстри,немците не са знаели какво е ел.джам,електронен инжекцион,и т.н..За поддръжката на Тезиса,нека не се изказват хора,които не са имали допри до това нещо,вярно е че няма части/поръчват се от Италия/ но един носач струва малко над 100 лв.,единственото което е доста скъпо са амортисьорите,фаровете и предния капак.
Колкото и да не разбира човек от автомобили може да си направи сметка, че при да речем 50бр. от тези автомобили в страната подръжката е мнооого по-различна.
Недей да съдиш по себе си за другите - ти си в бранша и си изкарваш хляба с коли, имаш контакти и т.н., но повечето хора работят друго и за тях подръжката е много по-различна.
Колкото и да не разбира човек от автомобили може да си направи сметка, че при да речем 50бр. от тези автомобили в страната подръжката е мнооого по-различна.
Недей да съдиш по себе си за другите - ти си в бранша и си изкарваш хляба с коли, имаш контакти и т.н., но повечето хора работят друго и за тях подръжката е много по-различна.
Аз не говоря за мен,аз никога няма да си купя Тезис,не мога да превъзмогна грозната му мутра,но вутре за мен няма по хубава и комфортна италианска кола през последните 20г.
П.С.Хората са казали,който има брада да си носи гребенче
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Мъри, А6 от 2002г. е модел 1997г. - да го сравня с Тема?
Както и да е....
Немците се предлагат с 4х4 и два пъти по-мощни двигатели. Подгряване на волана, нещо, дето в Алфа Ромео и през 2013 го няма
Мазажи и обдухване на седалките, гласови команди и прочие.
Всичките имат безброй настройки на седалките. Добре, че на Тестиса са му сложили поне памет
Кеф ти спортна седалка, кеф ти луксозна седалка, кеф ти обикновена седалка.
Същата работа и с воланите - два-три модела.
Кеф ти стъклопакет, кеф ти обикновени стъкла.
Външни електрохроматични огледала има ли в италианска кола?
Измерване на налягането в гумите?
Ами 'Курвенлихт' ?
Не е добре някои хора да използват форума за да блеснат в очите на другите - просто не е професионално.
Ако иска някой да помогне оттук - да го прави ей така безкористно и да не се опасява, че ще остане без хляб, защото оттук могат само да се дадат насочващи съвети.
Не е добре някои хора да използват форума за да блеснат в очите на другите - просто не е професионално.
Ако иска някой да помогне оттук - да го прави ей така безкористно и да не се опасява, че ще остане без хляб, защото оттук могат само да се дадат насочващи съвети.
Няма смисъл да говориш за хора,които не познаваш Просто споменах,че поддръжката не е чак толкова скъпа,един носач е 100 и лева,за 156 пак е толкова,за 166 и 159 няма да говорим.Не знам защо и от къде е насадено това,че Тезиса е мега скъп за поддръжка ?????????
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Бях чел, но не съм сигурен дали в Ланча форум, че окачването на Тезис успешно се заменя с такова от 166, или по-точно амортисьорите. Не знам дали е така, но ако е вярно това означава, че има и ефтина алтернатива за тази "ахилесова пета".
Мъри, А6 от 2002г. е модел 1997г. - да го сравня с Тема?
Както и да е....
Немците се предлагат с 4х4 и два пъти по-мощни двигатели. Подгряване на волана, нещо, дето в Алфа Ромео и през 2013 го няма
Мазажи и обдухване на седалките, гласови команди и прочие.
Всичките имат безброй настройки на седалките. Добре, че на Тестиса са му сложили поне памет
Кеф ти спортна седалка, кеф ти луксозна седалка, кеф ти обикновена седалка.
Същата работа и с воланите - два-три модела.
Кеф ти стъклопакет, кеф ти обикновени стъкла.
Външни електрохроматични огледала има ли в италианска кола?
Измерване на налягането в гумите?
Ами 'Курвенлихт' ?
И пропускаш малката подробност, дето даже Аутобилд се възмутиха - че с тези екстри крайната цена става два пъти колкото базовата.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
От базовата - да. Но в сравнение с Тезис разликата не е голяма.
Освен това, Е-класа след 2002г. е средно два пъти по-скъпа от Тезис на вторичния пазар.
Мерси за мненията, с човека ходихме, гледахме питахме каза че ще мисли и ще вземе решение.Само не мога да разбера защо все се намесват немски коли.Ма имали масаж, чесане на пети...е чудо голямо.Честно казано от всичките умопомрачаващи екстри на едно ауди А8 ползвахме само слушането на музика и пушенето.А, и топлото на дупито.Аз на този приятел повече не мога да му помогна, а темата нямам нищо против да я използвате както намерите за добре.
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Честно казано от всичките умопомрачаващи екстри на едно ауди А8 ползвахме само слушането на музика и пушенето.
То и в Ланчата ще е същото, за мен колата не е само екстри - няма да живея в нея. Такива "луксозни" коли се купуват за имидж и тук идва най-смешното в Тесиса - имиджът му е кръгла нула, изглежда претенциозно и смешно. Дизайнът му е все едно някой си е направил майтап, отпред прилича на китайска лимузина, нещо като голям Грейтуол Сещам се за една такава подобна недооценена "премиум" лимузина.
Тезиса има масаж и отпред и отзад - само е трябвало да си го поръчват повече... :Д
Минус на тезисите дето съм ги гледал е ,че за такава кола вътрешното огледало не е ел затъмняващо се....
А иначе страничните се прибират :Д
И ако ги имам парите ще си купя тезис - както и ще си купя и втора кола когато не искам да се мъкна едвам едвам
И всичкото това щото ми харесва италянския дизайн http://www.youtube.com/watch?v=JbkL_...E21A&index=111 и малко подкрепа с видео материал
А иначе ако имам пари повече ест ,че ще е нещо от немските след 2011-2г ама само ако имам :Д
Lancia Lybra 2.4jtd 2002 Intensa
Fiat Marea TD100 hlx 97
Comment