Известие

Collapse
No announcement yet.

Митът "2.0 туин спарк"...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Е то няма нищо вечно,то тва е ясно,просто на нас (алфистите) ни се струва няква фантастика да не правиш окачване толкова километри . Говорих с един дето е бачкал в сервиз на тойота (за окачване и разни ремонти го разпитвах) и пича каза че е бачкал няколко години там и нее сменял шарнир нито веднъж. По ходовата им чааст заминавали първо амортисьорите май,че не им понасяло нашите пътища,нокато говорим не им понася нее за 50-60 хил км.
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
      Е то няма нищо вечно,то тва е ясно,просто на нас (алфистите) ни се струва няква фантастика да не правиш окачване толкова километри . Говорих с един дето е бачкал в сервиз на тойота (за окачване и разни ремонти го разпитвах) и пича каза че е бачкал няколко години там и нее сменял шарнир нито веднъж. По ходовата им чааст заминавали първо амортисьорите май,че не им понасяло нашите пътища,нокато говорим не им понася нее за 50-60 хил км.
      Не стига, че разбиват шарнири ами са в шенкела за по-весело. Пак уточнявам, че това не е 156. Сигурно изкарват 5пъти повече км, но в крайна сметка в Бг прошка няма.
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • то в БГ и танк да караш се тая. Ама ида е в шенкела пак е по-добре,ако ще ги сменям на 100-120хил км отколкото 156 с тия носачи (дето са ментаци на афтърмаркета) и с тая цена.... То верно ся ше кажат всички ТРВ ама цената му е (комплекта за цялата предница) е колкото цената на 156-цата в италия
        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

        Comment


        • На 155-цата смених носачи и амортисьори като я купих и после я продадох след 60 х км яко каране без да съм пипвал окачване.
          Не е до марката, а до вида окачване.
          Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
          AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
          Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

          Comment


          • за 155 не говорим и аз карам такава знам как е
            Проблема нее в марката,все пак носачите на 156 не са марка Алфа или Фиат,просто инженерната мисъл не им е стигнала като са ги мислели
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • Ревете че не ви държат предниците ... ама се катерите по бордюрите да паркирате нали ?
              Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
              Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
              Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

              Comment


              • Амммм чесно -НЕ ,че с тея пружини Ейбах картера ми само за бордюри си мисли
                Майтапа настрана,ама май не съм чул някой други (марки автомобили) да се оплакват толкова от тея предници,освен новите ауди и пасати с алуминките,но може ида бъркам ........
                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                Comment


                • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                  Проблема нее в марката,все пак носачите на 156 не са марка Алфа или Фиат,просто инженерната мисъл не им е стигнала като са ги мислели
                  Хората са правили кола за пътища а не луноход.....та версията с инжинерната мисъл при окачването отпада.
                  Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                  Citroen C2 1,6 Sensodrive

                  Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                  Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                  Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                  ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                  Comment


                  • И ти си много прав дееееба и пътищата му ....
                    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                    Comment


                    • ))....а бе Вие ходили сте в казармата?.....тогава с пътищата нямахме проблем....Урал,Зил, Газ, Уаз...и т.н....)
                      За пътища и дума да не става....насреща е ББ...
                      Какво означава тук един ТС....той във войната не е участвал)
                      Last edited by Бобби; d.m.y г., 22:14.
                      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                      Comment


                      • http://clubalfaromeo.com/forum/showt...81#post1214381
                        Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                        Citroen C2 1,6 Sensodrive

                        Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                        Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                        Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                        ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                          ))....а бе Вие ходили сте в казармата?.....тогава с пътищата нямахме проблем....Урал,Зил, Газ, Уаз...и т.н....)
                          За пътища и дума да не става....насреща е ББ...
                          Какво означава тук един ТС....той във войната не е участвал)
                          Па и москвичи имаше, ееехахе, не за казарма, ама поне за старшина ставаха.
                          А, помня, че някои разправяха, че Москвич 403 са правени от немски каски и въобще трофейна стомана, абе не гниеха, вярно, без обработка и разни съвремени глезотии.
                          Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                          Нагоре по стълбата, която води надолу
                          sigpic

                          Comment


                          • И така сте заговорили за окачване, някой писа, че 140 000 не може да не се пипа.
                            Всъщност може... Може и 200 000 км. да не се пипа.
                            И то не нашите сравнително поносими пътища, а на украинските, които в по-голямата си част са мнооого по-зле. Направо има места, където последните 30-40 години не са пипани.
                            Иде реч за моето 124 купе.
                            Купих го на 150 000 км. и му направих всичко по окачването. Ама всичко. Отзад, отпред - където имаше дори съмнения...
                            Сега е на 388 000 км. и скоро му правих ремонт на окачването - някакви втулки отзад, някаква гумичка отпред и тампон на мотора - за 250 лева части ремонт се събра. Сега пак стъпва като котарак мазно и минавайки през дупката не усещаш нищо.
                            Та - и аз се чудя как след милионите дупки по украинските пътища държи 124-ката, ама държи. Най-смешното е, че скоро скъса бомбето - направо се съдра ламарината около амортисьора, може би от дупките, но окачването държи...!!! Заварка за 80 лева с труда и само газ...

                            Сори за офтопика, ама не се сдържах като прочетох за 140 000 км.
                            AR 166 2,4 jtdm
                            NT II 2,7 tdi
                            Peugeot 206 1,1
                            AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

                            Comment


                            • Напълно е възможно, когато елемент от окачването се повреди и не се отстрани повредата веднага, започват да се товарят другите елементи и всичко заминава, скъсан маншон може да съсипе за няколко седмици и най марковия ябълковиден болт. Аз самия правя много рядко окачване по колите които имам или съм имал, при всяка смяна на гуми проверявам цялото окачване, което прави два пъти годишно, отделно, ако ме налегне скука оглеждам всички гумени маншони.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщение
                                И така сте заговорили за окачване, някой писа, че 140 000 не може да не се пипа.
                                Всъщност може... Може и 200 000 км. да не се пипа.
                                И то не нашите сравнително поносими пътища, а на украинските, които в по-голямата си част са мнооого по-зле. Направо има места, където последните 30-40 години не са пипани.
                                Иде реч за моето 124 купе.
                                Купих го на 150 000 км. и му направих всичко по окачването. Ама всичко. Отзад, отпред - където имаше дори съмнения...
                                Сега е на 388 000 км. и скоро му правих ремонт на окачването - някакви втулки отзад, някаква гумичка отпред и тампон на мотора - за 250 лева части ремонт се събра. Сега пак стъпва като котарак мазно и минавайки през дупката не усещаш нищо.
                                Та - и аз се чудя как след милионите дупки по украинските пътища държи 124-ката, ама държи. Най-смешното е, че скоро скъса бомбето - направо се съдра ламарината около амортисьора, може би от дупките, но окачването държи...!!! Заварка за 80 лева с труда и само газ...

                                Сори за офтопика, ама не се сдържах като прочетох за 140 000 км.
                                Приятелю,124-та е последният истински Мерц,дори нещо повече,последният автомобил от ерата в която са се правили коли да издържат по 20 г. Тези неща които казваш са напълно нормални за него,единствено комбитата имат по-често проблеми с едни тампони на задния мост,тва е.
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X