Известие

Collapse
No announcement yet.

Митът "2.0 туин спарк"...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
    Чупи се, щото се кара само в лютеницата от мурдери, ако успееш да докараш дизела в лютеницата - и той ще се счупи ... Само че, не можеш да го докараш дотам - големият му въртящ момент не му позволява това ... хихи



    Два балансвала и един двойноназъбен ремък!
    а при колко оборота на дизела си в лютеницата.... май към 4к и пак се карат от същите мурдери.
    това че двигателя има балансиращи валове не е за хвалба. значи не е добре балансиран двигател.
    точка

    Comment


    • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
      И аз това си помислих, по-малък диаметър - по-къс ход, ама в горна точка сгъстяването трябва да го проиграят с различна глава?!? Или вала да стои по-високо, е.а ли го .. Чак в такива конкретики не съм изпадал.
      Аз пък си мислех, че 2.0 е с по-малък диаметър и по-дълъг ход, но ... може и греша ...

      Comment


      • Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
        Аз пък си мислех, че 2.0 е с по-малък диаметър и по-дълъг ход, но ... може и греша ...
        Диаметърът който описва биелната шийка имах предвид. Не се изразих правилно.
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • аз съм много доволен от мотора ..от други неща не съм обаче .. когато я взех беше уж на 230 хил км .. сега е на малко над 300 000 хил км .. за 3 години всяка седмица събота и неделя колата е правила поне по 10-15 старта един след друг.. мотора още е жив кара се само с 10в60 ... не беше палена от 5 месеца... вчера баща ми я запалил от раз ... се едно се е карала до преди 2 дена. Препушва само в оборотите над 6700 до 7000 след това изчиства..(не знам на какво се дължи).. не съм доволен от съеденителя 3 валео смених за 70 000 км .. и не ме кефи поведението на колата в завой ..
          alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
          Fiat punto GT in progress ~200hp

          Comment


          • Абе някой специалист нема ли да каже какви са разликите в коляно мотовилковия механизъм на 1.8 и 2.0.Ъ?

            Щото аз мисля че 1.6 и 1.8 може да минат само с разлика в диаметъра на буталата мо на 2.0 трябва да има и по-голям ход.Само предполагам и боб фърлям.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
              а при колко оборота на дизела си в лютеницата.... май към 4к и пак се карат от същите мурдери.
              По принцип - дизелите не ме интересуват, но си мисля че са малко над 6000 rpm
              Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
              това че двигателя има балансиращи валове не е за хвалба. значи не е добре балансиран двигател.
              Балансваловете си имат своето значение, но ме мързи да обяснявам, има изписана много литература по въпроса. Приятно четене!

              Comment


              • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                Ако хода е по-голям значи вала е с изместени шийки на биелите - примерно 5мм.Де ще ги денеш тези 5 мм ако блока е същия.
                5мм какво са що да не ги събереш. Ама като увеличаваш хода трябва и да слиза вала надолу?!? Иначе ще се нацепи буталото в клапаните.
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                  По принцип - дизелите не ме интересуват, но си мисля че са малко над 6000 rpm
                  Цъ, дизелите са на 5200, поне 1.9, 105 коня - проверявано няколко пъти даже
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                  ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                    Цъ, дизелите са на 5200, поне 1.9, 105 коня - проверявано няколко пъти даже
                    Надценил съм ги значи ... Знаех си, че големия въртящ момент е пречка за високите обороти!

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                      5мм какво са що да не ги събереш. Ама като увеличаваш хода трябва и да слиза вала надолу?!? Иначе ще се нацепи буталото в клапаните.
                      абе що да не си купувам фафли престиж.
                      точка

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                        5мм какво са що да не ги събереш. Ама като увеличаваш хода трябва и да слиза вала надолу?!? Иначе ще се нацепи буталото в клапаните.
                        Ами ако блоковете са еднакви, а буталото има по-голям ход и мястото на коляновия вал е същото значи че буталото слиза надолу 5 мм и се качва нагоре 5 мм, поради което блока трябва да е по-висок с 5 мм мерено от центъра на основните лагери на коляновия вал.Няма начин да получиш по-голям ход с еднакви блокове.
                        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                          Ами ако блоковете са еднакви, а буталото има по-голям ход и мястото на коляновия вал е същото значи че буталото слиза надолу 5 мм и се качва нагоре 5 мм, поради което блока трябва да е по-висок с 5 мм мерено от центъра на основните лагери на коляновия вал.Няма начин да получиш по-голям ход с еднакви блокове.
                          Хвърли ме в размисъл Правиш 5мм по-къса биела и ти се получават нещата Горната точка става същата, долната се мести с 10мм. Теоретично.
                          пп По-къса биела, по-голям диаметър на въртене на вала - ето ти и по-кофти ъгъл между биелата и вала и оттам необходимостта от баланс валове и изпортени шийки. Ама ги наместих
                          Last edited by code; d.m.y г., 19:13.
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • Ами може и така, нали затова казах че фърлям боб.
                            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                              абе що да не си купувам фафли престиж.
                              http://www.dnevnik.bg/biznes/compani...itkata_v_suda/
                              Хората ги осъдиха за реклама, въздействаща върху психиката на децата.
                              Но естествено сме в Бг и простака не можеш да го спреш, та новата им реклама е с АЛАРМА НА СОТ накрая. Сега всеки път си мисля, че ми пищи СОТ-а.
                              http://vbox7.com/play:5be5a55427
                              Та проявявам гражданска позиция и не ги ям.
                              sigpic
                              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                              Comment


                              • Отде са взе тази фафла, обикновено го обръщаме на пиене и жени
                                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                                Comment

                                Working...
                                X