Известие

Collapse
No announcement yet.

Песъкоструйка и прахово боядисване .

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ми чети тука и си прави изводите.

    http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=59&p=2290363

    http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=81703&st=40
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Sunny Покажи съобщение
      На колко ниска температура търсиш ?
      Тук във Варна имам едни мои хора които се занимават с прахово боядисване и от тях знам ,че боята я пекат на 160 градуса . Имат и пескоструй но е с много фин корунд и не се навиват да бластират джанти защото става изключително бавно но за сметка на това пък става идеално гладко за разлика от тия които ги бластират на "едро" и после като се загледаш се вижда под боята .
      Благодаря колега , но Варна е далече , като включа и доставка процедурата е безмислена .

      ---------- Post added at 20:19 ---------- Previous post was at 20:17 ----------

      Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
      2 шишета бронз за печки и това е

      Comment


      • #18
        Ами аз си одрах дясната джанта на един бордюр, оригиналната дето е, взех шкурка 150, после я минах с водна шкурка 800, повече не ми се играеше, взех от Бриколаж един сребрист спрей за джанти.Има 3-4 нюанса, избрах най близкия.Пръснах я два пъти.Като изсъхна я пръснах със безцветен прозрачен лак на Very well /има и безцветен матов/ и сега не мога да различа коя е боядисваната.Ако не ме домързи ще ти я снимам утре.
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
          Ами аз си одрах дясната джанта на един бордюр, оригиналната дето е, взех шкурка 150, после я минах с водна шкурка 800, повече не ми се играеше, взех от Бриколаж един сребрист спрей за джанти.Има 3-4 нюанса, избрах най близкия.Пръснах я два пъти.Като изсъхна я пръснах със безцветен прозрачен лак на Very well /има и безцветен матов/ и сега не мога да различа коя е боядисваната.Ако не ме домързи ще ти я снимам утре.
          и аз моите ги направих така и четирите и вече три години не са мръднали
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #20
            И сега в крайна сметка какво препоръчвате, че днес забелязах че алуминия корозира на едната джанта...(много ми е странно как до сега не съм видял...чак взех да си мисля да не са ми я сменили в някой сервиз) и след зимата ще трябва да се боядисва....препоръчайте метод и съответно кой може да го направи в София?
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v

            Comment


            • #21
              Ако има язви от корозията, пясъко струйката няма да ги оправи само ще ги почисти.Преди години ми бяха дали една алуминиева смола за подобни ремонти, нещо като метален кит.Като изсъхне, шкуриш боядисваш ако искаш и дупка с резба можеш да направиш.Ма е много скъпа, то тва беше преди 6-8 години тогава некъде към 150 грама струваха къде 600 лв, ся не знам, даже не мога да си спомня марката. Ака е много корозирала по-добре си потърси "нова".Иначе малко по-надолу писах как съм решил проблема с надраскани джанти.Евентуално можеш да китваш с обикновен кит и да боядисаш.
              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                Ако има язви от корозията, пясъко струйката няма да ги оправи само ще ги почисти.Преди години ми бяха дали една алуминиева смола за подобни ремонти, нещо като метален кит.Като изсъхне, шкуриш боядисваш ако искаш и дупка с резба можеш да направиш.Ма е много скъпа, то тва беше преди 6-8 години тогава некъде към 150 грама струваха къде 600 лв, ся не знам, даже не мога да си спомня марката. Ака е много корозирала по-добре си потърси "нова".Иначе малко по-надолу писах как съм решил проблема с надраскани джанти.Евентуално можеш да китваш с обикновен кит и да боядисаш.
                Драскотините и дупчиците ги запълвам с еднокомпонентен кит
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment

                Working...
                X