Известие

Collapse
No announcement yet.

засмукан парцал !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Намотайте конците пред лакътя на някой и после го навийте на кълбета.
    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
    Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
    sigpic

    Comment


    • #17
      Тая Алфа фокусник ще излезе.......и според мен няма начин така да се е получило.Но щом пък колегата го казва......явно нещо е станало,но какво точно се е случило...
      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

      Comment


      • #18
        На мен ми е интересно как е излязъл през изпускателния клапан .
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
          Да го засмуче, да мине през интеркулера, а после през клапаните и цилиндъра, а после през турбината и всички гърнета, та да излезна на конци.....
          Мисля, че до тука описах мотор с турбо, а не дарак!
          Ето за това, колегите не ти вярват .
          Аз обаче вярвам, че си видял конци от ауспуха, но те не са от парцал, а са от ватата на гърнето.
          Така, че не си троши колата!
          Нали върви без промяна.
          Колкото до тракането :
          Няма мотор, който ако започнеш да го преслушваш внимателно, нещо да не му "трака".
          Започваш да чуваш дори и това. което не трака.
          Карай си колицата и не я ръчкай излишно.
          Виж си гърнето!
          Когато отвътре се скапе и започва да си плюе ватата, има моменти в, които тя запушва гърнето. От това може да ти мени оборотите.
          не е минал през кулера а беше забравен в смукателния колектор и ако щете вярваите го изкара на малки парченца прегорели през ауспуха,колата докато го меляше тропаше като трактор и пушеше като локомотив , днеска успях да разглобя изпускателните траби с турбото обаче ми направи впечетление че клапанът му е блокирал как да го раздвижа !!! и какво да погледна в него за да видя дали е пострадало и то!!!вазможно ли е лоста да е блукирал вследствие от накълцаните парчета ???
          Last edited by muro007; d.m.y г., 22:30.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
            Тая Алфа фокусник ще излезе.......и според мен няма начин така да се е получило.Но щом пък колегата го казва......явно нещо е станало,но какво точно се е случило...
            Колега беше ми изпуснала тая скоба която захваща гумения маркуч за смукателния колектор,обаче като погледнах вътре в колектора на входа му беше много мръсно и реших да го забърша малко и така забравих парцала вътре!!!

            Comment


            • #21
              Според мене си е там.....само,че по-навътре....де да знам-чудна работа.
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment


              • #22
                Ми като го намери да цъкне някоя друга снимка, баси филма...
                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                Comment


                • #23
                  Бях чувал, че дизеловите двигатели на Алфа Ромео работят с кюмюр, найлонови пликчета и други боклуци, но явно и с парцали вървят.
                  Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                  Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                  Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                    Бях чувал, че дизеловите двигатели на Алфа Ромео работят с кюмюр, найлонови пликчета и други боклуци, но явно и с парцали вървят.
                    Мхм ... то като пернишка печка си е дизела , не е прецизен и фин мотор като Т.С.
                    Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                    Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                    Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                      Според мене си е там.....само,че по-навътре....де да знам-чудна работа.
                      Колега колата я разглобих и няма никаде остатък от парцала обаче има два смукателни клапана аут на 1ви и 4ти цилиндър!!! Другия проблем е колко трябва да е луфта на буталата и изобщо трябва ли да има

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от muro007 Покажи съобщение
                        Колега колата я разглобих и няма никаде остатък от парцала обаче има два смукателни клапана аут на 1ви и 4ти цилиндър!!! Другия проблем е колко трябва да е луфта на буталата и изобщо трябва ли да има
                        Луфта на буталото в цилиндъра трябва да е в границите
                        0,203 - 0,227.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Луфта на буталото в цилиндъра трябва да е в границите
                          0,203 - 0,227.
                          Колега задалжително ли трябва да я зглобя с нови болтове главата или може и със старите ?

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от muro007 Покажи съобщение
                            Колега задалжително ли трябва да я зглобя с нови болтове главата или може и със старите ?
                            Не е задължително, но е препоръчително. Лично аз не съм имал проблеми, когато съм ползвал старите болтове.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от muro007 Покажи съобщение
                              Колега задалжително ли трябва да я зглобя с нови болтове главата или може и със старите ?
                              Задължително е използването на динамометричен ключ.
                              Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                              Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                              Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                                Задължително е използването на динамометричен ключ.
                                Динамометричен ключ имам и ще я стягам с него но ме интересува трябва ли да шлаифам главата задалжително??? Понеже не съм я свалял заради проблем с гарнитурата,развивал съм я по схемата за затягане и на три етапа съм разхлабвал болтовете !!!

                                Comment

                                Working...
                                X