Известие

Collapse
No announcement yet.

HOt ROd и донор 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • HOt ROd и донор 166

    Колеги възнамерявам да се захвана с проект !
    Идеята е да взема Pontiac Eight в полуразпаднато състояние и Алфа 166 3.0 или 2.0 турбо и да видим какво ще се получи !
    Планът е интериора също да се вземе от 166 и да се сложи вътре в понтияка !
    Ето и за сега малко снимки на сами понтиак !


    Last edited by PSAVOV; d.m.y г., 10:05.

    Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

  • #2
    Човечееееееее... тука трябва да извикаш и археолози
    Шегувам се, звучи интересно, ще следя с интерес. Под този капак можеш да събереш не един, а два трилитрови мотора и пак ще остане място за маймунка, която да мие фаровете.
    Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от CHILIEV Покажи съобщение
      Човечееееееее... тука трябва да извикаш и археолози
      Шегувам се, звучи интересно, ще следя с интерес. Под този капак можеш да събереш не един, а два трилитрови мотора и пак ще остане място за маймунка, която да мие фаровете.
      Като за начало ще трябва да се сдобия с този артефакт и със 166-ца другат седмица може да отида да го видя на живо като цяло няма да е никак лека работа !

      Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

      Comment


      • #4
        Ако беше зад океана този процес нямаше да е толкова сложен, а само щеше да изисква финснсови средства.

        В случая обаче бъди сигурен ще ще става въпрос за ходене по мъките. Най-малкото, което е не си мисли, че няма да ти се наложи поръчка на части от Щатите, които ще са доста тежки предвид липсващите детайли и дебелината на ламарината. Една врата ще е минимум 50 кила - закупуване от САЩ, транспорт, мито, освен това и доста части ще са трудни за намиране.

        Салона на 166 няма да пасне въобще - дори ще изглежда малък и вътре купето ще стои празно.

        Като цяло си помисли, че в БГ има доста хора, които се занимават с реставриране на коли. Някои като хоби, други си изкарват хляба и щом тази кола е застояла толкова време - значи има защо.
        www.facebook.com/workshox

        Comment


        • #5
          Тази купчина ръжда става само за скрап. Познавам много ентусиасти които уж ще правят подобно нещо, но досега никой не е показал нещо готово - защо ли? По-добре си намери 75-ца в която да сложиш двигателя на 166 - звучи доста по-реалистично.
          1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ShoxXx Покажи съобщение
            Ако беше зад океана този процес нямаше да е толкова сложен, а само щеше да изисква финснсови средства.

            В случая обаче бъди сигурен ще ще става въпрос за ходене по мъките. Най-малкото, което е не си мисли, че няма да ти се наложи поръчка на части от Щатите, които ще са доста тежки предвид липсващите детайли и дебелината на ламарината. Една врата ще е минимум 50 кила - закупуване от САЩ, транспорт, мито, освен това и доста части ще са трудни за намиране.

            Салона на 166 няма да пасне въобще - дори ще изглежда малък и вътре купето ще стои празно.

            Като цяло си помисли, че в БГ има доста хора, които се занимават с реставриране на коли. Някои като хоби, други си изкарват хляба и щом тази кола е застояла толкова време - значи има защо.
            Има кой да ми ги търси там ида ми ги порати колега а и цените там не са както тук ! По- ниски са така, че ще видя какво ми трябва и ще напълня каквото ми трябва с колите на моите хора като си ги носят от Щатите и ще делим доставката.
            Не мисля да я реставрирам напълно в оригиналния и вид ! Ето тук има различни реализирани приекти http://www.classicpontiacs.com/forties/
            А относно вратите там имам друго наум но ще трябва да се види как ще изглежда
            Last edited by PSAVOV; d.m.y г., 15:43.

            Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от PSAVOV Покажи съобщение
              Има кой да ми ги търси там ида ми ги порати колега а и цените там не са както тук ! По- ниски са така, че ще видя какво ми трябва и ще напълня каквото ми трябва с колите на моите хора като си ги носят от Щатите и ще делим доставката.
              Не мисля да я реставрирам напълно
              И въпреки това начинанието ти е твърде смело. Ако наистина си решил да се хвърлиш в това безумно харчене на нерви, пари, време и труд с неизвестен разултат, защо не пробваш с Волга, доста по лесно ще намериш части, а ефекта ще е същия?!
              А ако наистина се захванеш, ще се радвам да успееш. Ще е интересно!
              Last edited by bager; d.m.y г., 15:52.
              ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
              ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
              ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
              ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

              Comment


              • #8
                Пожелавам ти успех с начинанието и да пускаш снимки от време на време.
                АРИЕЛ-156 2,4 JTD 98г. - EX
                http://www.youtube.com/watch?v=SCSIfkg17Pg

                Comment


                • #9
                  Успех с начинанието колега. Ще следя темата с интерес.
                  Alfa 156, 2.0 TS
                  VW Vento 1.8- Бившата
                  Не искам богатство, не искам пари, а искам на бирата и бензина старите цени !!!

                  Comment


                  • #10
                    Дано си готов да пръскаш десетки хиляди левове за тази кола.

                    Само една качествена боя ще отиде към 3000-3500 предвид размера.

                    Ако не я направиш с идеален външен вид само ще станеш за смях.

                    Помисли си за някои детайли.

                    Брони, решетка, стъкла.

                    Тази кола без хром ще е като пластмасова играчка.
                    Само хромиране на две брони в САЩ струва около 1000-1300 долара (това без транспорта в двете посоки). В БГ няма кой да ти ги хромира. В Англия може би ще ти е малко по-евтино.

                    Таблото от 166цата го забрави. Ще остане място за още едно

                    Документи има ли колата? Ако няма за какво ти е и как ще я караш? Как ще я легализираш ?
                    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                    www.ClassicCar-bg.com

                    Comment


                    • #11
                      Пълен курник .... не се занимавай с глупости от това купе не става нищо...
                      Tipo 1.4 EX, 156 2.0 Selespeed-EX, 156 2.4 JTD 6-speed 01' EX, , 166 2.4JTD remaped 00', Vectra C 1.9CDTI remaped 06'EX,Mercedes E 220 CDI Avantgarde 00'EX, BMW 525 D 02'EX, 147 1.9JTD

                      Comment


                      • #12
                        Най-малкото собственика и/или купувача тряба да знаят точния модел автомобил.
                        http://en.wikipedia.org/wiki/Pontiac_Streamliner

                        Comment


                        • #13
                          Песимист съм.....
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Денис Покажи съобщение
                            Най-малкото собственика и/или купувача тряба да знаят точния модел автомобил.
                            http://en.wikipedia.org/wiki/Pontiac_Streamliner
                            Така е колега Колата се казва 1946 Pontiac Torpedo eight II 4-Door Sedan

                            Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от PSAVOV Покажи съобщение
                              Така е колега Колата се казва 1946 Pontiac Torpedo eight II 4-Door Sedan
                              Имах подобна идея, но с автомат и в12 от е32...
                              Но колата е скрап за жалост...

                              Comment

                              Working...
                              X